פייסבוק מציגה: שירות לקוחות לכל עסק במסנג׳ר

הכלי החדש יאפשר לנו לנהל שיחות עם שירות הלקוחות דרך הפייסבוק מסנג’ר – באתרי אינטרנט חיצוניים

מקור: Facebook

מקור: Facebook

פייסבוק כבר הכריזה מספר פעמים על כוונתה להפוך את המסנג’ר לפלטפורמת תקשורת שלמה. ב-F8, כנס המפתחים השנתי שלה, ציינה החברה כי בכוונתה להפוך את המסנג’ר לכלי קשר בין לקוחות לעסקים. עתה, מגיע הפיתוח הראשון בתחום שיאפשר ללקוחות או ללקוחות פוטנציאליים להיות בקשר עם בתי העסק על גבי פלטפורמת הפייסבוק.

במקום מייל, במקום שיחות טלפון

מעכשיו יוכלו מפתחים להטמיע באתרי האינטרנט שהם מפתחים קופסת ‘צור קשר’, שמתבססת על המסנג’ר של פייסבוק. לקוחות יוכלו לפנות ישירות למוקדי שירות הלקוחות של החברה, ולקבל מענה לשאלותיהם. ללקוחות מדובר ביתרון ענק משום שהם לא צריכים לעזוב את האתר, להשתמש באפליקציות אחרות דוגמת המסנג’ר עצמו, ווטסאפ או חלילה להסתבך בשיחה טלפונית עם מערכות ניתוב שיחות מייאשות. לטעמנו, מדובר אפילו באופציה טובה יותר ומיידית יותר ממשלוח של מיילים.

אז איך יעבוד השירות? נניח למשל שאתם נמצאים בעמוד מוצר של סמארטפון באתר סחר בינלאומי כלשהו ומתלבטים האם הוא תומך ברשת הדור הרביעי של ישראל; בעזרת התיבה המוטמעת תוכלו ליצור קשר מיידי עם נציג המכירות של החברה ולקבל את כל הפרטים; כמובן שהשירות יעיל גם כשירות לקוחות לאחר הרכישה: נניח שהזמנתם פיצה מאתר של אחת הרשתות, ופתאום מתחשק לכם להחליף תוספת; בעזרת הכלי החדש תוכלו ליצור קשר עם הרשת ישירות מהאתר, לספק את מספר ההזמנה ולבצע שינויים, לעקוב אחר המשלוח.

פרשנות: פייסבוק רוצה להיות הקשר בין עסקים ללקוחות

העדכון האחרון נועד לחזק את המהלך האסטרטגי של פייסבוק, שרוצה להגיע לכמה שיותר עסקים ולהיות חלק מהתקשורת שלהם, גם כאשר הם לא בפייסבוק. חשוב לזכור שלמרות כל היתרונות של נוכחות של עסקים ברשת החברתית, אתר אינטרנט עצמאי עדיין מספק לעסקים ולחברות הרבה יותר חופש עיצובי, תוכני וכמובן טכנולוגי. אם נוסיף לזה את העובדה שעדיין רוב האנשים, שמחפשים מוצר או שירות כלשהו, מתחילים את החיפוש בגוגל, הרי שניכר שאתרי האינטרנט העצמאיים הולכים להיות איתנו עוד לא מעט זמן ופייסבוק רוצה להיות שם. במובן הזה, המהלך החדש של פייסבוק עלול להיות בעייתי מאוד עבור חברות שמפתחות פלטפורמות שירות לקוחות עבור חברות כמו למשל olark, LivePerson, Zendesk, LiveChat ואחרות. 

וידאו: הדגמה של הפיצ’ר החדש

geektime_preset_001מי היו היזמים, המשקיעים, הסטארטאפים, קרנות ההון סיכון, האקזיטים וחברות ההייטק הישראליות שעשו את זה ובגדול השנה? הצביעו והשפיעו. טקס Geek Awards 2016 כבר ממש מעבר לפינה ואתם תקבעו מי יהיו הזוכים הגדולים השנה. להצבעה

 

יניב אביטל

עורך אתר גיקטיים, ובזמנו החופשי גיק, קופירייטר, אבא, חולה על גאדג'טים וקוד, לא בהכרח בסדר הזה

הגב

1 תגובה על "פייסבוק מציגה: שירות לקוחות לכל עסק במסנג׳ר"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
tamir
Guest

ממש מתבקש. היום צריך לחפש בכלל אם יש שירות לקוחות.וגם אז זה על הפנים.בזכות הגאון מצוקרברג זו בגדר ההמצאה הכי טובה עבור הלקוחות.וגם לעסק זה מצויין !

wpDiscuz

תגיות לכתבה: