מפתחי פייסבוק: הציגו הצעות, קבלו הטבות

פייסבוק הציגה במהלך סוף השבוע האחרון את התוספת החדשה עבור מפתחיה, המאפשרת ללקוחותיהם להשלים הצעות שונות ולקבל הטבות בתוך האפליקציות עצמן

מקור: יח"צ

פייסבוק החליטה להקל על מפתחי האפליקציות והציגה תכונה חדשה, המציעה למשתמשים להשלים הצעות ולקבל הטבות עבורן – בתוך המשחק עצמו. האם זה אומר שפייסבוק קרדיטס עומדים להעלם מן העין?

כבשים ושאלונים

פייסבוק הציגה בסוף השבוע האחרון חידוש במודל התשלומים בתוך האפליקציות – in-app currency offers. כעת, תאפשר למפתחים להציע פרסומות והצעות למשתמשים ישירות מתוך המשחק, שעל ידי השלמתם יוכלו לקבל הטבות בתוך האפליקציה עצמה.

למרות שמדובר על מודל שהיה קיים בשנה האחרונה, הוא היה זמין רק לחברות גדולות כגון EA, זינגה, Playfish ודומיהן, או לחילופין הוצע למפתחים בתמורה לחתימה על חוזה המבטיח כי ישתמשו רק בפייסבוק קרדיטס בתור אמצעי התשלום באפליקציה, למהלך חמש השנים הבאות.

כעת, החליטה פייסבוק להציג את השינוי לכלל המפתחים בפלטפורמה שלה ובכך מאפשרת למשתמשים להרוויח הטבות וירטואליות על ידי השלמת הצעות שונות כגון הרשמה לאתרים, מילוי סקרים, הגשת בקשה עבור כרטיסי אשראי מסויימים ועוד – בהתאם למדינה ממנה הם גולשים. לדוגמה, אם אתם נוהגים לשחק בפראמוויל ואתם צריכים להשיג עוד כבשים, תוכלו להשלים את ההצעה מתוך הרשימה הזמינה לכם – ובתמורה תקבלו כסף וירטואלי התקף רק בתוך המשחק הספיציפי הזה, שיאפשר לכם לרכוש כבשים, גדרות, פרות וכדומה.

למעשה, פייסבוק מחזירה את מצב המפתחים לכפי שהיה בעבר – כשרק החלו לפתח עבור הרשת החברתית ומאפשרת להם להרוויח יותר על ידי הצגת הצעות “חינמיות” עבור לקוחותיהם – המשתמשים. כך כולם יכולים לצאת מרוויחים: המשתמשים מקבלים הטבות למשחק אחד ויחיד – כך שעליהם להשלים כמה שיותר הצעות בהתאם לכמות האפליקציות בהן משחקים, המפתחים מקבלים כסף מאתרי הפרסום וכמובן פייסבוק – שנהנת מנתח מסויים מרווחי המפתחים.

מקור: יח"צ

מודל תשלום שונה

פייסבוק תציע למפתחים אפשרות הטמעה של שני סוגים שונים של הצעות. הראשונה, Offerwall תציג למשתמשים חלון דיאלוג של פייסבוק עם רשימת הצעות שונות ומגוונות מהן יוכלו לבחור והשניה, Dealspot תציג הצעה אחת יחידה ולמעשה לא תשאיר למשתמשים הרבה ברירות – או שישלימו אותה ויקבלו הטבות, או שימשיכו לשחק כרגיל.

בעבר, יכלו המפתחים להטמיע הטבות שהניבו למשתמשים כמות מסויימת של פייסבוק קרדיטס – בעזרתם ביצעו רכישות בתוך כל אפליקציה שרק רצו, ללא התחשבות מי מהאפליקציות הציגה את ההטבה מלכתחילה. התכונה החדשה תציע למפתחים ולמשתמשים לוותר על המתווך – פייסבוק קרדיטס, כמו גם תמקד את אותם משתמשים בקבלת הטבות בתוך האפליקציה הספציפית בה משחקים כעת, ללא האפשרות לבזבז את הכסף הוירטואלי על מספר משחקים שונים.

חשוב לציין כי ההטעמה של השירות החדש אינה חובה, כך שקיים הסיכוי שמפתחי האפליקציות האהובות עליכם יבחרו שלא להשתמש באופציה החדשה – המשמעות היא שבמידה ותרצו לבצע רכישות של הטבות שונות, עדיין יהיה עליכם לרכוש אותן באמצעות פייסבוק קרדיטס, כך שאנו לא צופים שיעלמו מהעין כל כך מהר, לפחות לא לתקופה הקרובה.

חן אידן

אוהבת גאדג'טים, אפליקציות ואת עולם הטכנולוגיה בכלל. שלל עיסוקיה כוללים הריסת מכשירים סלולריים לצרכי בדיקה, התעסקות בלתי פוסקת ברשתות חברתיות, סקירת אפליקציות חדשות, סטארטאפים מבטיחים והתנסות עם (כמעט) כל מוצר חדש שיוצא לשוק.

הגב

הגב ראשון!

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

wpDiscuz

תגיות לכתבה: