פייסבוק עם פיצ׳ר חדש שיספר לכולם מה אתם עושים בחג

פיצ’ר חדש ברשת החברתית יאפשר למשתמשים לשתף את יעד הטיול המתוכנן שלהם. שדרוג חביב או אמצעי נוסף להרוויח כסף ממודעות ממוקדות?

מקור: צילום מסך

מקור: צילום מסך

אנו בעיצומו של חג פסח ומאות משפחות פוקדות ערים, פארקים, גני שעשועים ומוזיאונים במטרה לספוג קצת טבע ותרבות במהלך ימי החופש הללו. פייסבוק מעוניינת להשתלב בחגיגה, לא רק של חג פסח, אלא של כלל משתמשיה המטיילים בכל רחבי העולם.

סטטוס טיול

במהלך החודש האחרון החלה החברה לבדוק פיצ’ר חדש, המאפשר למשתמשים לשתף את המקום אליו מתכננים לטייל. הפיצ’ר נוסף לרשימת הפעולות הזמינה למשתמשים בעת פרסום סטטוס חדש ומאופיינת באייקון קטן של מטוס, המעיד על כך שמדובר בטיול.

האפשרות, שכעת זמינה לכלל המשתמשים, מאפשרת לבחור מקום מרשימה קבועה מראש, הכוללת בשלב זה בעיקר אתרי תיירות ידועים מעבר לים, או לחילופין מאפשרת למשתמשים לציין את היעדים המתאימים להם. כך לדוגמה, במידה ואתם מתכננים נסיעה לגן השלושה בימים הקרובים, תוכלו לעדכן את כלל חבריכם שאתם בדרך לשם ואולי אפילו לפגוש אותם במקום, לאחר שעודדתם גם אותם לצאת לחיק הטבע ולטייל.

עד היום, האפשרות הייתה זמינה באמצעות אפליקציות צד שלישי, כגון Tripit, שפרסמו בטיימליין של המשתמשים את יעד הטיול המתוכנן ואף את התאריכים בהם ישהו במקום. בניגוד אליהן, בשלב זה פייסבוק עדיין לא שילבה את אפשרות פרסום מועדי הטיול, אך ייתכן שאפשרות זו תעודכן בהמשך.

ויש גם את ההיבט הפרסומי כמובן

המהלך הנוכחי נועד למנוע מהמשתמשים להעדיף את אותן אפליקציות צד שלישי בעת פרסום הטיולים השונים שלהם, כמו גם לעודד אותם לשתף יותר סטטוסים ברשת החברתית. בנוסף, המשתמשים יכולים “להעזר” בפיצ’ר החדש על מנת לאסוף המלצות ליעד המתוכנן ואף למצוא חברים נוספים שישהו באותו המקום בצורה פשוטה יותר.

אך עם כל הכבוד ליתרונות המוצגים עבור המשתמשים, מתחת לפני השטח, מסתמן כי מדובר בעוד הזדמנות פז עבור המפרסמים. במידה והמשתמש פרסם לאן הוא מתכנן לטייל, הרשת החברתית תדע להציע לו מבצעים וקידומים סביב הטיול המתוכנן, בין אם מדובר בבתי מלון, חברות טיסה, חברות להשכרת רכב או אפילו חברות להשכרת אוהלים, בהתאם למיקום אליו מתכנן להגיע.

בנימה אישית, עד כמה שהפיצ’ר הנוכחי מזמין את המשתמשים לשתף את הטיולים השונים העתידיים שלהם, כשזה מגיע לפרסום המועדים בהם לא תהיו בביתכם, אנו ממליצים לכם לקחת בחשבון שאת הסטטוסים הפומביים שלכם כל אחד יכול לראות, גם מי שמחפש את הדירות הריקות להכנס אליהן במהלך החג.

חן אידן

אוהבת גאדג'טים, אפליקציות ואת עולם הטכנולוגיה בכלל. שלל עיסוקיה כוללים הריסת מכשירים סלולריים לצרכי בדיקה, התעסקות בלתי פוסקת ברשתות חברתיות, סקירת אפליקציות חדשות, סטארטאפים מבטיחים והתנסות עם (כמעט) כל מוצר חדש שיוצא לשוק.

הגב

2 תגובות על "פייסבוק עם פיצ׳ר חדש שיספר לכולם מה אתם עושים בחג"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* שימו לב: תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, לרבות דברי הסתה, הוצאת דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב ו/או בניגוד לדין ימחקו. Geektime מחויבת לחופש הביטוי, אך לא פחות מכך לכללי דיון הולם, אתיקה, כבוד האדם והדין הישראלי.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
אלכס
Guest

לא הבנתי למה כולם פתאום נזכרו בזה?
זה כבר קיים כמה חודשים. אני זוכר את זה כבר בדצמבר

asd
Guest

נכון. וגם….כולה הוסיפו סעיף מסכן לתפריט, לא באמת שווה לכתוב על זה.

wpDiscuz

תגיות לכתבה: