”אנחנו עושים לדאטה של Machine Learning מה שמנועי החיפוש עשו לאינטרנט”
חברת Explorium גייסה 19 מיליון דולר כדי שאתם תוכלו להתחבר למאגרי מידע שונים ולהפיק תובנות אמיתיות לשאלות אמיתיות
חברת Explorium (אקספלוריום) המפתחת פלטפורמה המסוגלת לחלץ נתונים באופן אוטומטי ממאגרי מידע, הודיעה על השלמת סבב גיוס Seed וגיוס A בהיקף כולל של 15.5 מיליון דולר. סבב הסיד (בהיקף של 3.6 מיליון דולר) הובל על ידי Emerge ובהשתתפות F2 Capital, בעוד סבב ה-A (בהיקף של 15.5 מיליון דולר) הובל על ידי Zeev Ventures ובהשתתפות המשקיעות בסבב הסיד.
לחלץ תובנות ומידע לאו דווקא מההקשרים הצפויים
הפלטפורמה של אקספלוריום מאפשרת לצוותי Data Science גישה לאלפי מאגרי מידע, בין אם הם פנימיים או חיצוניים, ולחלץ מהם מידע בצורה אוטומטית. כך למשל, חברת ביטוח יכולה לחזות את כמות השיחות במרכז שירות הלקוחות כדי לאייש את משמרות הנציגים. במקום להשתמש רק בתאריכים, שעות ומספר השיחות, הפלטפורמה של החברה מסוגלת להתחבר למאגר המידע של החברה ולהבין את המשמעות שלו לבד, להתחבר למאגרים אחרים הכוללים למשל חגים, מזג אוויר, דיווחי חדשות ועוד כדי להבין האם יש קשר בין הנתונים, ולאחר מכן תוכל להציג תמונה הרבה יותר מדויקת של כמות השיחות הצפויה.
בשיחה עם גיקטיים מסביר אור טמיר, COO באקספלוריום, כי החברה פיתחה את המוצר הראשון סביב כמה לקוחות ראשוניים, וגייסה את סבב הסיד לצורך הרחבה של הפלטפורמה וצמיחה עסקית. בעקבות קצב מהיר מן הצפויה, החברה קיבלה הצעות השקעה “לא צפויות” מקרנות בארצות הברית ובישראל. “לאור זאת, ולמרות שמרבית כספי ה-seed עוד לא נוצלו, החברה החליטה לגייס סיבוב A פחות משישה חודשים לאחר סיבוב ה-seed. מטרת הסיבוב הנוסף הייתה האצת הצמיחה וההתרחבות בשוק האמריקאי, אשר כללה בין היתר גם את פתיחת המשרד בסן פרנסיסקו”.
Explorium הוקמה ב-2017 על ידי מאור שלמה, מנכ”ל החברה, אור טמיר, COO בחברה ועומר הר, CTO בחברה. שלושת היזמים עבדו בעבר בתחומי המידע בחברות כמו IronSource, Natural Intelligence וביחידת 8200. החברה מעסיקה 63 עובדים במשרדיה אשר בסן פרנסיסקו, קייב ותל אביב. שלמה, מנכ”ל החברה, מסביר כי “אנחנו עושים לדאטה של Machine Learning את מה שמנועי החיפוש עשו לאינטרנט. בדיוק כמו שמנוע חיפוש סורק את האינטרנט ומציג את התשובות הכי רלוונטיות לחיפוש שלי, אקספלוריום סורקת מקורות מידע בתוך ומחוץ לארגון כדי לזהות את המשתנים שיוצרים מודלים מדויקים לכל בעיית חיזוי”.
הגב
4 תגובות על "”אנחנו עושים לדאטה של Machine Learning מה שמנועי החיפוש עשו לאינטרנט”"
* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.
אריק פלדמן אגדה ויש לו גם פוד אגדה
החרטא שעפה פה זה משהו מיוחד, כל הכבוד ליזמים שמצליחים לגייס סכומים דמיוניים עבור חלומות
אין ספק שאתב ממש לא יודע, לא מכיר את הנפשות הפועלות רשום שהם גייסו לפי כמה כמה לקוחות, זה מראה שהחבר׳ה האלא יודעים לעבוד ולא גייסו בשביל לפתח חלום שרק הם ואלוהים יודעים אם ישתמשו בזה או לא.
גם הלקוחות קנו חרטא.. אין פה מוצר ולא יכול להיות, זה מכירה של חלום..