הוועידה לשיווק דיגיטלי, Dig-it Marketing תתקיים ב-29.6 בתל אביב [10 כרטיסים חינם]

זו השנה החמישית שמתקיימת בתל אביב וועידת Dig-it Marketing לשיווק דיגיטלי. יש לנו 10 כרטיסים לחלק לכם

הוועידה שנה שעברה

הוועידה שנה שעברה

וועידת Dig-it Marketing תתקיים ב-29 ביוני זו הפעם החמישית ותארח 700 משתתפים מבכירי תחום השיווק בישראל. הוועידה השנה תהיה עם דגש טכנולוגי ותציג את ההתפתחויות בארגז הכלים של אנשי השיווק הדיגיטלי ומקרי מבחן. הוועידה תתחלק השנה לשלושה חלקים עיקריים: טכנולוגיה, רשתות חברתיות ותוכן.

למי הוועידה מיועדת? מנכ״לים, סמנכ״לי שיווק, מנהלי שיווק, סמנכ״לי קריאייטיב, מנהלי מרקום, מנהלי פרסום, אנשי יחסי ציבור ועוד.

באילו תחומים יגעו ההרצאות? מגמות וחידושים בשיווק דיגיטלי, מימון המונים ככלי שיווקי, אתרי דירוג, חדשנות בשיווק, כלים וטכנולוגיות חדשות לאנשי שיווק, בניית וניהול קהילה, ביג דאטה, CRM, מחקרי שוק – הדור הבא, קשר אישי ללקוח (Live Chat), כלי SEO, אפליקציות ככלי שיווקי, חווית משתמש וגיימיפקציה של תוכן, חדשנות ביצירת תכנים, שיווק תחת רגולציה, טרנדים בשיווק דיגיטלי, הפיכת מאגר מידע לידע ועוד.

לפרטים נוספים ולהרשמה

יש לנו 10 כרטיסים לחלק לכם

עדכון: הפעילות הסתיימה, הודעה נשלחה לזוכים. ברכות לאסף, סתיו, יואב, קרן, רננה, אור, צופית, רון, רועי ועמרי.

מחירו של כרטיס לאירוע עומד על 280 ש״ח אבל לנו יש 10 כרטיסים לחלק לכם. שתפו אותנו בתגובות מהו הנושא החם ביותר לדעתם בתחום השיווק הדיגיטלי והסבר קצר מדוע בחרתם דווקא בו ו-10 התגובות שייבחרו על ידי צוות גיקטיים יזכו את המגיבים בכרטיס לוועידה.

שימו לב: הקפידו להגיב במערכת התגובות המובנת באתר ולא באמצעות תגובות פייסבוק שלא תבדקנה. התחרות תסתיים ביום רביעי (17.6.15) בשעה 12:00 בצהריים.

ויש גם הנחה: קוראי גיקטיים יוכלו גם לקבל הנחה של 100 ש”ח לרכישת כרטיס עם הכנסת קוד 2296 בסיום תהליך ההרשמה באתר.

עדכון: הפעילות הסתיימה, הודעה נשלחה לזוכים. ברכות לאסף, סתיו, יואב, קרן, רננה, אור, צופית, רון, רועי ועמרי.

הצצה לועידה שהתקיימה בשנה שעברה

 

מערכת גיקטיים

גיקטיים, אתר חדשות הטכנולוגיה הגדול בישראל, פועל משנת 2009, ומהווה הבית של קהילת ההייטק, הסטארטאפים והטכנולוגיה בישראל

הגב

26 תגובות על "הוועידה לשיווק דיגיטלי, Dig-it Marketing תתקיים ב-29.6 בתל אביב [10 כרטיסים חינם]"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
Liran Cohen
Guest

לדעתי הנושא החם הבא יהיה שיווק דרך האוקולוס ריפט. פלטפורמה חדשה שתכנס ב2016 לשימוש ביתי ואישי

Almog
Guest

לדעתי הנושא הכי מרכזי לשיווק הוא טכנולוגיה לבישה – שעונים חכמים, Google Glass ועוד, זה העתיד שאליו אנחנו מתקרבים.

Israel Cohen
Guest

לדעתי הנושא החם ביותר הוא low budget online marketing שזהו נושא שנוגע למרבית העסקים(קטנים ובינוניים) שאינם יכולים להשקיע סכומי עתק בשיווק מאסיבי וברשתות טלוויזיה ורדיו ומשקיעים את מירב המאמצים הפיננסיים בפרסום באינטרנט, ובעולם הנייד.

ניר
Guest

לדעתי השיווק הדיגיטלי החם הבא הוא שימוש בצרכן כפלטפורמה. מותגים לומדים להיעזר בצרכנים, במעגלים קרובים כדי להפיץ, להקפיץ ברשתות דוגמת פייסבוק, להציף תמונות באינסטגרם. פתאום הצרכן עונה לחברים על שאלות, מתמלא גאווה במוצרים וחולק אותם בכלי שיווק. העלויות יורדות למשווק, התקשורת הקרובה עם הצרכן הופכת את העולם למהיר ודינמי.

Yevgeny Tkach
Guest

לדעתי הנושא החם ביותר הוא Big Data ולהפוך מידע לידע. כמות הפלטפורמות החדשות מאפשרות עושר, מגוון ודיוק של נתונים שלא נראה כמותו. אך עדיין פרסום מבוצע במידה רבה בהתבסס על אמונות של המפרסמים בנוגע למה עובד ומה לא, וכן על שיטות מקובלות (ולווא דווקא מדויקות) למדידת הביצועים הללו. היכולת לבחון מה עובד ומה לא, והצורך ב BigData על מנת לבצע את הניתוחים הרלבנטיים על כמויות גדולות של מידע הוא הצורך החשוב ביותר בתעשייה היום על מנת שהפרסום יהיה אכן מבוסס תוצאות ולא מבוסס אומדנים של התוצאות הנ”ל.

Oded Van Kloeten
Guest

הנושא החם ביותר בחודשים האחרונים הוא פרסום במובייל (וידאו/באנרים/הנעות לפעולה) עם גידול 75% ברווחים של פייסבוק בלבד – הפרסום במובייל עובד! ;)

yoav sibony
Guest

הדבר החם הבא בשיווק דיגיטלי:
MicroAd

בזמן שאתה מסתכל על הדלת של המיקרו כשהוא פועל יוצגו עליה פרסומות וידאו באותו האורך כמו זמן ההפשרה שבחרת.

כי כולם יודעים שפרסום בוידאו זה העתיד. (לפחות עד שנגלה ששוב טעינו)

Igor Goldfeld
Guest

ללא ספק BID DATA. שימוש במערכות MARKETING AUTOMATION מתממשקות CRM (דוגמת מערכות של אורקל וIBM) לפרסום מטורגט לפי התנהגות וסגמנט לקוח מדוייקים.
שימוש במקורות DATA חיצוניים דוגמאת BLUEKAI לפרסום פרוגרמטי חכם ומדוייק יותר.

אריאל
Guest

היו כמה שציינו פה את ביג דאטה. ביג דאטה לכשעצמו אינו מהווה פריצת דרך שיווקית, יש ארגונים שמכילים daya wherehouse ענקיים ולא מנצלים אותם כי אין להם את הכלים.
הפריצה הגדולה היא בתחום האלגוריתמים שמסוגלים לנתח את כל המידע ההיסטורי שנאגר במשך שנים ועל סמך זה לזהות מגמות. האלגוריתמים האלה היו פעם נחלת החברות הגדולות בלבד, כמו אמאזון למשל. כיום יש פריצה חזקה של חברות סטארטאפ קטנות שמציעות עיבוד הנתונים בביג דאטה והפקת Action לביצוע תוך שהם גם נותנים תחזיות על האפקטיביות ועל העלויות של כל מסלול.
הכלים של הגדולים בידיים של הקטנים.

Omer Yarkowich
Guest

הנושא החם ביותר בשיווק דיגיטלי הוא העושר הבלתי נתפס של האפשרויות הקיימות היום של טכנולוגיות שיווקיות, והמגמות המתחזקות שמשפיעות על התעשיה. עם למעלה מ-2000 חברות טכנולוגיה שיווקית (Marketing Technology), האתגר עבור משווקים הוא לבחור, להטמיע, לנהל ולהתמודד עם כל כך הרבה אפשרויות. זהו תחום מאוד צעיר עדיין – התחיל עם עידן מחשוב הענן – ורק עכשיו מגיע לבשלות מסוימת. מגמות של חדשנות מצד אחד וקונסולידציה מצד שני הולכות להשפיע בצורה משמעותית על השחקניות בתחום.

Erancha Man
Guest

זה חייב להיות (שוב…) SEO פנינו לאן. קצר? ארוך? אספרסו? (אללה איסטור הטבח שפייסטוש עשתה בתוכנות הכרייה…) למי לעזאזל יש כוח לטרגט את מקישי הזנבות הארוכים האלה! תחליטו כבר מה אתם רוצים: לתפוס את כולם או לאכול לנו ת’ראש אחד אחד:)

אסף קורן
Guest
התפיסה השיווקית באמצעות תוכן של Inbound marketing היא רחבה ומקיפה מגוון רחב של פעילויות כגון: קידום תוכן על-ידי בלוגים, פודקאסטים, סרטוני וידיאו, ספרים אינטרנטיים, SEO, סושיאל מדיה, דיוורים אינטרנטיים, אנליטיקס ועוד. הרעיון השיווקי העומד מאחורי התפיסה של Inbound marketing – להבדילoutbound marketing אשר כולל את כל מה שנחשב כשיווק יוצא (טלמרקטינג, פרסומות TV, פליירים, באנרים, קידום מכירות) – הוא שברגע שמותג מנגיש תוכן איכותי, רלוונטי, חווייתי, פונקציונלי, ממוקד ואינטראקטיבי, מתוך כוונה לספק מידע ושירות ולאוו דווקא מכירה בדחיפה – אזי הלקוח הפוטנציאלי תופס את המותג כאובייקטיבי יותר בבואו לבצע רכישה של מוצר או שירות. על מנת לבנות אסטרטגיה מוצלחת של… Read more »
Hanan Lev (‫חנן לב‬‎)
Guest
Hanan Lev (‫חנן לב‬‎)

אין ספק, שהנושא החם הוא Markering Automation
יותר משליש מהחברות בfurtune500 כבר אימצו פתרון Marketin Automation
חברות הdata הגדולות כמו אורקל IBM Salesforce ועוד רבות מבינות את הפוטנציאל הענק מביאות פתרונות ורוכשות חברות בתחום במחירים מטורפים.
אלפי סטארטאפים בעולם מייצרים פתרונות
בכנס הקרוב של Hubspoot בבוסטון יהיו 10000 נרשמים.

עכשיו הגיע הזמן שמנהלי השיווק והמנכלים בישראל יחשפו לתחום, שיעשה לעולם השיווק את הסדר והשליטה שהביאה מהפכת הCRM לתחום המכירות.

or zilberman
Guest
הנושא החם ביותר היום הוא Marketing Automation – לאחר שמנועי החיפוש הפכו את ה- SEO לווריאציה של PR עם קצת ידע טכני, ה- Inbound Marketing שהתפתח לאור השינוי הזה ולמעשה הוסיף עוד “תחנות” של תוכן החברה בדרך כחלק מהאסטרטגיה השיווקית. הפיתוחים הבאמת גדולים שמעלים אחוזי המרה באופן קונסיסטנטי הינם מערכות האוטומאטיזציה השיווקית. מערכות אלו יודעות לעשות שימוש במידע האתר (עם עדיפות ל- Big Data על מנת להגיע לבהירות סטטיסטית) ולהמציא חוקים משלהם לגבי פרסום ללקוחות קיימים וחדשים בכל דרך אפשרית הכוללת מיילים / פרסומות באתר / פרסומות מחוץ לאתר / השקת מבצעים / וכדומה…. הגדולה של מערכות אלו היא שהן… Read more »
Omri Paz
Guest

לפי דעתי, הנושא החם ביותר בתחום השיווק הדיגיטלי הוא Low-Budget Marketing. לא חסרים היום עסקים קטנים בעולם ומאז ומתמיד השיווק היווה בעיה לעסקים קטנים. עסקים כאלה אינם יכולים להשקיע סכומים גבוהים בשיווק ובטח שלא בשיווק מאסיבי ולכן בד״כ משקיעים בשיווק ברשתות חברתיות, שיטה שאינה תמיד מוצלחת.

Renana Perlovitch
Guest

לדעתי שיווק בעולמות של מציאות מדומה ורבודה הולך להיות הדבר החם הבא. רתימת הטכנולוגיות החדישות כגון האוקולוס ריפט של פייסבוק, סמסונג גיר, פרויקט מורפיוס של סוני, ועוד פתרונות רבים של עשרות חברות אחרות, לשיווק ממוקד ובלתי אמצעי לצרכן יהווה עידן חדש של ממש. כמו שהסמארטפונים יצרו מהפכה צרכנית ובתחום השיווק בפרט, כך יהיה עם הפלטפורמות החדישות של העולמות הווירטואליים. מרחב האפשרויות הוא אדיר ועוד רבות ידובר בכך.

אוריאל
Guest

השילוב בין תוכן טוב לדאטה – אומנם הנושא לא חדש ולא דורש טכנולוגיות מפתיעות ומתקדמות אך דווקא בגלל זה הוא חובה/סטנדרט בסיסי לדעתי לכל משווק בדיגיטל אך עדיין רוב הארגונים ומנהלי השיווק לא הצליחו להטמיע את השילוב הנ”ל בצורה יעילה וממוקסמת

קרן בן ארי
Guest

לדעתי הנושא החם ביום הוא UX– הדגש היום נמצא בחווית המשתמש! לא משנה כמה טכנולוגית המוצר טוב, אם הוא לא נגיש, ידידותי, שמיש ומושך אתהמשתמש הוא לא יצליח. משקיעים היום הרבה אנרגיה בפיצוח של התהליכים המנטאליים שאדם עובר, כיצד הוא תופס את המסר וכיצד הוא מבצע בחירות ואיך אנחנו כמשווקים יכולים להשפיע עליו דרך ממשק נכון.

בנוסף, יש שימוש רחב מאוד בכלי גיימיפיקציה כדי להגביר את הengagement של המשתמש. כשמצליחים לפצח איך להפוך את השימוש ממשהו טכני למהנה זה נותן תוצאות מדהימות.

אריק
Guest

הנושא החם בחמש השנים הקרובות יהיה ה-פינטק (Fintech) – המילניאלז בכל העולם דורשים מגוון גדול ומותאם אישית של שירותים ומוצרים פיננסיים. הבנקים יהפכו להיות ספק אחד נוסף בשרשרת המזון וגופים חדשים ויצירתיים יפרחו במקביל אליהם, אולי אף במקומם. השיווק המתוחכם סביב אלו ימשוך את תעשיית הפרסום כולה קדימה, על ערוציה השונים.

Yoav Achiam
Guest

מה שכדאי שכולנו נהיה ערניים אליו הוא פרסום בעזרת IoT וטכנולוגיה לבישה.

מהר מאוד אנחנו כולנו נהיה מחוברים בעזרת צמידים, משקפיים, VR וכו וכו. זו דרך מעולה לדעת ישר מה המשתמש באמת רוצה (כי הוא משתמש בזה) ואנחנו יכולים לדעת לכמה זמן הוא משתמש ולפי זה לדעת אם זה באמת מעניין אותו. זה לקחת את הInbound marketing שאנשים הזכירו פה, לחבר אותו עם הצורה שלדוגמא פייסבוק היום יודע מה לפרסם לך ואיזה פוסטים להראות לך, וביחד להביא את עולם הIoT ופרסום לשלב הבא!

Ziggi Zukerman
Guest

הדבר החם בשיווק דיגיטלי הוא retention – בסופו של יום ארגונים מבינים שיותר קל להוציא כסף מלקוח קיים מאשר לרכוש לקוח חדש ועל כן הפניית המשאבים חייבת להיות לפחות 60-40 לטובת משאבי retention שיכולים לבוא לידי ביטוי באימייל, צ’ט, פוסטל או שיחת טלפון.
ככל שהארגון יידע לבצע לבצע סגמנטציה בין לקוחותיו ולהציע לכל אחד מהם את ההצעה המתאימה ביותר על מנת לשמר אותו כלקוח ויותר מזה – להוציא ממנו את ה- extra penny כך ריווחיות הארגון תעלה.

roeyrafael
Guest

The current rising trend, among others, is Programmatic video. The move not only to purchasing video Programmatically, but the increasing ability to measure ROI of off-line TV/Radio ads along with Online video on multiple screens is giving marketers amazing new opportunities.

סתיו
Guest
לדעתי תחום חשוב במיוחד בזמן האחרון, על אף שהוא באמת נורא פשוט, דווקא נסב על נוכחות כפתורים. החברות הגדולות מתחילות להבין שכפתורי הנעה לפעולה וביצוע קנייה חייבים להיטמע ממש בתוך המודעות עצמן. פייסבוק, אינסטגרם, פינטרסט וגוגל כבר עושות את זה, ובכך הן מיישמות במלואו את הכוח של השיווק הדיגיטלי- מהחוויה, עוברים היישר בלחיצת כפתור פשטה לקנייה. הכפתור מקצר את המסע של הלקוח במרחב, והופך את החוויה לקצרה, כיפית ובעיקר מאוד נוחה. אגב, Amazon לקחו את הכפתורים צעד אחד קדימה, ויצרו כפתורים פיזיים שנמצאים אצל הלקוחות שלהם. הכפתורים, בסוג של מערכת IOT מזמינה אוטומטית, באונליין, מוצרים חסרים שישלחו באופן מיידי. בקיצור,… Read more »
ron schachar
Guest

הנושא החם ביותר בשיווק היום, הוא שיווק פרטני ומדוייק – פיתוח של סירי.
בקרוב, סירי לא רק תשאל אותנו מה אנחנו רוצים לעשות, אלא היא תהיה הפתח שלנו כצרכנים לשיווק.
סירי תחליט אילו פרסומות אנחנו מעדיפים, והיא תשמש / מקלט משדר של תכנים מהמובייל אלינו לביג דאטה ומהמשווקים אלינו אחרי פילוח שעשו באמצעותה.
סירי תהיה אחראית לדווח על הפעילות הגופנית שלנו, משקל, מגדר, גיל, בילויים, העדפות, ומה לא. היא תמכור אותנו לכל דורש למאפיינים מדויקים שהוגדרו מראש אצל המשווק.
לבסוף , סירי תהיה גם מובילת דעת קהל ותהווה סוכן אישי וגם מלשן עבור כל אחד מאיתנו.

Sofit aizenberg
Guest

לדעתי, הצרכן הפשוט מתחיל להיות חכם יותר וכיוצא בזה סקפטי יותר. אין ספק שהכי קל לזרוק לאוויר מושגים ולהגיד הכי חם זה שירותיות בפייסבוק, זה קידום באינסטגרם, זה SEO, זה Inbound marketing ולזרוק המון מושגים שאנחנו אוהבים לבלבל איתם את הלקוחות שלנו :) אבל בתכלס, הנושא החם ביותר זה איך ליצור אמון בין המותג לבין הלקוח הפוטנציאלי/הקיים שהרי בסיסו של השיווק הדיגיטלי הוא להיות קרוב ונגיש ללקוח. צריך לחשוב כיצד אנחנו מייצרים ללקוח ערך מוסף במעטפת אמינה ופה האתגר של השיווק הדיגיטלי – להשתמש בכלים הקיימים והמתוחכמים שלנו בזווית ראיה שונה לחלוטין מזו שאנחנו רגילים להסתכל בה היום.

יעקב
Guest

קוד קופון אינו פועל 2296

wpDiscuz

תגיות לכתבה: