פייסבוק מוסיפה פיצ’ר מעניין ל-Stories, מקווה שהפעם גם תשתמשו בהם

אתם אולי משתמשים בסטוריז באינסטגרם, אבל פייסבוק מאוד רוצה שתשתמשו בהם גם בפייסבוק. לכן היא מאחדת בין מסנג’ר לפייסבוק ומוסיפה אפשרות לסטוריז משותפים לאירועים

תמונה: פייסבוק

ברק לא מכה פעמיים: אפשרות ה-Stories, שהתחילה בסנאפצ’ט ומצאה את דרכה גם לאינסטגרם היא להיט של פייסבוק, אבל לא מצליחה איפה שפייסבוק הייתה רוצה שהיא תצליח: האפליקציה שלה עצמה. פייסבוק ניסתה להטמיע את הסיפורים שנמחקים לאחר 24 שעות גם באפליקציית המסנג’ר שלה וגם באפליקציית פייסבוק הרגילה שלה בשתי גירסאות שונות, אך המשתמשים פשוט לא משתמשים בה. על כן פייסבוק מנסה להחיות את האפשרות על ידי איחוד של ה-Stories של מסנג’ר ופייסבוק, והוספה של פיצ’ר אחד מגניב.

איחוד שתי פלטפורמות וסטורי אחד משותף לאירועים

עד כה, פייסבוק ניהלה שתי פלטפורמות נפרדות של סטוריז, בתוך האפליקציות שלה: אפליקציית פייסבוק מסנג’ר ואפליקציית פייסבוק. סטורי שהיה עולה באחת האפליקציות, לא היה עולה מיידית באפליקציה השניה. באופן כללי, זהו חוסר אחידות מוזר ולא הגיוני בתוך משפחת אפליקציות של אותו שירות. לכן, במטרה לנסות ולפתח פלטפורמת סטוריז לכל אחד מהשירותים, פייסבוק כעת מאחדת אותם בתקווה שנפח הסטוריז שמשתמשים יעלו אליהם יגדל. נכון לעכשיו, ישנם הבדלים בפילטרים ובאפקטים שניתן להוסיף לסטוריז שנוצרים באפליקציית מסנג’ר לעומת אפליקציית פייסבוק ולהפך.

בנוסף, בכדי לנסות להוסיף אפשרויות שימשכו את המשתמשים, פייסבוק פיתחה פיצ’ר חדש ומעניין בשם Stories For Events: במידה וסימנתם שאתם מעוניינים או הולכים לאירוע מסוים בפייסבוק, אתם עשויים להתקל בסטורי של האירוע. מנהל האירוע מנהל גם את הסטורי עצמו, כאשר כל המשתמשים אשר נמצאים באירוע יכולים לבחור להעלות את הסטורי שלהם אל הסטורי המשותף. המנהל יכול לבחור אילו סרטונים ותמונות להעלות, והסטורי של האירוע יתעדכן בזמן אמת, כאשר כל המשתתפים באירוע יוכלו לצפות בו. מנהל האירוע יכול גם לבחור את הגדרות הפרטיות של הסטורי, כדי שהוא יהיה פומבי, או חשוף רק לעיניי מי שהגיע לאירוע.

בכך, פייסבוק תאפשר להביט באירוע מכל מיני זווית של הרבה משתתפים בו, ואולי תסכימו סופסוף להשתמש בסטוריז גם באפליקציית פייסבוק, ולא רק באינסטגרם. כמו כן, פייסבוק הוסיפה את האפשרות ליצור סטורי משותף גם לקבוצות בפייסבוק. פייסבוק יצרה הדגמה ברורה למדי של הסטוריז לאירועים, כולל הדגמה לא ברורה של איך היא חושבת שאנשים אוכלים פלאפל (אמ;לק: פיתה פתוחה):

עידן בן טובים

נולד עם ג׳ויסטיק ביד. יש לו הרבה יותר מדי גאדג׳טים והרבה פחות מדי זמן פנוי כדי לשחק עם כולם. בעל פטיש לא מוסבר לביצוע קליברציות לסוללות של מכשירים. כשהוא לא עסוק בלכתוב על טכנולוגיה, הוא אוהב לדבר עליה, והרבה

הגב

3 Comments on "פייסבוק מוסיפה פיצ’ר מעניין ל-Stories, מקווה שהפעם גם תשתמשו בהם"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 
Sort by:   newest | oldest | most voted
אורח
Guest
פעם ילדים השתמשו בפייסבוק וההורים בקושי ידעו לתפעל סמארטפון. ההורים רצו להיות מעורבים ולא להרגיש כל כך זקנים ליד הילגים שלהם, אז הם קנו סמארטפון ונרשמו לפייסבוק, אלו פעולות בסיסיות ופשוטות. לאט הם נשאבו והתמכרו לזה והיום זוהי פלטפורמה של מבוגרים ו/או שיתוף מדיה כמח סרטונים ופוסטים של קבוצות גדולות. אף אחד לא משתמש בפייסבוק לשיתוף עצמי, בשביל זה יש אינסטגרם וקבוצות ווצאפ. הם גם ניסו לשכלל את פייסבוק ולהוסיף עוד ועוד וזה כבר עמוס מדי וההגדרות מייאשות, אתה רוצה שהפרופיל יהיה פרטי אבל זה מייאש כשבאינטסגרם זה לעבור מסך וחצי ושלוש לחיצות. פייסבוק די מתה.לפחות מה שהייתה, הם צריכים… Read more »
רן 1
Guest

פייסבוק בגסיסה איטית אך בטוחה… מכיר פחות ופחות אנשים שמשתמשים בזה.

אורח
Guest

הדבר היחיד שפעיל שם זה קבוצות גדולות שמפרסמות, ואנשים שמגיבים ובעיקר מתייגים. הדבר הבא זה תלונות ופרסומים על עמודים כמו תמונות. ואחרי זה זה אנשים פרטיים שמשתפים מידע פרטי – והם בעיקר בעלי אינטרסים כאלה ואחרים או מבוגרים מדי. לא השוק שפייסבוק מכוונים אליו, הם עדיין חושבים שזה עניין של פיצרים כדי שהקהל הצעיר יחזור – אבל זה בעצם עניין של גישה. לא שאני מזלזל בדרכי החשיבה שלהם, יושבים שם אנשי מוצר ומהנדסים טובים יותר ממני, אבל נדמה לי שיש כמה אנשים שפשוט מסרבים להשתחרר מזה שפייסבוק היא הרשת החברתית של העולם. היא כבר לא בכל אופן.

wpDiscuz

תגיות לכתבה: