מריוס נכט משקיע ב-DayTwo שאותה ייסד

הסטארטאפ הישראלי DayTwo, שנותן למשתמשים המלצות תזונה מותאמות אישית ברמה הביולוגית, השלים גיוס של 37 מיליון דולר

הצוות של DayTwo

הסטארטאפ הישראלי DayTwo, שמסוגל לתת לכם המלצות תזונה מותאמות אישית ברמה הביולוגית, הודיע היום (ב’) על השלמת סבב גיוס נוסף של 37 מיליון דולר. את הסבב הובילה קרן aMoon של מריוס נכט, שהוא גם מייסד שותף ב-DayTwo. עוד השתתפו בסבב 10D, Cathay Ventures, La’maison ו-Micron Ventures. עד כה גייסה החברה כ-85 מיליון דולר.

האפליקציה תגיד לכם מה לאכול

המוצר הראשון של DayTwo חוזה באמצעות אלגוריתמים את ההשפעה של רכיבי מזון על רמת הסוכר בדם שלכם, כדי שתוכלו לאזן אותה. הם עושים את זה באמצעות ניתוח של חיידקי המעי הייחודיים שלכם. לאחר פענוח הדגימה (שמגיעה בדיוק בדרך שאתם חושבים שהיא מגיעה) המשתמש מתבקש למלא שאלון בריאות ותוצאות בדיקות דם, ואלו משוקללים יחדיו להמלצות אכילה מותאמות אישית, אותן ניתן למצוא באפליקציה של החברה ולהרכיב באמצעותה תפריט מדויק.

כשאנחנו בדקנו את המוצר של DayTwo ב-2019, התרשמנו מאוד מהפוטנציאל של האפליקציה והשירות, אך ציינו כי אנחנו מקווים שהאלגוריתם שלה ישוכלל כך שנצטרך פחות “לעבוד בשבילה”. בשיחה עם ליהיא סגל, מנכ”לית DayTwo, נראה שהחברה אכן הולכת בכיוון הזה.

לדבריה, החברה מרחיבה את יכולות האפליקציה, וכעת היא יכולה להציע באופן אוטומטי על שילובי פריטי מזון נוספים בהתאם לארוחה שהמשתמש מתכנן. “יכולת נוספת שהתווספה למשתמשים בארה”ב מאפשרת מציאת מאכלים בצורה מהירה ומדויקת על ידי סריקת הברקוד של המוצר אותו הם עומדים לרכוש. המשתמשים שלנו יכולים להשוות בין מוצרים בסופר בקלילות ולבחור את המוצר האופטימלי עבורם לשמירה על רמת סוכר מאוזנת”, אמרה סגל.

סגל גם מספרת שהחברה השיקה מודל אבחון וטיפול חדש בשם EATS TM, שמבוסס לדבריה על עקרונות של כלכלה התנהגותית ושינוי התנהגות “וכולל תקשורת שוטפת דרך האפליקציה עם הצוות המלווה וסגמנטציה של המשתמשים לפי מצב בריאותי, הרגלים, ופרמטרים התנהגותיים כדי להתאים להם את התזונה, והטיפול, המדויקים עבורם”.

זמין גם בישראל

מסך ההמלצות של DayTwo

DayTwo הוא אחד מהסטארטאפים הישראליים הנדירים לצערנו שהמוצר שלהם גם זמין לשימוש על ידי הציבור הישראלי הרחב, לרוב דרך קופות החולים, אך שוק היעד המרכזי של החברה נותר בארצות הברית, שם המשתמשים מקבלים את המוצר במימון של מקומות העבודה או חברות הביטוח. לשם השוואה, עובד או מבוטח בעל מחלה מטבולית יכול לעלות למעסיק או חברת הביטוח עד פי 4 לעומת עובד בריא. סגל טוענת כי סבב הגיוס הנוכחי מגיע אחרי שהחברה הצליחה להציג למעסיקים ולמבטחים אימפקט קליני משמעותי על המשתמשים. בסך הכל, החברה מדווחת על יותר מ-70 אלף משתמשים בישראל ובארצות הברית.

לדברי סגל, ביטלה משתמשת במישיגן ניתוח מורכב לקיצור קיבה לאחר שימוש באפליקציה ומשתמש מקורב לצוות הפיתוח שהפסיק לצרוך אינסולין לאחר שעקב אחרי המלצות האפליקציה. “האימפקט הזה ממלא את כל הצוות שלנו בהרגשה עמוקה של משמעות וערך מוסף אמיתי למה שאנחנו עושים”, טוענת סגל.

DayTwo נוסדה על ידי מריוס נכט (ממייסדי צ׳ק פוינט והעומד מאחורי קרן aMoon), ליהיא סגל ויובל אופק, עם טכנולוגיה שמבוססת על מחקר שבוצע על ידי פרופ׳ ערן סגל ופרופ׳ ערן אלינב ממכון ויצמן. החברה מעסיקה 80 עובדים בישראל ו-40 נוספים בארצות הברית.

עוד ועוד חברות בוחרות בגיקטיים אינסיידר עוד ועוד חברות בוחרות בגיקטיים אינסיידר רוצים לראות את ההייטק הישראלי מבפנים? היכנסו עכשיו

 

עידן בן טובים

נולד עם ג׳ויסטיק ביד. יש לו הרבה יותר מדי גאדג׳טים והרבה פחות מדי זמן פנוי כדי לשחק עם כולם. בעל פטיש לא מוסבר לביצוע קליברציות לסוללות של מכשירים. כשהוא לא עסוק בלכתוב על טכנולוגיה, הוא אוהב לדבר עליה, והרבה

הגב

7 תגובות על "מריוס נכט משקיע ב-DayTwo שאותה ייסד"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
ישראל
Guest

הדרך הכי טובה להוריד סוכר!
אבל התמונה ששמתם מהאפליקציה הישנה, כבר שנה שיש אחרת

Poppay
Guest

הדרך הכי טובה להוריד זה סוכר זה לא לצרוך סוכר

השם שלי קצר מידי
Guest
השם שלי קצר מידי

זה נשמע מגניב אבל 1350 ש״ח כדי להתחיל זה קצת הימור יקר.
אני לא מבין למה זה לא עובד בשיטת מנוי של 100 – 200 ש״ח בחודש. אנשים יעשו את הדיאטה לאורך זמן ואז הם יחזירו את העלויות. בהנחה שהמוצר באמת מספק את הסחורה זה ישפר יחס המרה ויאפשר לאנשים להיות פחות בלחץ.
אם בקופ״ח יציעו לי את זה אז אני בפנים אבל ככה חבל לי על הכסף.

ליאור
Guest

מניסיון של שנתיים, עדיף לשלם חד פעמי ולא כל חודש. אתה לרוב צריך את האפליקציה. אין מצב להקפיד בלי האפליקציה. זה לא שאתה יכול להשתמש חצי שנה ואז להפסיק.

קאטו
Guest

חייבים לשים לב צוות הr&d, כל שינוי שאתם עושים בux גורם לטלטלה לכל המבוגרים שמשתמשים באפליקציה, לוקח זמן רב להכשיר אנשים מבוגרים להכיר הטכנולוגיה והאפליקציה הזו, שלב אחרי שלב…, כל שינוי קטן מערער את יכולתם להתמודד מחדש עם האפליקציה, לכן, או שתכשירו רק מבוגרים מעל גיל מסוים. או שלא תעדכנו פיצ’רים חדשים אצל מבוגרים שהם מאותגרי טכנולוגיה. אחרת אתם סתם גורמים לנשירה של קהל יעד משמעותי שנתמך ע”י האפליקציה.

פיקסר
Guest

חברה נוראית לעבוד בה

דיי
Guest

מוצר זוועה

wpDiscuz

תגיות לכתבה: