דב מורן חושף מיזם חדש: שירות.נט

במסיבת עיתונאים שעורך בדקות אלה דב מורן בתל אביב, חושף היזם הסדרתי מיזם חדש שנועד לעשות סדר לצרכנים בתוך ההתנהלות הסבוכה של מתן שירותים בישראל

תמונה: צילומסך, שירות.נט

במסיבת עיתונאים המתקיימת ברגעים אלה בתל אביב, חושף דב מורן מיזם חדש עליו עובד בימים אלה יחד עם זוג יזמים (גיל פרץ ורותם מונטש) שהצטרף אליהם יחד עם הצוות המלווה אותו.

בתזמון מושלם, על רקע המהפכה הסלולרית ושנייה לפני שהמחאה החברתית חוזרת לפקוד את מחוזתינו, מציע מורן כלי ניהול וארגון צרכני העונה לשם שירות.נט שמאפשר לעקוב אחר כל ההתנהלות שלכם מול כלל החברות המספקות לכם שירותים באמצעות שירות מקוון הזמין גם בגרסת מובייל.

תיעוד נגדי

השירות החדש של מורן יחל את דרכו בישראל באמצעות שירות מקוון ובאמצעות אפליקציות מובייל (iOS, או אנדרואיד, Windows Phone בפיתוח), ויאפשר למשתמשים לנהל ולארגן את השירותים השונים שהם מקבלים מצד מגוון חברות (תקשורת, בנקים, חנויות וכ”ו) ישירות מהמכשיר הסלולרי או מהמחשב האישי.

למעשה, המערכת של דב מורן מזכירה בדיוק את זו שקיימת בצד השני: בקרב החברות המעניקות לכם שירותים. מערכות ניהול וארגון מאפשרות לנותני שירותים לתעד את כל ההתנהלות מול הלקוח באמצעות מערכת מתוחכמת שיוצרת מעיין תיק אישי לכל לקוח אליו ניתן להזין את הפניות שנעשו, מתי התקיימו, מה התרחש בהן וכך למעשה לייעל את השירות מול הלקוח.

שירות.נט מציעה לקיים את אותו מודל בו החברות משתמשות גם מהצד הנגדי. כלומר, היא מאפשרת לצרכן לנהל תיק לכל חברה ובה לתעד את כל ההתנהלות מולה. באופן הזה אפשר לודא בדיוק מתי נכנסתם לחוזה או הצטרפתם למסלול מסוים, מתי הוא יסתיים, מה עלה בשיחה, מתי היא התקיימה, מה סיכמתם במהלך הפניות השונות ואפילו להקליט את השיחות שקיימתם במידה ותרצו, שישמרו על שרתי החברה ויהיו זמינים למעשה מכל מקום.

רשת חברתית צרכנית

תמונה: צילומסך. השירות זמין גם לאייפון ולאנדרואיד

מלבד האפשרות לתעד את מגוון השירותים עליהם אתם מנויים, שירות.נט נועדה גם לייצר מעיין רשת צרכנית חברתית, כזו שבה כולם יוכלו לדרג את החברות השונות ולצפות בדירוגים השונים וכך להחליט לפני שהם מצטרפים לחברה או לחילופין מחליטים לנטוש אותה לטובת אחרת.

לצד שיגור פידבק שלילי, יאפשר השירות להעניק גם פידבק חיובי לנותן השירות ולמי שממונה עליו בלחיצת כפתור במידה ויצאנו מרוצים ואף לשתף את ההתנהלות או השיחה החיובית או השלילית עם החברים.

כיצד שירות.נט מרוויחה מהפלטפורמה החדשה? בשלב זה מתמקד המודל העסקי בשירות המוענק לחברות ויאפשר לספקים לקבל דו”חות ונתונים סטטיסטים שנאספים במסגרת השירות. נותני השירות יהנו מפורטל ספקים שיכלול דו”חות, עריכת נתוני ספק וניהול הודעות ופרסומים וכך לייעל את השירות שלהם. הם יוכלו לשגר הודעות בזמן אמת לצרכנים ויוכלו לקבל מידע על התלונות או המחמאות שקיבלו מצד לקוחות בשירות.נט. כך למעשה יוכלו הספקים להבהיר את זמני ההמתנה, לנמק את סיבתם או להנחות את הלקוחות עוד בטרם ביצעו פנייה.

וידאו: הצצה לשירות.נט

 

רועי לטקה

גיק טכנולוגי עם נגיעות של תפוח, עדיף שיגיע נגוס. חי נושם וצורך טכנולוגיה באופן אובססיבי אך מדוד. קרימינולוג בהשכלתו, לוחם בפשע ובממסד באופן סימולטני. חובב כתיבה וקריאה, ונהנה לבחון באופן מדוקדק כל דבר שניתן לפרק לגורמים, ממוצרי טכנולוגיה ועד נפש האדם.

הגב

20 תגובות על "דב מורן חושף מיזם חדש: שירות.נט"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
אופיר
Guest

האמת – נשמע כמו רעיון מדליק! מערכת crm אישית חברתית

נחום
Guest

נשמע טוב!
חבל שהאתר קרס…

גרי
Guest

נראה טוב…

Guy Simon
Guest

שירות הכרחי ביותר,אחלה יוזמה.. תודה על הכתבה

גיא סימון
Guest

שרות מצויין הגיע בזמן..אחלה כתבה

Galit Zamler
Guest

נראה מבטיח

Udi Raiter
Guest

שירות הקלדה מסודר . זה הכל מה כל הרעש היום ניתן להקליט ואז שומרים אותו לפי הלקוח ביג דיל עוד מאט זה יהיה אוטומטי בפלא פון בשניה ולא בתוכנה צד שלישי ….

Udi Raiter
Guest

שירות הקלטה מסודר . זה הכל מה כל הרעש היום ניתן להקליט ואז שומרים אותו לפי הלקוח ביג דיל עוד מאט זה יהיה אוטומטי בפלא פון בשניה ולא בתוכנה צד שלישי ….

Harel Tzadok
Guest

רעיון מעולה, או במילים אחרות "איך לא חשבו על זה קודם?"

ש
Guest

שירות מעניין, רק משום מה האפילקיצה מבקשת יותר מידי הרשאות, לפחות שציינו עבור מה דרושות להם ההרשאות הללו.

רותם
Guest

לכל בקשת הרשאה הסבר. איתור מיקום לטובת איתור סניפים קרובים אליך, רשימת אנשי קשר לטובת מציאת חברים ויכולת לראות את ההסכמים שלהם עם הספקים – באישורם בלבד ועוד. במידה וישנה הרשאה ספציפית שאתה רוצה לשאול עליה, אתה מוזמן.
רותם – שירות.נט
תודה :-)

Ezio Levine
Guest

נשמע טוב אם כי המודל רווח נשמע קצת בעייתי מבחינת פרטיות ומבחינת ניגוד אינטרסים

Radical Dreamer
Guest

אם כל כך הרבה הרשאות שהאפליקציה דורשת – נראה לי שלא.

בהצלחה לכם.

Tali Krief-vilamovski
Guest

ואיי פשוט מעולה !

Roye Zlatkes
Guest

יצליח או לא ? מה אתם אומרים ?

Daniela Basch
Guest

אני אישית נרשמתי כבר אתמול אחר שראיתי את המייזם בלילה כלכלי, מיזם מבורך!

Yaron Segev
Guest

נראה די מיותר. לא נראה שיתפוס

Dana Orgad
Guest

חבל ששידרגתי את האפליקציה, כל המועדפים שלי נמחקו

Nurit Weinberger
Guest

פיצוץ של רעיון!התלהבתי!

גיא
Guest

בינתיים כל מה שאני רואה בדף האפליקציה שלהם לאנדרואיד זה הרבה מאוד תלונות. אני מניח שאני אחכה קצת לפני שאני אוריד את האפליקציה..

wpDiscuz

תגיות לכתבה:

נותרו עוד
00
ימים
:
00
שעות
:
00
דקות
:
00
שניות
לכנס המפתחים הגדול בישראל