יש לכם רעיון מעולה למוצר, אבל איך תגרמו שלשאר העולם יהיה אכפת ממנו?

בכל שבוע מירן פחמן מארח באולפן דמות בכירה מעולם הפרסום והשיווק בישראל לשיחה על הקמפיינים שכולנו נחשפים אליהם

Geekipod Logo

עיצוב: גיקטיים

פודקאסטים, או הֶסְכֵּת בעברית, הן תוכנית אודיו שאפשר להאזין להן בכל זמן ובכל מקום. בשנים האחרונות סצינת הפודקאסטים בישראל פורחת, וכיום ישנן מאות תוכניות זמינות ברשת בעברית בשלל נושאים מרתקים. מדי שבוע נעזור לכם למצוא משהו חדש להאזין לו, ונבחר עבורכם פודקאסט אחד שאהבנו במיוחד, ולכם רק נותר להקשיב לפרק בפקק, בתור לרופא, בעבודה או סתם בבית. האזנה נעימה!

הפודקאסט: Ear Catcher

נושא: פרסום ושיווק

תדירות פרקים חדשים: פעם בשבוע

אורך פרק ממוצע: כשעה וחצי

מנחה: מירן פחמן, עצמאי ובעל סוכנות הפרסום פונקט המתמחה בדיוק לקוחות, פיצוח אסטרטגי והפקת תוצרים קריאיטיביים. בעבר היה מנהל קריאייטיב וקופירייטר במשרדי הפרסום הגדולים בארץ כמו מקאן, יהושע, גיתם ועוד.


אז יש לכם רעיון מדהים למוצר, שירות או אפליקציה שתשנה את העולם, ואתם בטוחים שכולם עומדים לאהוב את הרעיון שלכם. אבל מה כל זה עוזר אם אין לכם את הדרך הנכונה לספר על המוצר הזה ללקוחות הבאים שלכם? בעולם רווי מודעות פרסום ומתחרים כבר קשה לבלוט, ופרסום בעידן הדיגיטלי החדש הוא אתגר לא קטן. פרסומאים זקוקים לכל עצה ורעיון שאפשר לקבל, ובדיוק בשביל זה טוב שעולם הפודקאסטים יכול לסייע

הכירו את Ear Catcher, פודקאסט העוסק בעולם הפרסום והשיווק. בכל שבוע מירן פחמן, פרסומאי או פרסומאית מוכרת מתחום הפרסום, השיווק, הקריאייטיב או התוכן. מאזינים לתוכנית יכולים ללמוד ולשמוע סיפורים על מאחורי הקלעים של הקמפיינים הידועים ביותר בסצנה הישראלית והבינלאומית ולקבל השראה. ״הרעיון הוא לאפשר למאזין להיות זבוב על הקיר בשיחה אותנטית שאינה מרגישה כמו ריאיון אלא באמת כמו שיחה שערכתי עם מישהו מעניין על קפה״. כך מסביר פחמן בראיון לגיקטיים.

עד כה נערכו יותר כ-65 שיחות שכאלו, ולא אחת הראיון הלא-ערוך תופס תפנית בלתי צפויה בדמות וויכוחים וחוסר הסכמות. המקרה הקיצוני ביותר שהתרחש בתוכנית היה בפרק בו ראיין פחמן את כרמל ברן, מנכ״ל ארגון הדיגיטל, לאחר פרסום כתבת תחקיר לא מחמיאה במיוחד שפורסמה אודותיו. לאחר מספר שאלות, פוצץ כרמל את הראיון ועזב את האולפן. פחמן מעיד כי פרק זה לא מאפיין את הפודקאסט, אך הפך להיות המואזן ביותר אי פעם בתולדות התוכנית.

היי-טק, סטארטאפים וטכנולוגיה - רוצים להקדים את כולם? היי-טק, סטארטאפים וטכנולוגיה - רוצים להקדים את כולם? להורדת אפליקציית גיקטיים לאייפון ולאנדרואיד לחצו כאן

מאיפה הגיע הרעיון ליצור פודקאסט?

מירן: “אני מודה שהרעיון הגיע מהאזנה לפודקאסט המעולה של ליאור פרנקל. לאחר שהקשבתי לו באדיקות במשך מספר חודשים, עלתה בי המחשבה לערוך פודקאסט דומה רק עם פרסומאים”

פרגנו לעוד פודקאסטים שאתן אוהבות לשמוע

מירן ״אני מאוד אוהב את ׳שיר אחד׳ של כאן כי מרתק אותי לשמוע את המקורות של השירים החל מאיך נכתבו המילים ודרך התהליך שעבר על ההפקה המוסיקלית וההשפעות עליה. לאחרונה אני מקשיב גם לפודקאסט “אמא ואמא” של הילה קורח ועינת נתן שנותנות עצות מעולות ומועילות לגידול ילדים ובעיקר נותנות לך להרגיש שאתה לא לבד עם האתגרים שלך מול הילדים״.

פרק מומלץ: על פרסום בעולם הסטארטאפים

פחמן פירגן לגיקטיים עם פרק מומלץ שמאוד כדאי לכם להאזין לו, ובו הוא מארח את דן אבלגון, פרסומאי המתמחה בעבודה עם סטארטאפים: ״דן סיפר על ההבדל בין עבודה במשרד פרסום לבין ליווי סטארטאפים, מה הוא למד ולמה הוא מעדיף את זה בהרבה.

עידן בן טובים

נולד עם ג׳ויסטיק ביד. יש לו הרבה יותר מדי גאדג׳טים והרבה פחות מדי זמן פנוי כדי לשחק עם כולם. בעל פטיש לא מוסבר לביצוע קליברציות לסוללות של מכשירים. כשהוא לא עסוק בלכתוב על טכנולוגיה, הוא אוהב לדבר עליה, והרבה

הגב

הגב ראשון!

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

wpDiscuz

תגיות לכתבה: