גיוס ענק הופך את Fabric ליוניקורן החדש בשכונה

הסטארטאפ הישראלי מפתח מערכת שמשלבת רובוטים ותוכנה כדי לזרז את תהליך הליקוט במיקרו-מחסנים לוגיסטיים, וכדי שאתם תקבלו את ההזמנה שלכם בתוך שעה

תמונה: Fabric

אם פעם היינו מוכנים לחכות שעות למשלוחים, היום מספיקה חצי שעה כדי להתחיל שיחה עמוסה באימוג'ים עם "הדס מוולט", כיוון שכולנו מצפים לקבל את ההזמנות שלנו מהר. ובעוד בישראל מתקשים עם הקונספט של משלוחי מהיום-להיום, בארצות הברית זה כבר הופך לסוג של סטנדרט מתבקש. בדרך לשם, הסטארטאפ הישראלי Fabric (לשעבר CommonSense Robotics) רוצה לתת לרובוטים ללקט את המוצרים ולזרז את התהליך עבורכם. היום (ג') מודיעה החברה על השלמת סבב גיוס C בהיקף של 200 מיליון דולר, מה שמוביל אותה לשווי שוק של מעל מיליארד דולר – ולחברה החדשה במועדון חדי הקרן הישראלי.

הגיוס הובל על ידי Temasek, קרן ההשקעות של ממשלת סינגפור, שמעמיקה את ההשקעות שלה באקוסיסטם הישראלי, לאחר שלפני פחות מחודש הובילה גם את סבב הגיוס המטורף של Orca Security בסך 550 מיליון דולר. עוד השתתפו בסבב הראל ביטוח, Union Tech, Koch, Pontifax, KSH, CPP Investments, Princeville ו-Wharton.

לקבל את ההזמנה מהסופר בעוד שעה, ולא עוד שבוע

Fabric מפתחת מערכת המורכבת מרובוטים ותוכנה ייעודית שמסייעים בפעילות הליקוט של מוצרים במחסנים לוגיסטיים, עם דגש על מיקרו-מרכזי אקספקה, שתופסים תאוצה בשנים האחרונות. במקום מרכזים לוגיסטיים ענקיים, גם בישראל ראינו את הצמיחה של שירותים כמו Yango Deli שמחזיקים מחסנים קטנים באיזורים שונים בעיר כדי לספק מוצרים בתוך שעה, ולא תוך יממה או שבוע כמו שאנחנו רגילים במשלוחים מהסופר.

ב-2018 פתחה Fabric מחסן בשיתוף סופר-פארם שטיפל במאות הזמנות ביום, אך מאז הספיקה להתרחב לשיתוף פעולה גם עם רשת רמי-לוי. בשאר העולם החברה התפתחה לכמה ענקיות כמו Walmart, Instacart ו-FreshDirect. החברה טוענת כי תשתמש בכספי הגיוס לצורך ההתרחבות לשווקים נוספים בארצות הברית.

״היכולות שלנו כחברה, לאפשר לקמעונאים לעמוד בציפיות הגוברות של הצרכנים לחוויית קניה מהירה (on-demand) ואיכותית במודל רווחי, ממקמת את Fabric במרכז הסערה העולמית בתחום ה-eCommerce״ מסר אלרם גורן מנכ"ל ומייסד שותף של Fabric, בהתייחסות לגיוס. "אבן הדרך הזו הינה נקודת ציון משמעותית עבורנו ואנחנו רואים בהכרה בנו כרובקורן כנקודת מפנה לתעשייה כולה".

Fabric הוקמה בשנת 2015 תחת השם CommonSense Robotics על ידי אייל גורן (Head of Software), אורי אברהם (Head of Solution Design), שי כהן (VP Operations) ואלרם גורן (CEO). כיום מעסיקה החברה כ-300 עובדים במשרדיה בישראל, ניו יורק ואטלנטה. מאז הקמתה גייסה החברה כ-336 מיליון דולר.

מרעננים? רוצים להשתדרג? מרעננים? רוצים להשתדרג? עשרות משרות שוות מחכות לכם עכשיו ב-Akamai

עידן בן טובים

נולד עם ג׳ויסטיק ביד. יש לו הרבה יותר מדי גאדג׳טים והרבה פחות מדי זמן פנוי כדי לשחק עם כולם. בעל פטיש לא מוסבר לביצוע קליברציות לסוללות של מכשירים. כשהוא לא עסוק בלכתוב על טכנולוגיה, הוא אוהב לדבר עליה, והרבה

הגב

1 תגובה על "גיוס ענק הופך את Fabric ליוניקורן החדש בשכונה"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
Tzahi Gozlan
Member

Lots of companies are unicorns… only Fabric is a robocorn! So excited to be a part of this rocket ship… and we're hiring! Join me at Fabric to build and deliver the next generation of fulfillment technology using cloud-scale software and robotics, and work with awesome and talented people! Ping me to hear about our open positions

wpDiscuz

תגיות לכתבה: