פייסבוק מפרסמת מחירון: 2,800 חשיפות ב-20 שקלים

יש לכם דף מותג בפייסבוק ואתם לא מצליחים להגדיל את החשיפה שלכם? הכירו את השירות החדש של פייסבוק, שיאפשר לכם לקנות חשיפה בכסף

מקור: יח"צ

לאחר שנחשף בניו זילנד, שירות קידום הסטטוסים של פייסבוק הופך לרשמי ומגיע ישירות אל דפי העסקים על גבי הרשת החברתית. האם בית עסק יאלץ לשלם על כמות חשיפה הגיונית וכמה בדיוק זה יעלה לו?

רוצים חשיפה? שלמו עליה

פייסבוק מציגה את השירות החדש, איתו התנסתה בתחילת החודש בניו זילנד, שיאפשר לבעלי דפים בפייסבוק לקדם את הסטטוסים שלהם ולהחשף למינימום משתמשים, תמורת תשלום כמובן. השירות יאפשר ‘לדחוף’ את עדכון הסטטוס לראש רשימת החדשות אצל העוקבים ובכך למעשה להגדיל משמעותית את הסיכוי שייחשפו אליו ויתעניינו בו.

השירות, שקיבל את שם התואר Promote Your Page Posts התחיל כבר להתגלגל לפני ימים אחדים ומופיע אצל חלק נרחב מהמשתמשים, כאשר היתר צפויים להתקל בו במהלך הימים הקרובים. במידה ואתם רוצים להתחיל כבר עכשיו לקדם את הסטטוסים שלכם, כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להכנס לדף המותג וללחוץ על עדכון סטטוס.

בחלונית העדכון שתפתח, יופיע בחלק התחתון כפתור חדש העונה לשם Promote. במידה וזאת הפעם הראשונה שאתם נתקלים בו, חלון פופ-אפ קטן ייפתח ויסביר לכם מעט יותר על האפשרות החדשה, ויציע לכם לגשת לדף הרשמי שפייסבוק הקימה עבורה. לחיצה על Promote תציג את אפשרויות הקידום השונות ואת העלויות הנלוות, אשר מתחילת ב-20 שקלים עבור חשיפה של 2,800 משתמשים ומגיעות עד 79 שקלים, עבור חשיפה בפני 11,000 משתמשים. תקופת הפרסום אגב, עומדת על שלושה ימים מרגע עדכון הסטטוס.

חשוב לציין כי לפני שתוכלו להתחיל לפרסם, יהיה עליכם להגדיר את אמצעי התשלום באמצעות לחיצה על גלגל השיניים המופיע בחלקו התחתון של החלון ולחיצה על Change Payment Method. במידה וכבר השתמשתם בעבר בשירותי המודעות של פייסבוק, אמצעי התשלום יופיע עבורכם אוטומטית ולא תצטרכו להגדיר אותו מחדש.

הצילו, פרסומות

מקור: צילום מסך

עד היום, עדכוני הסטטוס בפייסבוק התבססו על סדר קדימות אוטומטי, המעניק עדיפות לאלגוריתם של פייסבוק שסיווג את הידיעות השונות מהחברים שלנו ברשת החברתית לפי שיקול דעתו והכניס אותם לסדר אחיד של “Top Stories”. כעת, השינוי החדש למעשה יציג למשתמשים קודם כל את ההודעות הממומנות על ידי אותם מותגים ורק לאחר מכן את העדכונים הרלוונטים שפרסמו חבריהם.

לאור התדרדרותה של מניית פייסבוק במהלך השבוע האחרון, אין זה פלא שהרשת החברתית מעוניינת להרוויח כסף – ורוצה לגבות אותו ישירות מהמשתמשים. אם עד היום הכנסותיה של הרשת החברתית התבססו על הפרסום הצדדי או על גורמים מסחריים, השירות החדש ‘הופך את הסדר’ ולמעשה משנה את כל חווית השימוש לכלל המשתמשים ולא רק לבתי העסק.

חשוב לזכור שבמידה ודף אליו אתם מנויים מתחיל להציף לכם את הפיד בניגוד לרצונכם עם מגוון מודעות ממומנות, לחיצה פשוטה על Unlike תפתור את הבעיה, כך שייתכן ויותר מידי פרסום למעשה יגרמו לדף המותג להפסיד יותר חברים ממה שהוא יכול להרוויח – ומדובר על בעיה שאותה יש לקחת בחשבון רגע לפני שלוחצים על כפתור ה-Promote.

חן אידן

אוהבת גאדג'טים, אפליקציות ואת עולם הטכנולוגיה בכלל. שלל עיסוקיה כוללים הריסת מכשירים סלולריים לצרכי בדיקה, התעסקות בלתי פוסקת ברשתות חברתיות, סקירת אפליקציות חדשות, סטארטאפים מבטיחים והתנסות עם (כמעט) כל מוצר חדש שיוצא לשוק.

הגב

2 תגובות על "פייסבוק מפרסמת מחירון: 2,800 חשיפות ב-20 שקלים"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
היתם
Guest

וכאן מתחיל סוף הפייסבוק…

לא מושקעים בפייסבוק (עדיין)
Guest
לא מושקעים בפייסבוק (עדיין)

פייסבוק עדיין מחפשת מקורות רווח. בדו”ח שפורסם לפני ההנפקה (ראו כתבה לקראת ההנפקה באתר StatsTrade) תוארו מגוון מקורות ההכנסה הנוכחיים, יחד עם התלות המשמעותית ב-ZNGA.

אי-דיוק קל בכתבה: לחיצה על Unlike לא “תפתור” את הבעיה, משום שהסטטוסים הממומנים האלה מגיעים גם לחברים של אלה שעשו לייק (ולכן אתה צריך שכל החברים שלך גם יעשו Unlike…).
ייתכן ויידרשו צעדים דרסטיים יותר כמו ללחוץ על “לעולם לא להציג פוסטים מ-…”. יהיה מעניין לראות איך פייסבוק תטפל בבעיה הזו מבחינה מוצרית.

wpDiscuz

תגיות לכתבה: