Easy Social Shop הישראלית מגייסת כמיליון דולר [גיוס]

חברת הסטארטאפ הישראלית העוזרת לעסקים להכניס את החנויות המקוונות שלהם אל הרשת החברתית משלימה סבב גיוס נוסף, המוערך בכמיליון דולרים.

מקור: צילום מסך

מקור: צילום מסך

חברת הסטארטאפ הישראלית Easy Social Shop, המאפשרת בנייה של חנויות מסחר בפייסבוק, הודיעה היום (ד’) על השלמת סבב גיוס בהובלת Lool Ventures. בעוד שהחברה לא חשפה את סכום הגיוס הנוכחי, הוא מוערך בכמיליון דולרים.

משנים את הרגלי הצריכה

למרות שכבר 10 שנים אנו קוראים לפייסבוק “הרשת החברתית”, במהלך השנים האחרונות היא מציעה הרבה יותר מעבר לתקשורת בין חברים. הפלטפורמה הפכה לאחד מכלי השיווק העיקריים עבור חברות ומותגים ברחבי העולם, כאשר נוכחות ברשת החברתית היא משהו שאף חברה לא יכולה להרשות לעצמה לוותר עליו.

Easy Social Shop, כפי ששמה יכול לרמז, מעוניינת לעזור לעסקים להביא לא רק את הלקוחות אל עמוד המותג שלהם – אלא לאפשר להם לצפות במוצרים שמציע העסק ואף לרכוש אותם ישירות מעמוד המותג. לצד אפשרויות הרכישה, הלקוחות יכולים לדרג את המוצרים, לעשות להם לייק וכמובן, לשתף אותו עם חבריהם – במטרה לעודד גם אותם לאהוב את המותג ואף לבצע את הרכישה.

הפלטפורמה של החברה, הפונה לעסקים קטנים ובינוניים, מאפשרת גם לבעלי חנויות קיימות להעביר את המוצרים בקליק אחד אל עמוד הפייסבוק שלהם. החברה תומכת בפלטפורמות המסחר הקיימות, כגון eBay, Etsy, Shopify, Amazon, Magento ואחרות.

כך למעשה, הלקוחות הפוטנציאלים אינם צריכים להכנס לאתר נוסף על מנת לבצע רכישות, אלא יכולים לראות את המוצר המעניין אותם ולרכוש אותו באותו הרגע. מערכת הניהול אותה מציעה החברה לסוחרים מעדכנת את המלאי בזמן אמת, ובזכות האפשרות לרכוש את המוצרים מיד עם הצפייה בהם, עוזרת להגדיל את האינטרקציה וכתוצאה מכך עוזרת להגדיל את המכירות. למעשה, לדברי החברה, היא מסוגלת להגדיל את ממוצע ההכנסות בכ-10 ועד 18 אחוזים.

עוזרת לעסקים ברחבי העולם

נכון להיום, החברה עובדת עם למעלה מ-80 אלף חנויות המציעות יותר מ-8 מיליון מוצרים בכ-140 מדינות ברחבי העולם. הפלטפורמה תומכת בשבע שפות שונות, הכוללות אנגלית, ספרדית, צרפתית, איטלקית, פורטוגזית, גרמנית והולנדית, כך שהחנויות מוצגות למשתמשים בהתאם לשפת הפרופיל שלהם. כך לדוגמה, משתמש ספרדי שיכנס לאחת מהחנויות הללו יוכל לצפות ברשימת המוצרים ולבצע את הרכישה בספרדית – עוד אלמנט שעוזר להגדיל את המכירות.

ניסים לחיאני, מייסד-שותף ומנכ”ל החברה מסביר כי ההצלחה של Easy Social Shop מגיעה בעקבות כך שהיא דוברת את השפה של המדיה החברתית. עוד מציין כי סבב הגיוס הנוכחי יאפשר לחברה להמשיך לפתח את המוצר שלה, להגדיל את סט הכלים שמציעה לסוחרים ולעזור להם לגדול. בפועל, מתכננת החברה להציע ללקוחותיה פתרונות נוספים בתחום השיווק והמוניטיזציה.

לחיאני הוסיף כי כעת יכולה החברה להציע כלים השמורים בדרך כלל רק לחברות ועסקים גדולים, כגון גילוי קהל מתקדם והניתוחים הדרושים על מנת להפוך את התובנות החברתיות למכירות, גם לעסקים הקטנים והבינונים שעד היום לא יכלו להרשות זאת לעצמם.

Easy Social Shop נוסדה ב-2011 על ידי ניסים לחיאני ואופיר טהור ומחזיקה משרדים ברוטשילד, תל אביב. סבב הגיוס הנוכחי מציב את סך ההשקעות בחברה על 2 מיליון דולרים.

וידאו: Sell on Facebook with Easy Social Shop

חן אידן

אוהבת גאדג’טים, אפליקציות ואת עולם הטכנולוגיה בכלל. שלל עיסוקיה כוללים הריסת מכשירים סלולריים לצרכי בדיקה, התעסקות בלתי פוסקת ברשתות חברתיות, סקירת אפליקציות חדשות, סטארטאפים מבטיחים והתנסות עם (כמעט) כל מוצר חדש שיוצא לשוק.

הגב

Be the First to Comment!

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 
wpDiscuz

תגיות לכתבה: