פייסבוק נלחמת בהודעות האוטומטיות בניוזפיד

כחלק מעדכון נוסף לאלגוריתם המציג תכנים בניוזפיד של המשתמשים, פייסבוק מחליטה לצמצם את כמות התכנים המגיעים מאפליקציות המחוברות ל-Open Graph ומבשרות לניוזפיד על פעילות המשתמש.

קרדיט תמונה: פייסבוק

קרדיט תמונה: פייסבוק

עברתם שלב ממש קשה בקנדי קראש? הצלחתם לנצח שולחן של 10 מיליון דולר בפוקר? ובכן, מדובר אולי בחדשות ממש גדולות בשבילכם, אבל ממש לא מעניין את כל החברים שלכם בפייסבוק. בזמן האחרון, פייסבוק נמצאת בשליחות של ממש על מנת לשפר את איכות הפוסטים המשותפים לטיימליין של המשתמשים שלה. כזכור, לא מזמן היא הכריזה על עדכון האלגוריתם שלה, השולט על תצוגת הפוסטים בניוזפיד של המשתמשים, כך שיוצגו פחות ממים בפידים של המשתמשים ויוצגו יותר ידיעות חדשותיות ורלוונטיות. כעת, במנלו פארק החליטו לנקוט בצעדים נוספים והשיקו עדכון נוסף, אשר מטרתו לצמצם את כמות הפוסטים שנכתבו על ידי אפליקציות צד שלישי באופן אוטומטי לפיד שלכם ברשת החברתית הפופולרית.

קיבלת ביצת זהב? זה לא מעניין את כולם

למה הכוונה? כולכם וודאי מכירים את ההודעות המעצבנות הללו, בעיקר ממשתמשים המשחקים באפליקציות פייסבוק אשר העניקו הרשאה למשחק בו הם משחקים להתחבר לפייסבוק ולספר לכל הפיד שלהם כיצד הם עברו משלב 26 לשלב 27 במשחק, או לחילופין משתמשים באחד משירותי המדיה כגון Spotify, נטפליקס, הולו וכד׳ אשר צפייה בכל סרט והאזנה לכל יצירת מוזיקה מפרסמים באופן אוטומטי למה אתם מאזינים ואיפה. הרבה פעמים, ההודעות האוטומטיות הללו לא מוצאות חן בעיני המשתמשים ומסומנות המון פעמים כהודעות זבל וגם לדעת פייסבוק – הן לא מוסיפות לאיכות התכנים המופיעים בניוזפיד של המשתמשים.

לכן, בהמשך להחלטה אותה קיבלה הרשת החברתית בכנס המפתחים האחרון שלה, F8, פייסבוק פרסמה הודעה רשמית בבלוג המפתחים שלה, בו היא מאיצה בהם לשנות את הדרך שההרשאות לניוזפיד של המשתמשים מטופלות דרך האפליקציה שלהם. היא מבהירה כי העניין הוא לתת למשתמשים יותר שליטה על הפוסטים האוטומטיים הללו, במידה והם לא מעוניינים שהמידע הזה יפורסם. במקום לרשום את ההודעה באופן אוטומטי, כפי שקורה בהרבה אפליקציות כבר עכשיו, בפייסבוק מעוניינים שהאפליקציה תבקש את רשותו של המשתמש כל פעם בכדי לפרסם את ההודעה.

לחילופין, המשתמשים יוכלו להחליט גם לחלוק את המעבר משלב 323 לשלב 324 בקנדי קראש ישירות עם המשתמשים הרלוונטיים לחדשות המסעירות דרך אפליקציית Facebook Messenger – ובכך להפחית באופן אוטומטי את כמות הזבל שמופיעה על הניוזפיד של המשתמשים. במידה והמשתמשים יהיו מעוניינים שכל הפיד ואחותו ידעו באופן ספציפי על מעבר השלב, ההודעה תודגש בדיוק כמו כל פוסט אחר בניוזפיד. ללא ספק, פייסבוק ממשיכה לנסות ולדחוף את התוכן האיכותי ביותר בניוזפיד של המשתמשים שלה, ונמשיך לראות עדכונים כאלו גם בעתיד הקרוב.

אבישי בר

מנהל מוצר. מפתח Web ו-React Native, חולה גאדג'טים, הולך נגד הזרם ואוהב את כל מה שקשור לגוגל, לאנדרואיד ולקוד פתוח. עיסוקו העיקרי הוא לפרק לחלקים כל צעצוע חדש שמגיע למשרד ואז לכתוב עליו מדריך.

הגב

2 תגובות על "פייסבוק נלחמת בהודעות האוטומטיות בניוזפיד"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
כן
Guest

פיייסבוק מפלסים את דרכם של הפוסטים הממומנים, על חשבון כל התוכן האמיתי שאנחנו רוצים לראות, כדי להבטיח את בטחון בעלי המניות שמצפים לרווחים גבוהים יותר…

חן טי
Guest

פייסבוק עושים כל מאמץ כדי למנוע מאיתנו נוחות וחיים קלים.
חברה כוחנית ולא נחמדה בעליל. הלוואי ויצא כבר מתחרה ראוי ונחמד יותר

wpDiscuz

תגיות לכתבה: