הפרסומות החדשות בפייסבוק ישמרו אתכם בתוך האפליקציה

השדרוג הנוכחי יאפשר למפתחים להטמיע את App Links כחלק ממודעות שיפורסמו ברשת החברתית, כך שיוכלו להרוויח מתכנים המעניינים את הגולשים.

מקור: פייסבוק

מקור: פייסבוק

במסגרת כנס המפתחים שערכה פייסבוק באפריל האחרון, הציגה הרשת החברתית לבאי הכנס את הפיתוח החדש שלה, App Links, בעזרתו מעוניינת לעזור למפתחים לחבר בין המשתמשים לבין האפליקציות השונות בהן מתעניינים. כעת, הרשת החברתית משדרגת את המוצר שלה, במטרה לעודד את המפתחים להשתמש בו ולעזור למשתמשים לקבל חווית שימוש חלקה ואינטרקטיבית יותר.

מהפיד אל האפליקציה

הרעיון העומד מאחורי App Links מאפשר למפתחים להפנות את המשתמשים ישירות אל האפליקציות אותן פיתחו, כחלק מהשימוש השוטף שלהם ברשת החברתית. כל מה שהמשתמש יצטרך לעשות הוא להקליק על המודעה או האפליקציה המעניינת אותו ולקבל גישה מיידית, מבלי להסתבך או אפילו מבלי להמתין שהדפדפן המותקן במכשיר ייפתח וייטען.

השדרוג הנוכחי מביא את היכולות הקיימות של המוצר גם אל משתמשי המובייל, עם התמקדות ספציפית בתחום המודעות למשתמשי המובייל. כעת, יוכלו המפתחים להציע למשתמשים גישה מהירה לתכנים או לאפליקציות השונות, ואף להרוויח כמה דולרים על הדרך. המשתמשים מצידם, יקבלו גישה ישירות אל המידע הספציפי בו התעניינו, במידה ואכן המודעה תפסה את עיניהם.

כך לדוגמה, משתמש שנתקל בנכס מסויים בפיד שלו יוכל לקבל גישה ישירות אל דף המכירה שלו בלחיצת כפתור, והוא לא יצטרך לנווט בין עמודי האפליקציה או האתר השונים על מנת לחפש את הנכס הרלוונטי. אתרי אולמות סרטים, לדוגמה, יוכלו לאפשר למשתמשים לרכוש כרטיסים ישירות מפייסבוק, לאחר שאלה לחצו על הפרסומת לסרט החדש שרק יצא לקולנוע.

בבלוג הרשמי של החברה ציינה פייסבוק כי מאז שהוצג השירות לראשונה, הוא אומץ על ידי מאות אפליקציות, הכוללות גם שמות גדולים כגון ספוטיפיי, הולו, Vimeo ואחרות ונכון להיום המפתחים אפשרו למעלה ממיליארד App Links ייחודיים למשתמשי המובייל. עם זאת, החברה מציינת כי אפשרות השילוב של המוצר עם מודל המודעות שלה זמינה בשלב זה ללקוחות תכנית Preferred Marketing Developers בלבד ואינה מציינת מתי, אם בכלל, תהיה זמינה גם ללקוחות שאינם חברי התכנית.

אינטרקציה כמודל רווח

אין ספק שהתכנית של פייסבוק יכולה לעזור משמעותית למפתחים השונים ביצירה והרחבה של האינטרקציה עם המשתמשים. בנוסף, הודות לעובדה שמדובר בתוכנת קוד פתוח, המותאמת לפלטפורמות שונות בשוק וניתנת להטמעה באמצעות הוספה של מספר תגיות קוד אל האתר או האפליקציה הקיימים, מסתמן כי זה רק עניין של זמן עד שהפיצ’ר יאומץ על ידי מגוון רחב של שירותים ואתרים.

שילוב App Links עם מודל הפרסום של פייסבוק יכול לפתוח למפתחים דלת חדשה של רווחים פוטנציאלים, תוך כדי הצגת המידע המבוקש למשתמשים, ישירות מהרשת החברתית. בצד החיובי, פייסבוק היא לא היחידה המרוויחה מאינטרקציה רחבה יותר של המשתמשים וזמן רב המנוצל לגלישה ברשת החברתית, אלא גם המשתמשים יכולים להנות מחווית שימוש חלקה ואינטואטיבית יותר מבעבר, או לפחות כך אנו מקווים. כעת רק נותר לקוות שהפרסומות החדשות לא ישתלטו על הפיד שלנו תחת מסווה של תוכן רלוונטי.

וידאו: Product Spotlight: App Links

חן אידן

אוהבת גאדג'טים, אפליקציות ואת עולם הטכנולוגיה בכלל. שלל עיסוקיה כוללים הריסת מכשירים סלולריים לצרכי בדיקה, התעסקות בלתי פוסקת ברשתות חברתיות, סקירת אפליקציות חדשות, סטארטאפים מבטיחים והתנסות עם (כמעט) כל מוצר חדש שיוצא לשוק.

הגב

הגב ראשון!

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

wpDiscuz

תגיות לכתבה: