הפריט שהזמנתם אונליין לא מתאים? שירות חדש בישראל יהפוך את תהליך ההחזרה לפשוט מאוד

שירות EBOX מבית E-Post יאפשר ללקוחות אסוס, נספרסו, טרמינל X ואחרים להחזיר מוצרים שלא מתאימים להם בתיבה אוטומטית שתהיה פרוסה ברחבי הארץ

EBOX

מקור: EBOX

קניות באינטרנט הפכו לפעולה שגרתית למדי, זאת למרות שמדובר בתהליך שטומן בתוכו סיכון כלשהו – שמא המוצר לא יתאים לנו או יראה שונה לחלוטין במציאות. למרות שכולנו מודעים לפוטנציאל הכשלון, במרבית המקרים ניקח את הסיכון בשל החסכון הכספי והנוחות שבתהליך. כדי להוריד את מפלס החרדה של הקונים, חברת HFD הישראלית שעומדת מאחורי E-Post, המציעה לוקרים אוטומטיים לאיסוף חבילות, מציגה שירות החזרות חדש וחינמי שמבטיח להפוך את התהליך לפשוט ויעיל יותר.

לקבל החזר כספי תוך יומיים במקום שבועיים

המודעות לנושא ההחזרות בקרב הקהל הישראלי גבוהה; 66% מהגולשים בודקים את מדיניות ההחזרות לפני ביצוע ההזמנה, ו-68% מהגולשים יעדיפו לקנות באתרים שמציעים מדיניות החזרה חינמית. עוד נמצא כי 92% מהלקוחות שחווית החזרת המוצר שלהם הייתה מוצלחת, חזרו לבצע רכישה נוספת באותו האתר.

EBOX היא תיבה אוטומטית להחזרת חבילות לאתרי סחר אלקטרוני, שתכליתה לחסוך ללקוחות ולספקים כסף וזמן בניהול תהליך ההחזרות ולמנוע עיכוב בזיכוי הכספי המגיע ללקוחות. נכון להיום – כשמחזירים חבילה, יש להמתין עד שהמוצר יגיע לספק/לחנות, ורק כשזה יקרה נקבל את ההחזר הכספי המיוחל. מדובר בתהליך שיכול להימשך גם שבועיים.

תהליך ההחזרה מתבצע באמצעות כניסה לאתר ייעודי של השירות או לאתר שממנו בוצעה הרכישה ומתחיל באיתור תיבת ה-EBOX הקרוב אל הלקוח. עם ההגעה לתיבה, על הלקוח להקיש את קוד הברקוד שיתקבל בהודעת SMS, ולאחר הסריקה תופק מדבקה ייעודית אותה יש להדביק על החבילה ולהניח אותה בתיבת להנחת המשלוח שתיפתח. ברגע סיום התהליך, הלקוח והספק יקבלו לינק למעקב ובקרה מתמיד אחר התקדמות התהליך, עד להגעתה בחזרה למחסני הספק.

החברה תציב כ-50 תיבות EBOX ראשונות במהלך הרבעון האחרון של שנת 2018 בסניפי רשת “סופר- פארם” בפריסה ארצית וכ-150 תיבות נוספות במהלך שנת 2019 במקומות אסטרטגיים נגישים ברחבי הארץ. יש לציין שהמערכת מיועדת רק ללקוחות הקיימים של החברה – כלומר הפתרון לא רלוונטי להחזרות מאיביי, אמזון וכו׳. הלקוח המרכזי והמוכר ביותר של החברה הוא האתר הבריטי .ASOS, והאתרים הישראלים Terminal X, רנוטר, נספרסו וסטורי. יחד עם זאת, השירות עדיין לא פעיל ויושק רק בשבועות הקרובים.

לא לבד בשוק

גם לחברת השילוח הבינלאומית UPS יש פתרון דומה משלה; PickUP Drop יאפשר לרוכשים אונליין למסור חזרה מוצרים שנרכשו מאתרים אשר נרשמו לשירות. מסירת החבילות מתבצעת באחת מנקודות Pick UP הפרוסות בארץ, באיזורי מגורים, חנויות ובתי עסק, ולאחר ההחזרה UPS תעביר את המשלוח ליעד המבוקר ותאפשר מעקב בזמן אמת אחר הסטטוס.

הילה חיימוביץ׳

גיקית, Deal With It

הגב

5 תגובות על "הפריט שהזמנתם אונליין לא מתאים? שירות חדש בישראל יהפוך את תהליך ההחזרה לפשוט מאוד"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
מישהו
Guest

ולשאלה המרכזית, האם זה יעלה לנו וכמה?

ASD
Guest

מה הקאצ’? מי משלם על הדבר הזה אם לא אנחנו?

מיכאל
Guest

ומתי זה יכנס כבר???

wpDiscuz

תגיות לכתבה: