שירות המוזיקה DEEZER הושק בישראל עם פיצ׳ר שמקדים את אפל

שחקנית חדשה נכנסת לשוק שירותי המוזיקה בישראל: קבלו את דיזר

Deezer

תמונה: Deezer

עם השמועות העיקשות על השקת ספוטיפיי בישראל, ועם החדירה המוצלחת של אפל מיוזיק לשוק הישראלי, מגיעה שחקנית חזקה נוספת לשוק הישראלי. שירות המוזיקה DEEZER הושק הבוקר (ב׳) באופן רשמי בישראל, עם דגש על מעורבות האפליקציה בשוק המוזיקה הישראלי, ומחיר השקה תחרותי: שקל אחד לשלושה חודשים. בנוסף, תציע החברה שירות סטרימינג חינמי ומספר חבילות במחירים שונים. חבילות נוספות ינועו בין 20 ועד ל-40 שקלים לחבילה באיכות השמע הגבוהה ביותר.

משיקה את השירות העתידי של אפל, לפני שאפל עושה את זה

Deezer Song Catcher

תמונה: גיקטיים

גולן שקד, סמנכ״ל סחר בינלאומי של DEEZER חשף לראשונה על הבמה את השקת דיזר בישראל. מלבד החשיפה הסטנדרטית של המוצר, נראה שהידיעות מסוף השבוע על כך שאפל עתידה לרכוש את Shazam עוררו את DEEZER, שהחליטו לחשוף בישראל לראשונה שהם עומדים על סף השקה של מוצר בשם Song Catcher. אפשרות זו מזהה שירים אשר מתנגנים ברקע בדומה לשאזאם ומאפשרת ניגון מיידי או שמירה שלהם לרשימות השמעה. בהדגמה שנערכה לנו הושמע שיר של אביתר בנאי אשר זוהה בהצלחה על ידי האפליקציה תוך מספר שניות. הפיצ׳ר נמצא כרגע בשלבי בטא ועשוי להיות מושק בשבועות הקרובים.

האפשרות עליה DEEZER שמה דגש יותר מכל, היא ה-FLOW. זוהי מעין רשימת Discovery אישית אשר משמיעה למשתמש את המוזיקה המותאמת לו, ומגלה לו מוזיקה חדשה שעשויה להתאים לפרופיל המוזיקלי שלו. לחברה ישנם 14 אלגוריתמים שונים פרי פיתוחה אשר עוקבים בין השאר אחרי תנועת המשתמש באפליקציה ואחר גורמים נוספים.

Deezer FLOW

תמונה: Deezer

״הייחוד הטכנולוגי שלנו מתמקד ביכולת להציג את השיר הנכון בזמן הנכון״, כך לדברי שקד, אשר ציין כי ה-FLOW הופך להיות יותר קונטקסטואלי ומשתמש בנתונים כמו שעון, מזג אוויר, יומן פגישות וכל מידע שהמשתמש מוכן לחלוק איתנו כדי להתאים את המוזיקה באופן מיטבי למשתמש ולסיטואציה בה הוא נמצא. החברה טוענת כי האפליקציה אף משווה מידע דמוגרפי ונתוני השמעה בין משתמשים, מוצאת התאמות בין משתמשים ברחבי העולם, ו״מחליפה״ בינהם שירים בלי שהם יודעים. לדיזר יש מעל ל-50 עורכי מוזיקה בכל מיני תחומים, ואף הם נכנסים אל האלגוריתמים ומכניסים אליהם שירים ברמה ידנית.

קטלוג מוזיקה גדול ברחבי העולם

לפני כשלוש שנים גייסה דיזר כ-100 מיליון יורו ממשקיעים חדשים שביקשו להוציא את השירות מצרפת לכל העולם, ולהתחרות בחברות הגדולות כמו ספוטיפיי. כיום החברה פעילה ב-185 מדינות, ובעלת הקטלוג הגדול בעולם של 44 מיליון שירים, בעיקר בזכות ההתרחבות הגלובלית שלה. בכל מדינה שאליה דיזר מגיעה, היא מעלה את כל הקטלוג המקומי. הלייבלים הישראלים כבר התחברו לשירות והעלו כמעט את כל הקטלוגים שלהם. לחברה יש 12 מיליון משתמשים אקטיביים מדי חודש, כאשר השווקים המרכזיים שלה הינם באירופה ובדרום אמריקה (בעיקר ברזיל).

מספר חבילות ולראשונה: שירות חינמי

Deezer Special promotion

תמונה: גיקטיים

דיזר תוצע ללקוח הישראלי במספר חבילות ברמות מחיר שונות. כאשר לראשונה בישראל תוצע חבילה חינמית (אפל מאפשרת שימוש של שלושה חודשים ראשונים בחינם בשירות, אך לאחר מכן לא מציעה שירות חינמי כלשהו מלבד תחנת הרדיו שלה):

  • חבילה חינמית: המאפשרת גישה לכל הקטלוג באיכות בסיסית. ישנו מספר מוגבל של ״דילוגים״ אפשריים בפרק זמן נתון, ובין השירים יושמעו מדי פעם פרסומות. לא ניתן להאזין לשירים בודדים של אומן לפי בחירה אלא ל״מיקס״ שלו או ל-FLOW.
  • חבילת פרימיום + במחיר של 20 שקלים לחודש: גישה מלאה לכל הקטלוג באיכות גבוהה, ללא פרסומות והגבלת דילוגים.
  • חבילת משפחה במחיר של 30 שקלים לחודש: חבילה זהה לחבילת הפרימיום + אך מאפשרת גישה לעד 6 משתמשים ללא תוספת תשלום (בדומה לחבילות משפחה של שירותים אחרים).
  • חבילת Hi-Fi במחיר של 40 שקלים לחודש: חבילה זהה לבחילת הפרימיום +, אך מאפשרת הזרמת מוזיקה באיכות FLAC ללא דחיסה. החבילה הזו מיועדת לאודיופילים ובעלי מערכות שמע מתקדמות אשר מעוניינים להאזין למוזיקה באיכות מקסימלית.

כמו כן, לכבוד השקת השירות בארץ ועד ה-8.1, תציע דיזר הרשמה לשלושה חודשים במסגרת חבילת הפירמיום + בעלות של שקל אחד לכל התקופה.

נכנסת לשוק תחרותי, אך רוצה לזכות בלב הקהל הישראלי

דיזר מודעים לכך שהם נכנסים לשוק הבינלאומי בו ישנם שחקנים חזקים (שחלקם עוד עתידים להגיע לישראל), אך נראה שהחברה שמה דגש על חדירה של דיזר לשוק המקומי. היא לא רק מעוניינת לפתוח את קטלוג המוזיקה שלה בפני הקהל הישראלי, אלא להכנס ללב סצנת המוזיקה המקומית. החברה מתכננת להקים משרדים ייעודיים בישראל, לעבוד בשיתוף עם הלייבלים המקומיים, ובעצם לנהל את דיזר ישראל מישראל. החברה אפילו מתכננת לזמן אומנים ישראלים לאולפנים בכדי להקליט ״סשנים״ בלעדיים לשירות.

עידן בן טובים

נולד עם ג׳ויסטיק ביד. יש לו הרבה יותר מדי גאדג׳טים והרבה פחות מדי זמן פנוי כדי לשחק עם כולם. בעל פטיש לא מוסבר לביצוע קליברציות לסוללות של מכשירים. כשהוא לא עסוק בלכתוב על טכנולוגיה, הוא אוהב לדבר עליה, והרבה

הגב

9 תגובות על "שירות המוזיקה DEEZER הושק בישראל עם פיצ׳ר שמקדים את אפל"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
משה צ\'יקפוקה
Guest

אחלה שירות

קלאסיכאפה
Guest

יש שם גם מוזיקה קלאסית כמו שיש באפל מיוזיק?

ערן
Guest

ניסיתי את הפלואו שלהם, עובד כמו קסם!!!
וכן, אני רווי, תוכנות “ניחושים” אחרות בסגנון פנדורה שרק מתיימרות להכיר את אטעם המוזיקלי שלי, אבל הם עשו את זה פשוט מצויין! ומבחינת נוחות השימוש שלהם הם עוקפים את השירות של אפל בלי למצמץ

ASD
Guest

מה הקטע של המגיבים בתשלום בכל כתבה על הדבר הזה? זה ממש מביך

רועי
Guest

משתמש בהם כבר חודש וזה עובד מעולה.

מנחם
Guest

רק שיתקנו את הממשק השבור בעברית ואני מצטרף.

אורי
Guest

יפה אומנם אני כבר שנים בטידל אבל נראה שלוקחים פה את השוק הישראלי ברצינות (בניגוד לטידל) כך שבהחלט שווה לבדוק מה הם מציעים (ביחס לטידל, אל האחרים פחות התחברתי)

אחד
Guest

יקר מידי, הייתי משלם עם 9.90 שקל בחודש

Amir Sagy
Guest

ללקוחות פלאפון אני ממליץ לנסות את Musix. בנוסף לעובדה שמדובר בשירות לא רע בכלל, הוא לא מנצל את חבילת הגלישה במכשיר, כך שהשימוש בו הוא חופשי לחלוטין.

wpDiscuz

תגיות לכתבה: