המנוע הגרפי שמאחורי פורטנייט מגיע למכוניות

הרכב הראשון שיציג ממשק משתמש מבוסס Unreal Engine יהיה ההאמר החשמלי החדש של GMC, שיוצג בעוד שבועיים

מקור: Epic Games

Unreal Engine, המנוע הגרפי של Epic Games, נמצא בלא מעט משחקים מוכרים לקונסולות ול-PC – כולל כמובן פורטנייט. אבל עכשיו אנחנו מתבשרים שהמנוע הגרפי יוצא מגבולות הגיימינג והולך לפגוש מנוע אחר – אמיתי – באחד מהרכבים המעניינים של השנה.

ממפלצת מזהמת לרכב חשמלי עם ממשק ייחודי

Epic Games חשפה כי מנוע ה-Unreal Engine הולך להתרחב לתחום חדש – ממשק אדם-מכונה – כשהמקום הראשון שבו הוא הולך להימצא כחלק מהיוזמה החדשה הזו הוא בקונסולה של רכבי ההאמר החשמליים החדשים של GMC.

ההאמר, כזכור, היה מפלצת זיהום אוויר על גלגלים שייצורה הופסק כבר לפני כעשור. אבל בינואר האחרון החלו לצוץ דיווחים על כך שההאמר יזכה לחידוש המתאים יותר לימינו ויהפוך לרכב חשמלי תחת משפחת GMC. הדיווחים אושרו עם הזמן ו-GMC עומדת לחשוף בעוד פחות משבועיים את אחד מהמוצרים המעניינים בתחום הרכב.

מלבד המעבר למנוע חשמלי וזניחת מנוע הבעירה הפנימית, ההאמר החדש יזנח גם את הדשבורד הותיק ויזכה גם בקונסולה חדשה מבוססת Unreal Engine. באפיק, החברה שמאחורי המנוע (ופורטנייט) אומרים כי השימוש במנוע החדש ישפר את החוויה בשימוש בקונסולה – גם עבור משתמשי הקצה וגם עבור האנשים האחראיים על אנשי ה-UX וה-UI שמתכננים אותה.

אבל מה זה אומר בפועל עבור בעלי הרכבים שבקונסולות שלהם יוטמע Unreal Engine? לפי אפיק, הגישה שלהם לתכנים שימושיים ובידוריים תהיה קלה ונוחה יותר וזאת מכיוון שהשימוש במנוע הגרפי של החברה יוביל להרצה מהירה יותר של העמודים השונים והאפליקציות בממשק של הרכב.

הורידו עכשיו את אפליקציית גיקטיים, ותישארו מעודכנים הורידו עכשיו את אפליקציית גיקטיים, ותישארו מעודכנים להורדת אפליקציית גיקטיים לאייפון ולאנדרואיד לחצו כא

בנוסף, השימוש ב-Unreal Engine יאפשר למפתחים לבחור אילו תכנים יזכו לקדימות על פני אחרים, כך שהמערכת לא תועמס עם הפעלת הקונסולה – והתכנים הפחות קריטיים ייטענו בהמשך. מדובר בעוד דרך לשפר את חוויית השימוש הכללית של המשתמשים במערכת בזכות השימוש ב-Unreal Engine.

אם תהיתם לעצמכם מה למנוע גרפי סופר עוצמתי לקונסולות רכב, לאפיק יש הסבר מוכן: התחזיות שלפיהן הרכבים האוטונומיים יהפכו יום אחד את הנהיגה למשנית לעומת פעולות אחרות שניתן לבצע בעזרת הקונסולה שברכב הובילו אותה למהלך. הרצון של החברה למצב את עצמה כאחת השחקניות הגדולות בתחום, ע”י הסכם שיתוף פעולה עם GM – יצרנית הרכב האמריקאית הגדולה ביותר – יסלול לה את הדרך למיליוני רכבים בעתיד. אם התחזיות הללו אכן יתגשמו, כל אותם נהגים ומי שאיתם ברכב ישתמשו בקונסולות שבהן Unreal Engine.

כרגע החברות לא חושפות יותר מדי מהקונסולה למעט הסרטון הבא. אבל בעוד 12 ימים, כש-GMC תחשוף לקהל הרחב את ההאמר החשמלי נוכל לראות, בתקווה, עוד מהיכולות של הממשק החדש, ולהתרשם לגבי כל מה שהוא יכול להציע בפועל למשתמשים.

אושרי אלקסלסי

Your Friendly Neighborhood Geek. יש לכם סיפור טכנולוגי? דברו איתי: Oshry@geektime.co.il

הגב

3 תגובות על "המנוע הגרפי שמאחורי פורטנייט מגיע למכוניות"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
משה
Guest

מה הקשר פורנטנייט תנו קצת קרדיט לקוראים שלכם אנריל עומד בזכות עצמו ולא בזכות פורטנייט המטופש

לירון
Guest

באמת זלזול

דוד
Guest

מנוע אנריל היה קיים הרבה לפני פורטנייט ויהיה קיים הרבה אחריו ולקרוא לו “המנוע של פורטנייט” זה פשוט זלזול. תערכו את הכתבה דחוף.

wpDiscuz

תגיות לכתבה: