Eyeview הישראלית מגייסת 8.1 מיליון דולרים [גיוס]

Eyeview הישראלית, המסוגלת להתאים פרסומות וידאו באופן אישי למשתמשים הצופים בהן, הודיעה על השלמת סבב גיוס בסך 8.1 מיליון דולרים.

מקור: יח"צ

מקור: יח”צ

חברת הסטארטאפ הישראלית Eyeview, המפתחת טכנולוגיה לדיוור פרסומות וידאו מפולחות ומותאמות אישית, הודיעה על השלמת סבב גיוס בסך 8.1 מיליון דולרים, כאשר ההשקעה הגיעה מקרן השקעות פרטיות (Private Equity).

פרסומות ממוקדות

הטכנולוגיה אותה פיתחה Eyeview מאפשרת למפרסמים ומשווקים ליצור סרטוני פרסומת המותאמים אישית למשתמשים. היא עושה זאת באמצעות המרת סרטוני פרסומת בסיסיים לכאלה המפולחים על פי מיקום המשתמש, מידע אישי שהחברה מחזיקה אודותיו ואפילו לפי מזג האוויר באיזור בו הוא נמצא וכמובן, היסטוריית הרכישות שלו באתר בו הוא גולש.

באמצעות ההתאמה בין הפרסומות לקהל היעד שלה בצורה אידיאלית המתייחסת אל המאפיינים הדמוגרפיים שלו, יכולה החברה לעזור למפרסמים לייעל בצורה מירבית את ההשקעה שלהם בפרסום אינטרנטי, שתפנה לכל משתמש בצורה המתאימה ביותר עבורו.

כך לדוגמה, הפרסומת יכולה להפנות את הגולשים אל בית הקולנוע הקרוב אליהם על מנת לצפות בהופעת הבכורה של הסרט המעניין אותם, או לחילופין משתמשים בלאס וגאס יקבלו פרסומת לרכישת מזגן נייד או מתקן ברביקיו חיצוני, בעוד שמשתמשים מאלסקה יקבלו המלצות לרכישת תנורי חימום וכפפות.

מדובר ביתרון משמעותי עבור מפרסמים, שכיום מסתמכים על הסדרה או התוכן בו צופה המשתמש על מנת להבין מהם תחומי העניין שלו ולהציג לו פרסומת שלא תמיד מתאימה עבורו, ובכך למעשה גורמת למפרסם לבזבז כספים על לקוחות שאינם רלוונטים עבורו. כיום, כשרוב המידע על המשתמש קיים ונגיש באינטרנט באמצעות רשתות חברתיות, פרסומים אישיים שלו וכמובן, היסטוריית הרכישות והגלישה באתר המפרסם – המפרסמים יכולים לחסוך בכספי הפרסום ולהגיע רק למשתמשים הרלוונטים, שככל הנראה יהיו מעוניינים להוציא כסף על המוצר המפורסם.

הטכנולוגיה אותה פיתחה החברה מצליחה להרשים גם את המפרסמים הגדולים, כאשר ברשימת הלקוחות שלה ניתן לראות שמות גדולים ומוכרים כגון מקדונלדס, AT&T, Capital One, Priceline, Volvo, Hotel.com ואפילו מספר אתרי תוכן כגון NBC, CBS, New York Times ועוד חברות רבות בתחומים מגוונים.

Eyeview נוסדה ב-2007 על ידי אורן הר-נבו, טל ריזפלד וגל ברנע, ומונה כ-20 עובדים הפרוסים בין משרדיה השונים של החברה בישראל ובניו-יורק. נכון להיום החברה גייסה 19.4 מיליון דולרים, כאשר הרשימה מונה מספר משקיעים ידועים ומוכרים בתחום, כגון גיגי לוי, מנכ”ל 888 לשעבר, קרן ג’מיני, Lightspeed Venture Partners ו-Innovation Endeavors, קרן ההשקעות של אריק שמידט, יושב ראש חברת גוגל.

וידאו: Eyeview’s Personalized Video Advertising Technology

חן אידן

אוהבת גאדג'טים, אפליקציות ואת עולם הטכנולוגיה בכלל. שלל עיסוקיה כוללים הריסת מכשירים סלולריים לצרכי בדיקה, התעסקות בלתי פוסקת ברשתות חברתיות, סקירת אפליקציות חדשות, סטארטאפים מבטיחים והתנסות עם (כמעט) כל מוצר חדש שיוצא לשוק.

הגב

1 תגובה על "Eyeview הישראלית מגייסת 8.1 מיליון דולרים [גיוס]"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
אמנון
Guest

הולכים לכבוש תעולם!

wpDiscuz

תגיות לכתבה: