Elevator פותחת לסטארטאפים ישראלים דלת לאירופה

בזכות שיתוף הפעולה עם קרן האנג’לים MAS, חברות הפורטפוליו של Elevator יוכלו לבצע רילוקיישן זמני לברלין במטרה לבצע נחיתה רכה בשוק האירופאי

מקור: יח"צ, עיבוד תמונה

מקור: יח”צ, עיבוד תמונה

תוכנית האצת הסטארטאפים הישראלית Elevator חתמה על הסכם שותפות עם קרן האנג’לים MAS במטרה לאפשר לסטארטאפים מתאימים מישראל ומגרמניה לשתף פעולה במסגרת העבודה ולקצור את היתרונות הטמונים במשאבים ובאקו-סיסטם הסטארטאפי של כל מדינה. כמו כן, Elevator תשקיע בין שבועיים לארבעה שבועות של עבודה עם חברות הפורטפוליו שלה, במטרה למנף אותן מול משקיעים, חונכים ויועצים ברחבי אירופה.

פתיחת דלת לאירופה

במסגרת שיתוף הפעולה, לחברות הנמצאות במסגרת תוכנית ההאצה של Elevator תהיה מעתה אפשרות לבצע רילוקיישן באופן זמני לברלין במטרה לשבור את המחסום בכניסה לשווקים האירופאיים ולנהל תוכניות פיילוט בכל רחבי היבשת. כמו כן, לחברות תהיה גישה לאקו-סיסטם של קרן האנג’לים MAS, הכוללת משקיעים, מנטורים ונותני שירות אירופאיים ותגדיל את היכולת של הסטארטאפים לצמוח בשוק האירופאי.

מן הצד השני, לקרן MAS תיפתח הדלת לניצול האקו-סיסטם הנרחב בתחום היזמות בישראל. במסגרת ההסכם, Elevator תסייע לחברות הפורטפוליו של הקרן להגיע לישראל ולקבל הרחבה טכנית וניסיון בינלאומי. כמו כן, לקרן MAS תהיה גישה לרשת המשקיעים, המנטורים ונותני החסות של IDC Elevator.

בין תל אביב, ניו יורק וברלין

Elevator היא תוכנית האצה לסטארטאפים הפתוחה לכל יזם. לאחר תהליך סינון מעמיק החברות הנבחרות מקבלות Term Sheet ומצטרפות לשורת חברות הפורטפוליו של Elevator. בנוסף להשקעה ראשונית (סיד) של עד 20 אלף דולרים תמורת 10 אחוזים מהחברה, במהלך שלושת החודשים הראשונים בתוכנית היזמים מקבלים הדרכה והנחיה ממנטורים ונותני שירות שונים בארץ ולאחר מכן טסים לניו יורק לחודש להשלמת התוכנית.

כעת, יוכלו כל חברות הפורטפוליו של החברה, גם אלו שכבר סיימו את המחזור ב-Elevator ופועלות באופן עצמאי, המעוניינות בדריסת רגל ראשונית בשוק האירופאי לשהות תקופה של עד חודש בברלין ולבחון את פוטנציאל הגדילה שלהן באירופה.

אורי גלזר, מנהל תוכנית ההאצה, סיפר לניוזגיק: “המטרה של Elevator היא להיות תמיד שני צעדים קדימה ולהכין את הקרקע למקום הבא שחברות הפורטפוליו שלנו ירצו להיות בו. אם עד עכשיו ניו יורק הייתה פתוחה בפני היזמים, אין מקום יותר טוב להתחיל את הנחיתה באירופה מאשר ברלין. במקביל, אנו בודקים שיתופי פעולה עם מיקומים מרכזיים נוספים בעולם”.

מעבר לעובדה שאנו מדברים על השוק האירופאי מבחינת קהל הצרכנים, מדובר על שוק שצומח בתחום ההון סיכון והפיתוח העסקי. בעוד ליזמים ישראלים המכוונים לשוק האירופאי, דריסת רגל אירופאית היא משימה שיכולה להגיע לעלות של מאות אלפי דולרים, כל חברת פורטפוליו של Elevator יכולה להחליט שהיא נוסעת לחודש לברלין, לשבת במשרדים של MAS ולערוך בדיקה לנוכחות החברה באירופה וזוהי הזמנות מצויינת עבורן”.

סרטון וידאו: Elevator

אבישי בר

מנהל מוצר. מפתח Web ו-React Native, חולה גאדג'טים, הולך נגד הזרם ואוהב את כל מה שקשור לגוגל, לאנדרואיד ולקוד פתוח. עיסוקו העיקרי הוא לפרק לחלקים כל צעצוע חדש שמגיע למשרד ואז לכתוב עליו מדריך.

הגב

הגב ראשון!

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

wpDiscuz

תגיות לכתבה: