Evento הישראלית מגייסת 750 אלף דולר [גיוס]

חברת הסטארטאפ הישראלית, המפתחת פלטפורמה לרכישת כרטיסים דרך הרשתות החברתיות, הודיעה על סבב גיוס ראשון מאז השתתפותה בתוכנית הסטארטאפים Windows Azure

מקור: יח"צ, עיבוד תמונה

מקור: יח”צ, עיבוד תמונה

חברת הסטארט אפ הישראלית איוונטו (Evento) המפתחת פלטפורמה למכירת כרטיסים וקידום אירועי ספורט ובידור על גבי רשתות חברתיות, הודיעה היום על השלמת סבב גיוס בהיקף כולל של 750 אלף דולר. את הגיוס הובילו משקיעים פרטיים, בשיתוף עם גורם מוביל זר בשוק הכרטיסים האירופאי.

לטענת החברה, הכסף ישמש לפיתוח גרסת המובייל של הפלטפורמה ולהמשך הצמיחה גם אל שווקים נוספים באירופה. יחד עם השלמת הגיוס, החברה מסיימת בימים אלו תהליך מיתוג מחדש במסגרתו יושק אתר חדש ו-Look&Feel מעודכן לאפליקציית המובייל של הפלטפורמה.

רכישת כרטיסים בצורה חברתית

הפלטפורמה של איוונטו מאפשרת, בין היתר, לקבוצות ספורט, מפיקי הופעות וסוכנויות כרטיסים להגדיל את מכירות הכרטיסים שלהם דרך הרשתות החברתיות. הפתרון מבוסס ענן שפיתחה החברה מאפשר ללקוחותיה להגביר את המודעות לאירועים אותם הם מארגנים ולהגיע לצרכנים חדשים באמצעות הרשתות החברתיות. המוצר המרכזי איתו עובדת החברה הוא מערכת רכישת כרטיסים חברתית על גבי פייסבוק, המאפשרת לרכוש כרטיסים לאירוע מסויים מתוך הרשת החברתית עצמה.

דרך הפלטפורמה שפיתחה החברה, ניתן לראות מי מהחברים שלכם ברשתות החברתיות כבר רכש כרטיס לאותו האירוע, היכן הם יושבים, למצוא כרטיסים זמינים לאירוע ליד החברים שלכם ולרכוש אותם בצורה חברתית, היישר מתוך הרשת החברתית ללא צורך במעבר לאתר אינטרנט חיצוני המנהל את תהליך הרכישה. כמו כן, המערכת מציגה למשתמשים אירועים דומים אשר יש להם פוטנציאל לעניין אותם גם כן, כל זאת על פי המידע שמתקבל מרכישות קודמות שנעשו על ידי חברים ומתחומי העניין של המשתמשים ברשת החברתית.

[flagallery gid=69 name=Gallery]

שיתופי פעולה באירופה

בין לקוחותיה של איוונטו ניתן למצוא מספר חברות בישראל ובאירופה, בינהן קבוצת הראגבי Scarlets מווילס, קבוצת הכדורסל Frankfurt Skyliners מגרמניה, קבוצות הכדורגל והכדורסל של מכבי חיפה ולהקת המחול בת-שבע. בזמן האחרון, אל לקוחותיה של החברה הצטרפה אחת מחברות הכרטיסים הגדולות בגרמניה. בחברה הגרמנית ניסו בשנים האחרונות ליישם מודל של מכירת כרטיסים דרך הרשתות החברתיות אך לאחר שלא הצליחו לייצר הכנסות באופן משביע רצון, החליטו לחבור לאיוונטו מתוך ציפייה להגדיל את ההכנסות דרך אותו מודל המכירה.

איוונטו נוסדה בשנת 2010 על ידי המייסדים הראל שמיר ואופיר זרדוק. בקיץ 2012 נבחרה החברה להיות חלק מהמחזור הראשון בתוכנית האצת הסטארטאפים של מיקרוסופט, Windows Azure, המיועד לסטארטאפים צעירים המקבלים סיוע בפיתוח בתחומי הענן, האינטרנט והמובייל. החברה יושבת כיום בקיבוץ אלונים שליד טבעון ומעסיקה 8 עובדים.

אבישי בר

מנהל מוצר. מפתח Web ו-React Native, חולה גאדג'טים, הולך נגד הזרם ואוהב את כל מה שקשור לגוגל, לאנדרואיד ולקוד פתוח. עיסוקו העיקרי הוא לפרק לחלקים כל צעצוע חדש שמגיע למשרד ואז לכתוב עליו מדריך.

הגב

1 תגובה על "Evento הישראלית מגייסת 750 אלף דולר [גיוס]"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
Avital Yachin
Guest

שאפו לשכנים.

wpDiscuz

תגיות לכתבה: