גיוס: drippler מגייס 4.5 מיליון דולר כדי להמליץ לנו על תוכן ואפליקציות

האפליקציה שפיתחה drippler מאפשרת למשתמש לקבל המלצות תוכן ואפליקציות שמותאמות בדיוק למכשיר שלו. עתה מודיעה החברה על גיוס של 4.5 מיליון דולר

מקור: Drippler

מקור: Drippler

מכירים את זה שאתם קוראים כתבה בגיקטיים או באתר אחר, שמציגה לכם טיפ מגניב או אפליקציה חדשה לסמארטפון, רק כדי לגלות בסוף, שהמכשיר שלכם או גרסת ההפעלה שלו אינם נתמכים? כאן נכנסת לתמונה drippler, שמייצרת המלצות תוכן למשתמשים בהתבסס על המכשיר הספציפי שלהם. היום (ב’) הודיעה חברת הסטארטאפ הישראלית על גיוס של 4.5 מיליון דולר.

המלצות טכנולוגיה מותאמות אישית

אפליקציית drippler, שזמינה הן באפסטור והן בגוגל פליי, סורקת את המכשיר של המשתמש ולאחר מכן מציגה בפניו המלצות על כתבות מאתרי טכנולוגיה, אפליקציות, טיפים ומדריכים שמותאמים בדיוק למכשיר שלו. בחודשים האחרונים נהנתה האפליקציה מהכפלת מספר המשתמשים ומפי שלושה יותר הכנסות. לא מן הנמנע שאחד הזרזים לצמיחה המואצת הזו הוא הבחירה של גוגל ב-Drippler כאחת מהאפליקציות המוצלחות ביותר שכל משתמש אנדרואיד חייב להכיר.

החברה הוקמה בשנת 2011 על ידי מתן תלמי, שמכהן כמנכ”ל החברה ודותן גלרון, שמכהן כמנהל מוצר ראשי, אליהם הצטרף רונן יעקובי, ששירת יחד איתם ב-8200 ומכהן כמנהל טכנולוגיות ראשי של החברה. הגיוס הנוכחי בגובה 4.5 מיליון דולר הובל על ידי קרן Titanium Investments ובהשתתפות TMT Investments, iAngels ומשקיעים פרטיים ביניהם ראובן אגסי, ינקי מרגלית, דיוויד אסיא וכריסיטיאן גייזר. חוץ מהגיוס, גייסה החברה מאז השקתה כ-2 מיליון דולר בסבבים קודמים, מה שמעמיד את סך ההשקעות בחברה על כ-6.5 מיליון דולר. החברה מתכננת להשקיע את ההון שגייסה בהמשך הפיתוח של המוצרים שלה שנעשה בתל אביב ובהגברת מאמצי השיווק בעזרת המשרדים החדשים שפתחה לאחרונה בסן פרנסיסקו.

מבחינת המודל העסקי, drippler, שמפנה את המשתמשים להורדת אפליקציות, שימוש באפליקציות ורכישת מוצרים, עובדת ב-2 דרכים: הראשונה היא עבודה עם מפתחות אפליקציות על קידום האפליקציות שלהן במודל CPI, והשנייה, היא עבודה עם חברות שמוכרות מוצרים פיזיים במודל Rev-share.

 

בתגובה לגיוס מסר מתן תלמי, מנכ”ל ומייסד-שותף של החברה: “Drippler צריכה להיות האפליקציה הראשונה שמותקנת בכל סמארטפון, כדי שמשתמשים ידעו אילו אפליקציות נוספות עליהם להתקין, כדי לנצל את הפוטנציאל שלו. דירוג ה-4.5 כוכבים שלנו בגוגל פליי מוכיח שהמשתמשים שלנו מסכימים איתנו”. תלמי הוסיף: “הכספים שגייסנו בסבב A יאפשרו לצוות שלנו לגדול ולהרחיב את השימוש במוצר שלנו בשווקים נוספים”.

 

 

יניב אביטל

עורך אתר גיקטיים. יש לכם רעיון לכתבה? טיפ סודי? הדלפה? מחכה לכם ב-yaneev@geektime.co.il

הגב

הגב ראשון!

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

wpDiscuz

תגיות לכתבה: