סטארטאפ ישראלי חדש רוצה להפוך את ניהול הלקוחות שלכם לסיפור סינדרלה

הסטארטאפ EverAfter יצר פלטפורמת No-Code לניהול לקוחות על ידי יצירת סביבת עבודה משותפת, וניהול כל תהליך העבודה מולם. מנכ”לית החברה: ”מתחרים בעיקר בדרכים הקלאסיות לניהול פרויקטים”

מקור: EverAfter

חברת הסטארטאפ הישראלית EverAfter, המפתחת מערכת לניהול קליטה של לקוחות חדשים, הודיעה היום (ג’) על השלמת סבב גיוס בסך 13 מיליון דולר. את סבב הגיוס הובילו הקרנות TLV Partners ו-Vertex Ventures לצד המשקיעים הפרטיים בני שניידר וזוהר ועמית גילון.

פיתחו פלטפורמה לניהול לקוחות, עד עצם היום הזה

EverAfter (אווראפטר) פיתחה פלטפורמת No-Code עבור צוותי שימור לקוחות וחוויית לקוח בארגונים המאפשרת להם לייצר סביבת עבודה משותפת עבור כל לקוח וכל משתמש בצד הלקוח. באמצעות המערכת של החברה ניתן לאפיין, לעצב, וליצור Hub ללקוחות החברה, לשפר את תהליך האונבורדינג של לקוחות חדשים, ואת ניהולו השוטף של הלקוח.

המערכת של החברה מתממשקת לכלים ארגוניים שונים – ובעצם בכך משמשת כ-Hub שבו נמצאים כל שלבי הטיפול והדרישות של הלקוח – והכל בזמן אמת. כך יכולים המשתמשים לראות את המשימות שעליהם לבצע, את הפגישות הקרובות עם מנהל הלקוח, מסמכים רלוונטים, וכדומה, כל זאת, ללא צורך בכתיבת קוד נוסף. למעשה מי שמתפעלים את המערכת של EverAfter הם אנשי שירות הלקוחות והמכירות. למערכת ממשק Drag and Drop של ווידג’טים שונים שבעזרתם ניתן לבנות בקלות את סביבות העבודה, מבלי הצורך להסתמך על צד שלישי – כמו מפתחים – כדי לתחזק אותו.

בשיחה עם גיקטיים אומרת מנכ”לית החברה ואחד מהמייסדות, נועה דנון כי היתרון היחסי שלה הוא העובדה שכיום לא קיימת היום מערכת שעושה את מה ש-EverAfter עושים. “אין היום מערכת שמאפשרת לייצר סביבת עבודה משותפת עבור מנהל הלקוח יחד עם הלקוח – אחד על אחד. המשמעות היא שאנחנו למעשה מתחרים בעיקר בדרכים הקלאסיות לניהול פרוייקטים עם לקוח כמו שימוש בדוחות אקסל והכנה של מצגות”. לדבריה, השיטות הישנות הללו לא נועדו למשימות שבהן מטפלת המערכת שפיתחו והם לרוב מצריכים גישה למוצר או מערכת נוספת או שאינם נותנים מענה מלא.

אווראפטר הוקמה ב-2019 ע״י נועה דנון (מנכ״לית) וטל שמש (CTO). השניים  הכירו בתקופת הצבא ביחידת ממר”ם, ומאז עסקו במספר תפקידים  בחברות הייטק שונות. לדברי דנון, הרעיון להקמת אווראפטר עלה מתוך הקושי האישי שחוותה בעברה כמנהלת מוצר, לחבר בין חוויית הלקוח לחוויית המוצר. נכון להיום אווראפטר מעסיקה כ-20 עובדים במשרדה בתל אביב, וצפויה להכפיל את מספר העובדים במהלך השנה הקרובה.

מרעננים? רוצים להשתדרג? מרעננים? רוצים להשתדרג? עשרות משרות שוות מחכות לכם עכשיו ב-Driivz

אושרי אלקסלסי

Your Friendly Neighborhood Geek. יש לכם סיפור טכנולוגי? דברו איתי: Oshry@geektime.co.il

הגב

4 תגובות על "סטארטאפ ישראלי חדש רוצה להפוך את ניהול הלקוחות שלכם לסיפור סינדרלה"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
אלעד
Guest

נראה כמו Gainsight מועתק

Liran elisha
Guest

בהצלחה להתחרות בשוק מיושן של קורפורייט כבדים וחברות שלא יכולות לברוח מהם
בשביל להתחרות בשוק רווי בשמות כמו salsforce, oracle, sap וכו’ אתם תצטרכו הרבה יותר מ13 מיליון

נוני
Guest

למה אתה חושב שמתחרים נגד חברות CRM וERP???מתממשקים אליהם

יזמקו
Guest

אם אין היום משהו כזה אז אתם בבעיה
לא תזיזו קורפורייטס כ”כ מהר

wpDiscuz

תגיות לכתבה: