מקדונלד’ס רוכשת את Dynamic Yield הישראלית ב-300 מיליון דולר

מקדונלד’ס הודיעה כי רכשה את Dynamic Yield; הסטארטאפ הישראלי פיתח מערכת התאמה אישית, שתאפשר למקדונלד’ס להציע לכל לקוח תפריט ייחודי שמתבסס על ההעדפות שלו

צמד המייסדים: ליעד אגמון ועמרי מנדלביץ׳. מקור: יח״צ

כשהביק מק פוגש את הביג-דאטה, אנחנו מקבלים ביג אקזיט: רשת המזון המהיר האמריקאית מקדונלד’ס הודיעה כי רכשה את Dynamic Yield הישראלית שפיתחה פלטפורמת פרסונליזציה וניהול חוויית משתמש ייעודית למשווקים תמורת יותר מ-300 מיליון דולר. הרכישה האחרונה היא העסקה הגדולה ביותר שביצעה מקדונלד’ס ב-20 השנים האחרונות.

המק-דרייב יהיה מדוייק יותר

המוצר של Dynamic Yield (דיינמיק יילד) מאפשר לאתרי סחר אלקטרוני, תוכן ומוצר לייצר חווית יותר אישיות ללקוחות שלהם, בין אם זה באפליקציה, באתר אינטרנט, סלולר או באימייל. המערכת אוספת מידע על המשתמשים, אותו היא מחברת למידע מה-CRM ומבורסות מידע חיצוניות כמו Bluekai, ומכל אלו היא משתמשת על מנת לייצר פילוחים מעניינים של הלקוחות. לאחר הפילוח, המערכת מייצרת באופן אוטומטי מנועי המלצות למוצרים ותוכן. דוגמאות לשימוש במערכת היא למשל בהצגת הודעות ״מלחיצות״ המוכרות לרבים מכם מאתר Booking.com (״נותרו רק עוד 3 חדרים בתעריף הזה״), שליחת נוטיפיקציות (״פוש״) על מבצעים רלוונטים למשתמש או התאמה של העמודים השונים באתר בהתאם לכל לקוח, ומה שהוכח כיעיל יותר (לקוח חדש/חוזר).

מקור: Pixabay

Dynamic Yield הוקמה ב-2012 על ידי ליעד אגמון ועמרי מנדלביץ׳ והיא מעסיקה כיום כ-180 עובדים ב-6 משרדים בארץ ובעולם, מרביתם במרכז הפיתוח בישראל. מאז הקמתה גייסה החברה יותר מ-83 מיליון דולר כשבין המשקיעות ניתן למנות את Innovation Endeavors, Bessemer Venture Partners and Marker Capital ומשקיעות אסטרטגיות כמו Naver, שעומדת מאחורי אפליקציית המסרים הפופולארית Line, הענקית הסינית Baidu, הניו יורק טיימס ודויטשה טלקום.

החברות לא פרסמו פרטים נוספים על העסקה, אולם מקורות המקורבים לעסקה אמרו לטקראנץ’, כי הוא גבוה מ-300 מיליון דולר. אז מה מחפשת ענקית מזון מהיר בסטארטאפ ישראלי? הסטארטאפ הישראלי תואר לא פעם ככזה שיכול להציע יכולות התאמה אישית סטייל אמזון לכל עסק או חברה. במקדונלד’ס רוצים לאמץ את הטכנולוגיה ולהתאים את תפריטי המק-דרייב למשל למשתנים כמו טעם אישי, מזג אוויר, היסטוריית רכישות ועוד. “הרכישה הזו שמה דגש על התפקיד שיש לטכנולוגיה בעתיד שלנו והיא תאיץ את יישום החזון שלנו לתפריט מותאם יותר אישית לכל לקוח ולקוח שלנו” אמר בתגובה לרכישה נשיא מקדונלד’ס סטיב איסטרבוק.


ליעד אגמון, שותף-מייסד ומנכ”ל Dynamic Yield, אמר בתגובה לרכישה: “התחלנו את החברה לפני 7 שנים עם התפיסה שמותגים שממוקדים בלקוח חייבים לשלב התאמה אישית לליבת הפעילות שלהם”. אגמון הוסיף: “אנחנו נרגשים להצטרף למותג גלובלי ואייקוני כמו מקדונלד’ס, ונרגשים לחדש בדרכים שישפיעו על חיי היום יום של אנשים”

המקום שלכם לעדכן ולהתעדכן המקום שלכם לעדכן ולהתעדכן להצטרפות לקבוצת הפייסבוק הסגורה של גיקטיים, לחצו כאן

יניב אביטל

עורך אתר גיקטיים, ובזמנו החופשי גיק, קופירייטר, אבא, חולה על גאדג'טים וקוד, לא בהכרח בסדר הזה

הגב

4 תגובות על "מקדונלד’ס רוכשת את Dynamic Yield הישראלית ב-300 מיליון דולר"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
משתמש אובונטו
Guest

בהצלחה בגיוס מתכנתים למקדונלדס.
מקווה שנותנים תן ביס.

Shay Rapaport
Guest

היזמים יהפכו להיות עובדי מקדונלדס?

מק דויד
Guest

חחח…ישימו אותם על הצ’יפסר

רכישה מוזרה
Guest

לא קונים פרה בשביל כוס חלב שנשפך

wpDiscuz

תגיות לכתבה: