5 טיפים שיבטיחו שהדיוור שלכם יצליח

מאות מיליוני אימיילים והודעות סמס נשלחים מידי חודש ללקוחות של חברות מתחומים שונים. הטיפים הבאים יסייעו לכם להעלות באופן משמעותי את אחוזי ההמרות שלכם בפרט, והביצועים של הקמפיינים שלכם בכלל

צילום/תמונה: pixabay

מאת לודה גרקו

נדמה ששנת 2018 הסתיימה רק לפני דקה או שתיים, אבל למעשה אנחנו כבר עמוק בתוך שנת 2019. זה הזמן להעיף מבט בכמה מהשיעורים החשובים ביותר ששנת 2018 לימדה אותנו, להסיק מסקנות ולהתחיל ליישם אותן, כדי להעלות את אחוזי ההמרות שלכם בפרט, והביצועים של הקמפיינים שלכם בכלל באופן משמעותי.

עסקים וחברות בארץ ובעולם שולחים ללקוחות שלהם מאות מיליוני אימיילים והודעות סמס מידי חודש, כחלק מהמערך השיווקי. המסקנות והטיפים הבאים מבוססים על נתונים אמיתיים, והם יעזרו לכם להפוך את פעילות הדיוור האלקטרוני וה-Marketing Automation שלכם לקלות ויעילות הרבה יותר. אז הנה 5 דברים שחשוב לזכור כשאתם בונים את אסטרטגיית הדיוור האלקטרוני שלכם:

1. הכי בבית בעולם

אם אתם רוצים לגרום לנמענים שלכם להרגיש בבית, צריך לעשות את זה עד הסוף. הנמענים לא רק מקווים לקבל מכם התייחסות אחרי שהם נרשמו לאתר או למערכת, הם כבר מצפים לזה. במידה ולא תדאגו לברך אותם על הצטרפותם למותג שלכם – הם כנראה יתאכזבו, ואתם תפספסו הזדמנות למנף את הדיוור אליהם.

הנתונים של שנת 2018 מראים צמיחה של כ-48% בפתיחת מיילים אוטומטיים שנועדו לברך את הנמענים החדשים בברכת ״ברוכים הבאים״.  הסיבה לכך היא תזמון מדויק שנקבע מראש בהתאם לידע שנצבר על הנמענים, למשל באמצעות A/B טסטינג, והעובדה שהמיילים תמיד יוצאים בזמן הרלוונטי כחלק ממסע לקוח אוטומטי שנקבע מראש. הנתון הזה מוכיח שמי שישקיע באוטומציית אימייל מרקטינג נכונה ויקפיד על תזמון מדויק ככל האפשר- ירוויח ובגדול.

2. המתנה המושלמת

יש רק יום אחד בשנה שהכל בו אפשרי והכל יכול לקרות- יום ההולדת. היום שבו כולנו מרגישים שמותר לנו ושזה הזמן להגשים את כל השאיפות והרצונות שלנו. גם הנמענים שלכם מרגישים ככה ביום המיוחד שלהם, ולכן מומלץ בחום להשקיע באוטומציות יום הולדת מושקעות וממוקדות.

דיוורים שנשלחים ביום ההולדת עצמו נפתחים הרבה יותר (לא פחות מ-40% מהם נפתחים עוד באותו היום וזוכים ל-22% הקלקות) וכ-52% מהם גם מובילים בסוף להמרות. לכן, המתנה הכי טובה שתוכלו לתת לנמענים שלכם ביום ההולדת שלהם היא את מה שהם באמת רוצים. דיוור מקצועי, אישי, ממוקד, עם סגמנטציה נכונה, שמותאם להם בדיוק, והכי חשוב – כזה שמגיע ברגע האמת, בדיוק ביום ההולדת שלהם.

ערוץ יעיל נוסף הוא הודעות סמס. שליחת הודעת סמס עם הטבה או מתנת יומולדת תוסיף לכם עוד כ-10% המרות בקירוב.

3. קח אותו לאט, את הזמן

אחד השיעורים הכי חשובים בחיים הוא הטיימינג. לפעמים זה אומר לעשות דברים כאן ועכשיו לפני שהמומנטום יחלוף ולפעמים צריך ללמוד לחכות לרגע הנכון שיגיע. בנייה של פאנל טיפוח לידים נכון, בהתאמה לקצב של הנמען כך שהוא ילווה אותו לאורך כל הדרך, יכולה להביא לעלייה של לא פחות מ-48% בהכנסות.

חשוב שהפאנל יהיה ממוקד, אישי וגמיש עם מגוון אפשרויות לאורך מסע הנמען. הדרך הכי נכונה להפיק את המשפך השיווקי המושלם הזה, שיאפשר לנמענים שלנו לקחת את הזמן שלהם (אבל גם לא יותר מדי), הוא אוטומציה מקצועית ויעילה שתדע לתקשר עם הנמען בזמן הנכון ובמקום הנכון ולהניע אותו לפעולה בהתאם למיקום שלו במסע הנמען.

משפך כזה בונים בעזרת אוטומציות מבוססות דאטה (שדות האינפורמציה שאתם אוספים מהנמענים שלכם. למשל – עיר מגורים, מגדר, וכן הלאה) והתנהגות (למשל, האם הנמען פתח את המיילים הקודמים מאיתנו או לא, האם הקליק, האם רכש וכן הלאה).

4. מי שמשקיע – מרוויח

התחום החזק ביותר שצמח בשנה שעברה, וימשיך גם לצמוח בשנה הזו, הוא כמובן ה-B2B. הנתונים מראים עלייה חדה של כ-55% אחוזים בכמות ההמרות הממוצעת. כל מי שעוסק בתחום יודע שהמרות הן חד פעמיות לרוב, אבל המשמעות של עלייה במסה קריטית כזו פירושה צמיחה מטורפת בהכנסות, שזה משהו שאף אחד מאיתנו לא ירצה לוותר עליו. לכן, השקעה בדיוור אלקטרוני מוצלח ואוטומציות חכמות, לא רק יכסה את ההשקעה, אלא גם יפיק רווח נאה, ובהרבה פחות זמן עבודה.

צילום/תמונה: pexels

5. יש רק הזדמנות אחת ליצור רושם ראשוני 

כל מי שבילה אי פעם בטינדר או בכל אפליקציית היכרויות אחרת, יודע שההצלחה תקום ותיפול בעיקר על שורת הפתיחה. גם בתחום ה-Email Marketing, הרושם הראשוני עושה את כל ההבדל. לא פחות מ-35% מהנמענים שנתונים לגביהם נאספו, פותחים את הדיוור שקיבלו רק בגלל שורת נושא מדויקת, מסקרנת, מצחיקה ובקיצור כזו שעושה את העבודה. 36% מעידים כי הפרמטר העיקרי בזכותו הם פותחים את הדיוורים או הודעות הסמס הוא פרופיל השליחה.

אז מה המסקנה? פשוט – זה הזמן לגייס את כל היצירתיות ולהתחיל ברגל ימין עם שורת נושא שתשכנע את הנמען שלכם כבר בהתחלה, שיש לו עניין עם מותג ששווה להכיר. חשוב כמובן לעשות A/B טסטינג, להשקיע בכמה אפשרויות ולבדוק איזו מהן מביאה תוצאות איכותיות יותר.

שנת 2019 עומדת בסימן פיתוח דרכים מקוריות ויעילות יותר להשתמש באוטומציות מתקדמות לצרכים שלכם. כדי להקפיד על סגמנטציה מוגברת (לדוגמה – להציע לנמענים שלכם לבחור אילו תכנים הם מעוניינים לקבל בדיוורים) ואפילו להתמודד עם אתגרים כמו שימוש מוגבר ב-AI ובצ׳אט בוטים, תוך שמירה על הפרסונליזציה, הכנות והאותנטיות שלכם.

הכתבה בחסות Active Trail

אקטיב טרייל היא פלטפורמת אימייל מרקטינג ו-Marketing Automation המובילה בישראל, מציעה מענה One-Stop-Shop לעסקים בכל העולם, מכל הגדלים ומכל התחומים. הפלטפורמה כוללת מערכת אוטומציות, דיוור רב לשוני וקל לשימוש, דפי נחיתה, טפסי הרשמה ופופאפים, שליחת סמס, כלי סקרים ועוד.
סטארטאפ? לאקטיב טרייל יש הצעה ייחודית עבורכם: 6 חודשים של שימוש חינם במערכת, ללא הגבלה!
אנו מזמינים אתכם להירשם לתכנית ה-Startup Boosternbsp.

כתב אורח

אנחנו מארחים מפעם לפעם כותבים טכנולוגים אורחים, המפרסמים כתבות בתחומי התמחות שלהם. במידה ואתם מעוניינים לפרסם פוסט בשמכם, פנו אלינו באמצעות טופס יצירת קשר באתר.

הגב

2 תגובות על "5 טיפים שיבטיחו שהדיוור שלכם יצליח"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
דגג
Guest

משווקים בסמס – תמותו .

רוני
Guest

אוקי דגג, כשנמות נעדכן אותך בסמס

wpDiscuz

תגיות לכתבה: