לא היו צריכים את הכסף אבל גייסו: גיוס שני תוך חצי שנה ל-Epsagon

הסטארטאפ הישראלי אפסגון מפתח מוצר שמנטר אפליקציות ענן מרחוק וטוען: נעשה ב-5 דקות מה שקודם נעשה בימים ושבועות

תמונה: Epsagon

הסטארטאפ הישראלי Epsagon, המפתח שירות המסוגל לנתח, לנטר, לזהות ולתקן ברגעים את התקלות השונות בענן, מודיע היום (ד’) על השלמת סבב גיוס חדש. את סבב הגיוס הובילה קרן DTCP והשתתפו גם המשקיעות הקיימות, בהן USVP, Lightspeed Venture Partners ו-StageOne Ventures. באפסגון לא ציינו את סכום הגיוס, אך אמרו כי סך הגיוסים של החברה עומד כעת על 30 מיליון דולר. מכיוון שבמועד הגיוס הקודם סך הגיוסים של החברה עמד על 20 מיליון דולר, אתם יכולים לעשות את המתמטיקה לבד.

“המשקיעים הציעו לנו כסף”

המערכת של Epsagon מתממשקת אל מול קונטיינרים שונים בהם Kubernetes, ארכיטקטורות Serverless שונות ובהן גם ספקי הענן העיקריים בשוק כמו AWS, Google Cloud ו-Azure של מיקרוסופט. המוצר של אפסגון מציע יכולות distributed tracing – כלומר מעקב מלא אחר כל טרנזאקציה באפליקציה על פני מספר רב של שירותים – באופן אוטומטי לחלוטין.

בחברה מתגאים ביכולות של המוצר שלהם וטוענים כי כיום, כדי להשיג יכולות דומות לאלה של אפסגון, “האלטרנטיבה היא עבודה קשה וארוכה על פני שבועות וחודשים, של מימוש ספריות tracing בקוד, בעוד שאפסגון מבצע את זה ב-5 דקות ועבודה אפסית מצד הלקוח”.

איך עובד השירות של אפסגון? לאחר הרשמה באתר החברה, הלקוח בוחר את הסביבות בהן הוא עובד ומחבר את החשבונות שלו. מיד לאחר מכן המערכת סורקת את הסביבות ומייצרת רשימת בעיות והתראות קיימות. בשלב הבא הלקוח יכול להוסיף את ספריית הקוד של אפסגון לסביבה (באופן ידני או אוטומטי באמצעות פלאגינים CI/CD והזרקות קוד), מה שיוביל למידע עמוק ומקיף יותר על כל פעולה באפליקציה ושמירה של 100% מהמידע.

בשיחה עם גיקטיים מסביר מנכ”ל החברה ניצן שפירא כי החברה החליטה לגייס עכשיו למרות שגייסה 16 מיליון דולר בינואר האחרון: “התקדמנו מצוין בתקופת הקורונה ומספר משקיעים פנו אלינו לראות אם נתעניין בגיוס של עוד כסף. היה לנו הרבה כסף בבנק אז לא היינו צריכים לגייס, אבל החלטנו לעשות זאת כדי להאיץ את ההתקדמות של העסק, שדווקא בתקופה זו חווה ביקוש עצום מלקוחות”. שפירא מסביר כי הרבה מהלקוחות של החברה עוברים לענן כפועל יוצא של השפעות מגפת הקורונה ועקב כך העומס על המערכות שלהם גובר – מה שמייצר עוד עבודה לאפסגון.

שפירא אומר כי השלמת הגיוס הקודם של החברה לפני הקורונה עזר לה מאוד ברמה הכלכלית וכי התחום שבו פועלת החברה זוכה, כאמור, רק לעלייה בביקוש עקב הקורונה. הוא מציין את תחום המובייל וה-E-Commerce ככאלו שחוו בום ומוסיף “הם מקבלים המון טראפיק ולכן מוניטורינג קריטי להם יותר מאי פעם”.

Epsagon נוסדה ב-2017 על ידי שפירא ורן רבנזפט, CTO החברה. כיום מעסיקה החברה כ-30 עובדים במשרדיה שבניו יורק, סן פרנסיסקו ותל אביב. החברה מתכננת להשתמש בהון שגויס להאצת הגדילה שלה בתחומי הפיתוח וכוח האדם.

Geektime Code

אושרי אלקסלסי

Your Friendly Neighborhood Geek. יש לכם סיפור טכנולוגי? דברו איתי: Oshry@geektime.co.il

הגב

14 תגובות על "לא היו צריכים את הכסף אבל גייסו: גיוס שני תוך חצי שנה ל-Epsagon"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
neta nesher
Guest

אבל למה פוצקה לא בתמונה? ????

מאוכזב
Guest

אויש איזה שטויות.
אתה לא מגייס כסף כשאתה לא צריך אותו, אף founder לא רוצה סתם ככה שידללו אותו..

מנחם
Guest

לפעמים זה מגיע מחוסר ניסיון
לפעמים זה מגיע מחוסר בטחון
לפעמים זה מגיע מחוסר אמונה במוצר
ולפעמים זה כי הם רוצים לרוץ קדימה הרבה זמן בלי לחשבו על עוד סבב שמקשה על העבודה
רק הfounderים יודעים…

רונן
Guest

אין משמעות לדילול, כי אמנם הוא יחזיק לדוגמא חצי מהמניות, אבל הן יהיו שוות פי 2 בסכום, כי גייס לפי שווי כפול.
אם לא היית בתהליך, לא תדע בחיים מה קרה שם. רק אומר שההנחה שלך שגויה.

אחד שיודע
Guest

ועוד איך יש משמעות. המשקיעים הציעו כסף כי נוח להם לחזק השקעות בסטארטאפים מבוססים כי הנכונות שלהם להשקיע בסטארטאפ חדש בתקופה הזו היא אפסית. המשקיעים הציבו את התנאים להשקעה שהיטיבו עימם כי גם היזמים לא יודעים מתי הקורונה תסתיים. הכח היה אצל המשקיעים והם בוודאות ניצלו אותו לטובתם.

בולפוס עוואד
Guest

באמת שאני לא מבין מה מיוחד בהם שהמשקיעים “רודפים” אחריהם. יש להם 3 מתחרים ישירים שעושים בדיוק, אבל בדיוק אותו דבר (טונדרה, דאשבירד ולומיגו).
אומנם המוצר שלהם חביב אך זהה לחלוטין לכל האחרים שהוזכרו פה. אשמח להסבר.

משקיע ותיק
Guest

כן כן…
Zoom עושה מה ש-Skype עושה כבר 20 שנה,
Facebook היא סתם חיקוי עלוב של MySpace,
ולמה צריך את Google כשיש את Alta Vista?

בכל כתבה על גיוס פה יבוא הבנאדם שיגיד “כבר עשו את זה”.

מנחם
Guest

לגמרי ישראלים לא אוהבים לפרגן חחחח
בהצלחה לחברה

The One
Guest
אולי כי כל מה שגיקטיים עושים זה מפרסמים כתבות על סטארטאפים שהשקיעו בהם, או השקיעו בהם והמשקיע אשכרה ”הכריח” אותם לקחת את הכסף, או השקיעו בהם ”פעמיים” תוך שנה בלי השם רצווכל מיני שטויות וסיפורי סינדרלה שכאלו.. ואז סטארטאפיסטים ובעלי מוצרים ופלטפורמות אחרים, שיכול להיות מאד שמצליחים יותר מרוב אלו שמפורסמים פה מרגישים שאין להם מקום כי גיקטיים כאילו רק מפרסמים סטאטאפים מושקעים או עם קשרים בתעשייה במקום לתת במה לכל מיני סטארטאפים קטנים ומעניינים ולא פחות מצליחים ובלי שום השקעה (בסגנון טק קראנצ’ למשל) זה כמו שכל מה שמאקו ו-וויינט יפרסמו זה רק כתבות על מפורסמים ואנשי פוליטיקה וחדשות… Read more »
wpDiscuz

תגיות לכתבה: