הצצה למשרדי החברה הישראלית שתדאג שהרכב החשמלי שלנו לא ייתקע בלי סוללה

עובדי Driivz, שפיתחה פלטפורמת תוכנה לניהול טעינת רכבים חשמליים, נהנים מנוף אורבני והררי – תלוי מאיזה צד הם מסתכלים מהחלון. מה מעודד אותם לעבוד למען עתיד ירוק יותר, איזו פינה במשרד מחברת אותם לחברה וכמה רגליים צריך כדי להתקבל לעבודה בדרייבז?

משרדי דרייבז

לפני שנדבר על המשרדים החדשים של דרייבז, כדאי להכיר את החברה ולשמוע מה היא עושה (הכל מתחבר, אנחנו מבטיחים). בקצרה: דרייבז מספקת פלטפורמת תוכנה לניהול טעינת רכבים חשמליים, המשמשת כמערכת ההפעלה לספקיות השירות בתחום הטעינה. למעשה, היא מספקת פתרון B2B ו-B2B2C שכולל את ניהול המערך התפעולי של רשתות טעינה, ניהול אנרגיה, בילינג, ממשקים לשימוש הנהגים, ניהול ציי רכב חשמלי וטעינה בבתים משותפים ובמתחמים מסחריים.

אחד הדברים המרכזיים שמובילים את החברה הוא סביבה ירוקה, והיא שואפת להיות שחקנית משפיעה במאבק להורדת זיהום האוויר. העובדים והעובדות שלה מזדהים עם המטרה, ולשם כך הם פיתחו יכולות ואלגוריתמים המאפשרים שיפור יציבות מערכי הטעינה וניהול אנרגטי ברמת האתר וברמת העיר החכמה.

דרייבז הוקמה ב-2013 והיא מעסיקה יותר מ-70 עובדים בישראל, אירופה וארה”ב. בין לקוחותיה אפשר למצוא חברות חשמל, חברות גז ונפט, יצרניות רכבים רשתות טעינה לרכבים חשמליים, ביותר מ-20 מדינות באירופה, אמריקה ומזרח אסיה. הפלטפורמה שלה משמשת יותר מ-800 אלף נהגים ומספקת גישה למאות אלפי תחנות טעינה.

החברה כבר מיצבה את עצמה כגורם משמעותי ומשפיע בענף: היא שותפה בתהליכי יצירת הפרוטוקולים והתקנים בעולם ניהול הטעינה והיא תורמת להאצת מהפכת הרכבים החשמליים בשלוש דרכים: הפתרון שלה מציע חוויית טעינה טובה ויעילה ובכך מעודד אימוץ מכוניות חשמליות; הפתרון מאפשר ללקוחות החברה לנהל את רשת הטעינה שלהם בצורה אופטימלית, וכך להגדיל את הערך העסקי שלהם; ולבסוף, החברה מנהלת את האנרגיה בצורה מיטבית – כולל שימוש חכם במצבורי אנרגיה מקומיים ומקורות אנרגיה מתחדשים – ותורמת לעולם ירוק יותר ולהורדת עלויות שוטפות והשקעה בתשתיות.

 

שכבת זיהום האוויר שרואים מהחלון מזכירה את המטרה של החברה

הבטחנו, והנה זה מגיע: המשרדים החדשים של דרייבז נמצאים בהוד השרון, קרוב לתחבורה הציבורית. הם עוצבו בסגנון מודרני ומאפשרים עבודה בשקט (Focus rooms), אבל גם מעודדים עבודת צוות ומפגשים חברתיים באופן ספייס ובמטבח. העיצוב נועד לייצר מרחב נעים, מרווח ופתוח שיאפשר זרימה גם בזמן העבודה המשותפת וגם ברגעי המנוחה והכיף.

הנוף הנשקף מהחלונות הוא מצד אחד אורבני ומצד שני הררי. מכל מקום רואים את שכבת זיהום האוויר מעל הכל – מה שמגדיל את המוטיבציה של כולם לפעול למען עתיד ירוק יותר.

אחת הפינות המעניינות במשרדים היא קיר שעליו תלויות תמונות כל העובדים כשהיו תינוקות או ילדים קטנים, מה שמגביר את החיבור ותחושת המשפחתיות בין כולם. ברחבי המשרד פזורים גם אביזרי כושר, ויש חדר כושר בקומה מעל. בחברה מספרים כי לצד עובדים ועובדות חדשים, הם מחפשים גם עובד חדש שהולך על ארבע וישמחו לצרף לשורותיהם את חברו הטוב של האדם.

עובדי דרייבז לפני שידעו שהם כאלה

חברים על ארבע במשרדי דרייבז

שעות גמישות וחברויות מכל הדרגות

שעות העבודה בדרייבז הן 18:00-09:00, אבל הן גמישות ביותר. בחברה סומכים על העובדים והמרקם החברתי מאוד פתוח ולא פורמלי – בארוחות הצהריים יושבים יחד כל הדרגים, וחברויות נוצרות בלי קשר לדרגה או לתפקיד.

דרייבז נכנסה למשבר הקורונה חזקה מתמיד לאחר סבב גיוס מוצלח, וגם בתקופה המאתגרת הזאת זכתה בפרויקטים חדשים והמשיכה לגייס עובדים חדשים. המעבר לעבודה מהבית נעשה בצורה מהירה וללא תקלות – כיאה לחברת SaaS כולם היו מתורגלים בעבודה מרחוק עוד לפני, ונראה שגם ביום שאחרי היא תשמור על מודל עבודה היברידי.

 

המוטו של החברה עובר בחמש נקודות מפתח: חדשנות, חשיבה ירוקה, מצוינות, התלהבות וחשיבה אמיצה במציאת פתרונות. דרייבז שואפת להיות ספקית מובילה של פתרונות חדשניים בתחום האימוביליטי בעולם, להפחית ככל הניתן את ייצור האנרגיה והשפעתה על הסביבה ולשנות את הדרך שבה נהגים ועסקים צורכים אנרגיה.

דרייבז שמה דגש רב על התפתחות אישית ומקצועית של עובדיה ומעודדת למידה וחניכה. הכניסה לתפקיד מלווה בחונך צמוד והדרכה מקיפה, On the job training ולמידה אישית ופרטנית במקרה הצורך. תחום העיסוק של החברה מתפתח ברמה היומיומית והיא מחויבת להוביל את הטכנולוגיה העולמית בו; זה מחייב לא רק הכשרות, אלא גם חשיבה יצירתית יומיומית שמאפשרת לה להשפיע על התקנים והחשיבה העולמית בתחום.

משרדי דרייבז

Geektime Insider

קבלו הצצה מבפנים לחברות המובילות בהיי-טק הישראלי. רוצים גם אתם להופיע בגיקטיים אינסיידר? שלחו לנו מייל ונשתף איתכם פרטים נוספים

הגב

6 תגובות על "הצצה למשרדי החברה הישראלית שתדאג שהרכב החשמלי שלנו לא ייתקע בלי סוללה"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
יהונתן
Guest

ג.נ. לא מכיר את החברה ואת העובדים, סתם מתרשם מהכתבה ומהתמונות:
* עוד משרד שנראה כמו סדנת יזע
* “בארוחות הצהריים יושבים יחד כל הדרגים” – וואו, תודה באמת. אין חדר אוכל קצינים נפרד?
* “תחום העיסוק של החברה מתפתח ברמה היומיומית” – זה דוקא מעניין. הם נכנסים לשוק חדש, וצריכים לחנך את השוק שהשוק צריך אותם. זה אתגר עצווווום, אבל גם יכול להגיד שהחברה על hold ואין הרבה לקוחות חדשים והם מגששים אחרי לקוחות.

האחד
Guest

איזה ניתוח מעמיק, ועוד לאחד שלא מכיר את החברה…..

עמית
Guest

רכב חשמל הוא עדיין רכב כזה שתופס מקום על הכביש ויוצר פקקי תנועה ומצוקות חניה. כדאי שתדעו על רפורמת החניה העירונית הצפויה. תתכוננו לשלם יותר.
הגיע הזמן לחשב מסלול מחדש.

האחד
Guest

אין שום קשר בין התגובה שלך לכתבה…..

עמית
Guest

אני מודה לך על תגובתך.

גרגמל
Guest

לא לבאס אבל… נשמע כמו הפיתוחים שעושים ב”הנדסאי תוכנה”/”הנדסאי תעשיה וניהול”.. מפתחים אפליקציה/תוכנה/מערכת/פלטפורמה לניהול צי רכב.. או לניהול חנות או שקר כלשהו..
לא הבנתי למה כל דבר זה פלטפורמה..? מה הבעיה לומר מפתחים תוכנה לניהול עמדות טעינה?.. (אם הבנתי נכון מהכתבה..)
שוב, לא בקטע של זלזול.. בקטע של לא עשיתם משהו שעושה את העולם טוב יותר..

wpDiscuz

תגיות לכתבה: