הוועידה לשיווק דיגיטלי, Dig-it Marketing תתקיים ב-29.6 בתל אביב [10 כרטיסים חינם]
זו השנה החמישית שמתקיימת בתל אביב וועידת Dig-it Marketing לשיווק דיגיטלי. יש לנו 10 כרטיסים לחלק לכם
וועידת Dig-it Marketing תתקיים ב-29 ביוני זו הפעם החמישית ותארח 700 משתתפים מבכירי תחום השיווק בישראל. הוועידה השנה תהיה עם דגש טכנולוגי ותציג את ההתפתחויות בארגז הכלים של אנשי השיווק הדיגיטלי ומקרי מבחן. הוועידה תתחלק השנה לשלושה חלקים עיקריים: טכנולוגיה, רשתות חברתיות ותוכן.
למי הוועידה מיועדת? מנכ״לים, סמנכ״לי שיווק, מנהלי שיווק, סמנכ״לי קריאייטיב, מנהלי מרקום, מנהלי פרסום, אנשי יחסי ציבור ועוד.
באילו תחומים יגעו ההרצאות? מגמות וחידושים בשיווק דיגיטלי, מימון המונים ככלי שיווקי, אתרי דירוג, חדשנות בשיווק, כלים וטכנולוגיות חדשות לאנשי שיווק, בניית וניהול קהילה, ביג דאטה, CRM, מחקרי שוק – הדור הבא, קשר אישי ללקוח (Live Chat), כלי SEO, אפליקציות ככלי שיווקי, חווית משתמש וגיימיפקציה של תוכן, חדשנות ביצירת תכנים, שיווק תחת רגולציה, טרנדים בשיווק דיגיטלי, הפיכת מאגר מידע לידע ועוד.
יש לנו 10 כרטיסים לחלק לכם
עדכון: הפעילות הסתיימה, הודעה נשלחה לזוכים. ברכות לאסף, סתיו, יואב, קרן, רננה, אור, צופית, רון, רועי ועמרי.
מחירו של כרטיס לאירוע עומד על 280 ש״ח אבל לנו יש 10 כרטיסים לחלק לכם. שתפו אותנו בתגובות מהו הנושא החם ביותר לדעתם בתחום השיווק הדיגיטלי והסבר קצר מדוע בחרתם דווקא בו ו-10 התגובות שייבחרו על ידי צוות גיקטיים יזכו את המגיבים בכרטיס לוועידה.
שימו לב: הקפידו להגיב במערכת התגובות המובנת באתר ולא באמצעות תגובות פייסבוק שלא תבדקנה. התחרות תסתיים ביום רביעי (17.6.15) בשעה 12:00 בצהריים.
ויש גם הנחה: קוראי גיקטיים יוכלו גם לקבל הנחה של 100 ש"ח לרכישת כרטיס עם הכנסת קוד 2296 בסיום תהליך ההרשמה באתר.
עדכון: הפעילות הסתיימה, הודעה נשלחה לזוכים. ברכות לאסף, סתיו, יואב, קרן, רננה, אור, צופית, רון, רועי ועמרי.
הצצה לועידה שהתקיימה בשנה שעברה
הגב
26 תגובות על "הוועידה לשיווק דיגיטלי, Dig-it Marketing תתקיים ב-29.6 בתל אביב [10 כרטיסים חינם]"
* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.
לדעתי הנושא החם הבא יהיה שיווק דרך האוקולוס ריפט. פלטפורמה חדשה שתכנס ב2016 לשימוש ביתי ואישי
לדעתי הנושא הכי מרכזי לשיווק הוא טכנולוגיה לבישה – שעונים חכמים, Google Glass ועוד, זה העתיד שאליו אנחנו מתקרבים.
לדעתי הנושא החם ביותר הוא low budget online marketing שזהו נושא שנוגע למרבית העסקים(קטנים ובינוניים) שאינם יכולים להשקיע סכומי עתק בשיווק מאסיבי וברשתות טלוויזיה ורדיו ומשקיעים את מירב המאמצים הפיננסיים בפרסום באינטרנט, ובעולם הנייד.
לדעתי השיווק הדיגיטלי החם הבא הוא שימוש בצרכן כפלטפורמה. מותגים לומדים להיעזר בצרכנים, במעגלים קרובים כדי להפיץ, להקפיץ ברשתות דוגמת פייסבוק, להציף תמונות באינסטגרם. פתאום הצרכן עונה לחברים על שאלות, מתמלא גאווה במוצרים וחולק אותם בכלי שיווק. העלויות יורדות למשווק, התקשורת הקרובה עם הצרכן הופכת את העולם למהיר ודינמי.
לדעתי הנושא החם ביותר הוא Big Data ולהפוך מידע לידע. כמות הפלטפורמות החדשות מאפשרות עושר, מגוון ודיוק של נתונים שלא נראה כמותו. אך עדיין פרסום מבוצע במידה רבה בהתבסס על אמונות של המפרסמים בנוגע למה עובד ומה לא, וכן על שיטות מקובלות (ולווא דווקא מדויקות) למדידת הביצועים הללו. היכולת לבחון מה עובד ומה לא, והצורך ב BigData על מנת לבצע את הניתוחים הרלבנטיים על כמויות גדולות של מידע הוא הצורך החשוב ביותר בתעשייה היום על מנת שהפרסום יהיה אכן מבוסס תוצאות ולא מבוסס אומדנים של התוצאות הנ"ל.
הנושא החם ביותר בחודשים האחרונים הוא פרסום במובייל (וידאו/באנרים/הנעות לפעולה) עם גידול 75% ברווחים של פייסבוק בלבד – הפרסום במובייל עובד! ;)
הדבר החם הבא בשיווק דיגיטלי:
MicroAd
בזמן שאתה מסתכל על הדלת של המיקרו כשהוא פועל יוצגו עליה פרסומות וידאו באותו האורך כמו זמן ההפשרה שבחרת.
כי כולם יודעים שפרסום בוידאו זה העתיד. (לפחות עד שנגלה ששוב טעינו)
ללא ספק BID DATA. שימוש במערכות MARKETING AUTOMATION מתממשקות CRM (דוגמת מערכות של אורקל וIBM) לפרסום מטורגט לפי התנהגות וסגמנט לקוח מדוייקים.
שימוש במקורות DATA חיצוניים דוגמאת BLUEKAI לפרסום פרוגרמטי חכם ומדוייק יותר.
היו כמה שציינו פה את ביג דאטה. ביג דאטה לכשעצמו אינו מהווה פריצת דרך שיווקית, יש ארגונים שמכילים daya wherehouse ענקיים ולא מנצלים אותם כי אין להם את הכלים.
הפריצה הגדולה היא בתחום האלגוריתמים שמסוגלים לנתח את כל המידע ההיסטורי שנאגר במשך שנים ועל סמך זה לזהות מגמות. האלגוריתמים האלה היו פעם נחלת החברות הגדולות בלבד, כמו אמאזון למשל. כיום יש פריצה חזקה של חברות סטארטאפ קטנות שמציעות עיבוד הנתונים בביג דאטה והפקת Action לביצוע תוך שהם גם נותנים תחזיות על האפקטיביות ועל העלויות של כל מסלול.
הכלים של הגדולים בידיים של הקטנים.
הנושא החם ביותר בשיווק דיגיטלי הוא העושר הבלתי נתפס של האפשרויות הקיימות היום של טכנולוגיות שיווקיות, והמגמות המתחזקות שמשפיעות על התעשיה. עם למעלה מ-2000 חברות טכנולוגיה שיווקית (Marketing Technology), האתגר עבור משווקים הוא לבחור, להטמיע, לנהל ולהתמודד עם כל כך הרבה אפשרויות. זהו תחום מאוד צעיר עדיין – התחיל עם עידן מחשוב הענן – ורק עכשיו מגיע לבשלות מסוימת. מגמות של חדשנות מצד אחד וקונסולידציה מצד שני הולכות להשפיע בצורה משמעותית על השחקניות בתחום.
זה חייב להיות (שוב…) SEO פנינו לאן. קצר? ארוך? אספרסו? (אללה איסטור הטבח שפייסטוש עשתה בתוכנות הכרייה…) למי לעזאזל יש כוח לטרגט את מקישי הזנבות הארוכים האלה! תחליטו כבר מה אתם רוצים: לתפוס את כולם או לאכול לנו ת'ראש אחד אחד:)
אין ספק, שהנושא החם הוא Markering Automation
יותר משליש מהחברות בfurtune500 כבר אימצו פתרון Marketin Automation
חברות הdata הגדולות כמו אורקל IBM Salesforce ועוד רבות מבינות את הפוטנציאל הענק מביאות פתרונות ורוכשות חברות בתחום במחירים מטורפים.
אלפי סטארטאפים בעולם מייצרים פתרונות
בכנס הקרוב של Hubspoot בבוסטון יהיו 10000 נרשמים.
עכשיו הגיע הזמן שמנהלי השיווק והמנכלים בישראל יחשפו לתחום, שיעשה לעולם השיווק את הסדר והשליטה שהביאה מהפכת הCRM לתחום המכירות.
לפי דעתי, הנושא החם ביותר בתחום השיווק הדיגיטלי הוא Low-Budget Marketing. לא חסרים היום עסקים קטנים בעולם ומאז ומתמיד השיווק היווה בעיה לעסקים קטנים. עסקים כאלה אינם יכולים להשקיע סכומים גבוהים בשיווק ובטח שלא בשיווק מאסיבי ולכן בד״כ משקיעים בשיווק ברשתות חברתיות, שיטה שאינה תמיד מוצלחת.
לדעתי שיווק בעולמות של מציאות מדומה ורבודה הולך להיות הדבר החם הבא. רתימת הטכנולוגיות החדישות כגון האוקולוס ריפט של פייסבוק, סמסונג גיר, פרויקט מורפיוס של סוני, ועוד פתרונות רבים של עשרות חברות אחרות, לשיווק ממוקד ובלתי אמצעי לצרכן יהווה עידן חדש של ממש. כמו שהסמארטפונים יצרו מהפכה צרכנית ובתחום השיווק בפרט, כך יהיה עם הפלטפורמות החדישות של העולמות הווירטואליים. מרחב האפשרויות הוא אדיר ועוד רבות ידובר בכך.
השילוב בין תוכן טוב לדאטה – אומנם הנושא לא חדש ולא דורש טכנולוגיות מפתיעות ומתקדמות אך דווקא בגלל זה הוא חובה/סטנדרט בסיסי לדעתי לכל משווק בדיגיטל אך עדיין רוב הארגונים ומנהלי השיווק לא הצליחו להטמיע את השילוב הנ"ל בצורה יעילה וממוקסמת
לדעתי הנושא החם ביום הוא UX– הדגש היום נמצא בחווית המשתמש! לא משנה כמה טכנולוגית המוצר טוב, אם הוא לא נגיש, ידידותי, שמיש ומושך אתהמשתמש הוא לא יצליח. משקיעים היום הרבה אנרגיה בפיצוח של התהליכים המנטאליים שאדם עובר, כיצד הוא תופס את המסר וכיצד הוא מבצע בחירות ואיך אנחנו כמשווקים יכולים להשפיע עליו דרך ממשק נכון.
בנוסף, יש שימוש רחב מאוד בכלי גיימיפיקציה כדי להגביר את הengagement של המשתמש. כשמצליחים לפצח איך להפוך את השימוש ממשהו טכני למהנה זה נותן תוצאות מדהימות.
הנושא החם בחמש השנים הקרובות יהיה ה-פינטק (Fintech) – המילניאלז בכל העולם דורשים מגוון גדול ומותאם אישית של שירותים ומוצרים פיננסיים. הבנקים יהפכו להיות ספק אחד נוסף בשרשרת המזון וגופים חדשים ויצירתיים יפרחו במקביל אליהם, אולי אף במקומם. השיווק המתוחכם סביב אלו ימשוך את תעשיית הפרסום כולה קדימה, על ערוציה השונים.
מה שכדאי שכולנו נהיה ערניים אליו הוא פרסום בעזרת IoT וטכנולוגיה לבישה.
מהר מאוד אנחנו כולנו נהיה מחוברים בעזרת צמידים, משקפיים, VR וכו וכו. זו דרך מעולה לדעת ישר מה המשתמש באמת רוצה (כי הוא משתמש בזה) ואנחנו יכולים לדעת לכמה זמן הוא משתמש ולפי זה לדעת אם זה באמת מעניין אותו. זה לקחת את הInbound marketing שאנשים הזכירו פה, לחבר אותו עם הצורה שלדוגמא פייסבוק היום יודע מה לפרסם לך ואיזה פוסטים להראות לך, וביחד להביא את עולם הIoT ופרסום לשלב הבא!
הדבר החם בשיווק דיגיטלי הוא retention – בסופו של יום ארגונים מבינים שיותר קל להוציא כסף מלקוח קיים מאשר לרכוש לקוח חדש ועל כן הפניית המשאבים חייבת להיות לפחות 60-40 לטובת משאבי retention שיכולים לבוא לידי ביטוי באימייל, צ'ט, פוסטל או שיחת טלפון.
ככל שהארגון יידע לבצע לבצע סגמנטציה בין לקוחותיו ולהציע לכל אחד מהם את ההצעה המתאימה ביותר על מנת לשמר אותו כלקוח ויותר מזה – להוציא ממנו את ה- extra penny כך ריווחיות הארגון תעלה.
The current rising trend, among others, is Programmatic video. The move not only to purchasing video Programmatically, but the increasing ability to measure ROI of off-line TV/Radio ads along with Online video on multiple screens is giving marketers amazing new opportunities.
הנושא החם ביותר בשיווק היום, הוא שיווק פרטני ומדוייק – פיתוח של סירי.
בקרוב, סירי לא רק תשאל אותנו מה אנחנו רוצים לעשות, אלא היא תהיה הפתח שלנו כצרכנים לשיווק.
סירי תחליט אילו פרסומות אנחנו מעדיפים, והיא תשמש / מקלט משדר של תכנים מהמובייל אלינו לביג דאטה ומהמשווקים אלינו אחרי פילוח שעשו באמצעותה.
סירי תהיה אחראית לדווח על הפעילות הגופנית שלנו, משקל, מגדר, גיל, בילויים, העדפות, ומה לא. היא תמכור אותנו לכל דורש למאפיינים מדויקים שהוגדרו מראש אצל המשווק.
לבסוף , סירי תהיה גם מובילת דעת קהל ותהווה סוכן אישי וגם מלשן עבור כל אחד מאיתנו.
לדעתי, הצרכן הפשוט מתחיל להיות חכם יותר וכיוצא בזה סקפטי יותר. אין ספק שהכי קל לזרוק לאוויר מושגים ולהגיד הכי חם זה שירותיות בפייסבוק, זה קידום באינסטגרם, זה SEO, זה Inbound marketing ולזרוק המון מושגים שאנחנו אוהבים לבלבל איתם את הלקוחות שלנו :) אבל בתכלס, הנושא החם ביותר זה איך ליצור אמון בין המותג לבין הלקוח הפוטנציאלי/הקיים שהרי בסיסו של השיווק הדיגיטלי הוא להיות קרוב ונגיש ללקוח. צריך לחשוב כיצד אנחנו מייצרים ללקוח ערך מוסף במעטפת אמינה ופה האתגר של השיווק הדיגיטלי – להשתמש בכלים הקיימים והמתוחכמים שלנו בזווית ראיה שונה לחלוטין מזו שאנחנו רגילים להסתכל בה היום.
קוד קופון אינו פועל 2296