פייסבוק מציגה עדכון סטטוס ויזואלי, רוצה לדעת מה אתם עושים

פייסבוק מנסה לשפר את רלוונטיות המודעות שלה עבור המשתמשים, לכן מעכשיו היא גם רוצה לדעת גם מה אתם עושים ולא רק איך אתם מרגישים באמצעות עדכון סטטוס ויזואלי

מקור: יח"צ

מקור: יח”צ

פייסבוק בוחנת כעת אפשרות חדשה בתיבת עדכון הסטטוס של הרשת החברתית, המאפשרת למשתמשים לשתף את מה שהם עושים או כיצד הם מרגישים בדרך ויזואלית וידידותית יותר. החברה החליטה על הוספת פיצ’ר חדש, המכווין את המשתמש, בנוסף לעדכון הסטטוס הרגיל שלו, לשתף את מה שהוא מרגיש או עושה כרגע, אם מדובר באוכל, בהאזנה למוזיקה, שיתוף הרגשה כללית וכדומה.

אז… מה אתם עושים?

כאשר משתמשים כותבים סטטוס חדש ברשת החברתית, פייסבוק שואלת “How are you feeling?” ומאפשרת להם לכתוב שם את כל העולה על רוחם. כעת, פייסבוק מוסיפה שאלה נוספת, “What are you doing?” הנמצא בתחתית תיבת הסטטוס וכולל תפריט נפתח נוסף של אפשרויות, כגון “מרגיש”, “צופה”, “אוכל” ועוד. רגשות או פעולות אלו יצורפו לעדכון הסטטוס, יחד עם סמל הבעה או קישור רלוונטי לדף.

נכון לעכשיו, פייסבוק בודקת את הפעילות הויזואלית החדשה הזו בקרב מספר משתמשים מוגבל, כאשר גם האתר הסלולרי של הרשת החברתית נכלל בקבוצת הבדיקה. מטרתו של הפיצ’ר החדש היא לעורר השראה באנשים לשתף בתדירות גבוהה יותר מה הם מרגישים, במקום להסתפק בעדכון סטטוס טקסטואלי רגיל. המשתמשים יכולים לבחור לשתף מעשים ורגשות, צפייה, קריאה, האזנה למוזיקה, שתייה אכילה ועוד. לאחר בחירת הקטגוריה, ניתן לבחור ממגוון של אפשרויות מובנות מתוך מאגר המידע של פייסבוק, או להוסיף תוכן מותאם אישית.

מקור: צילום מסך

מקור: צילום מסך

כלי נוסף להצגת מודעות רלוונטיות

עדכוני הסטטוס יכולים לעזור לרשת החברתית להדוף מתחרות פוטנציאליות המתבססות על תחום שיתוף הרגשות והסמיילים השונים, כגון Line, GetGlue, Path ואחרות. יחד עם היות הפיצ’ר ויזואלי ומהנה עבור המשתמשים, הוא גם יכול להיות ידידותי ביותר למפרסמים ברשת החברתית. תכונה זו היא דרך חכמה לגרום למשתמשים לשתף את מה שהם עושים כרגע, כאשר המידע המתקבל יכול לשמש את פייסבוק להציג מודעות רלוונטיות למצב הרוח של המשתמש או למה שהוא עושה. לדוגמא, במידה והמשתמש מקשיב לסוג מסויים של מוזיקה ניתן יהיה להציג לו פרסומות הקשורות באמנים המשתייכים לקטגוריית המוזיקה שהוא מתחבר אליה, או אם הוא נמצא במצב רוח פחות טוב ניתן יהיה להציג לו פרסומות לכדורים נגד דיכאון, וכו’…

העדכון החדש משקף את המדיניות של פייסבוק להיות כמה שיותר רלוונטית למשתמשים ולהציג להם מודעות רלוונטיות הממוקדות בפעולות שהם עושים כרגע. דוגמא אחת היא הצגת מודעות רלוונטיות למשתמשים על פי הפעילות שלהם באפליקציות המחוברות לרשת החברתית. אם עד עכשיו חשבנו שפייסבוק דולה את מה שאנחנו עושים ואיך אנחנו מרגישים מעדכוני הסטטוס הטקסטואליים שלנו בלבד, נראה שהחברה מחפשת עוד ועוד דרכים לדעת בדיוק מה עובר עלינו ולהציג לנו מודעות בהתאם.

אבישי בר

מנהל מוצר. מפתח Web ו-React Native, חולה גאדג'טים, הולך נגד הזרם ואוהב את כל מה שקשור לגוגל, לאנדרואיד ולקוד פתוח. עיסוקו העיקרי הוא לפרק לחלקים כל צעצוע חדש שמגיע למשרד ואז לכתוב עליו מדריך.

הגב

4 תגובות על "פייסבוק מציגה עדכון סטטוס ויזואלי, רוצה לדעת מה אתם עושים"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
Amit Netanel
Guest

עוד כלי פרסום שנועד להפיק רווח…
ויש מספר אפליקציות חיצוניות שעושות את זה כבר. כנראה שפייסבוק גונבת את מודל אפל לחיקוי תוספים מוצלחים שיש להם.

פרץ רינה
Guest

לשלוח לי אפליקציות

פרץ רינה
Guest

האפליקציות שלכם ברמה

פרץ רינה
Guest

האפליקציות שלכם ברמה
נא לעדכן אותי בסטטוסים חדישים

wpDiscuz

תגיות לכתבה: