Datorama הישראלית מגייסת 15 מיליון דולר [גיוס]

חברת Datorama הישראלית, המתמחה בניתוח קמפיינים פרסומיים בכל סוגי המדיה, גייסה 15 מיליון דולר. בעזרת הגיוס, מתכוונת החברה לפרוץ לשווקים חדשים

ממשק פשוט ומקיף. מקור: Datorama

ממשק פשוט ומקיף. מקור: Datorama

אחד הכלים החשובים ביותר העומדים לרשותו של מנכ”ל או מנהל שיווק הוא הפרסום. אולם, עם כל הכבוד לקמפיין הפרסום עצמו, החשיבות הגדולה ביותר טמונה בניתוח התוצאות והמסקנות שעולות ממנו. זו התובנה שהובילה את חברת הסטארטאפ הישראלית Datorama. החברה, שמאפשרת ניתוח קמפיינים עבור מפרסמים, השלימה סבב גיוס מרשים בהיקף של 15 מיליון דולר בהובלת Marker LLC וקרן Innovation Endeavors של מנכ”ל גוגל לשעבר, אריק שמידט. החברה מתכננת להשתמש בכספי הגיוס, כדי לגייס צוותי מכירות ושיווק ולהיכנס לשווקים חדשים.

ניתוח של כל כלי הפרסום בפלטפורמה אחת

הפלטפורמה אותה מציעה דאטורמה מיועדת למפרסמים המשתמשים במספר ערוצי פרסום שונים, ועוזרת לנתח מידע בזמן אמת על מנת להבין כיצד עובדים הקמפיינים השונים של החברה. הפתרון של החברה מסוגל להציע מידע על מגוון ערוצי הפרסום המקובלים כיום, כגון טלוויזיה, רשתות חברתיות, סרטוני וידאו, מנועי חיפוש, CRM ואפילו להציג מידע מקמפיינים מבוססי פרינט.

ממשק הניהול של החברה הינו מבוסס ענן ומרכז עבור המפרסמים את כל המידע לו הם זקוקים במקום אחד, כאשר אלה יכולים לא רק לצפות בהוצאות על הפרסומים השונים, אלא גם לקבל מידע אנליטי הרלוונטי לכל פרסום ופרסום – מקוון או לא. כך לדוגמה, יכולים המפרסמים לעקוב אחר מגמות שונות במטרה להבין מה כדאי לפרסם, לצפות כיצד המודעות מתקבלות באיזורים שונים בעולם וכמובן – ליישם את השינויים מיידית, במטרה להשפיע לטובה על מחזור המכירות והרווחים. הממשק שפיתחה החברה מאפשר למשתמש לגרור לתוכו כל קובץ נתונים שבידיו כולל גיליון אלקטרוני, TXT, JSON ועוד. על פי החברה, המערכת מסוגלת להפיק דוחות מקיפים תוך דקות, וכך נחסכות שעות רבות של עבודה.

מאז שהוקמה החברה ב-2012, היא הספיקה לגייס 3 מיליון דולר בסבב גיוס ראשון בהובלת קרן Cedar הישראלית, יחד עם קרן Innovation Endeavors של אריק שמידט, וכ-750 אלף דולר במסגרת סבב Seed ממספר משקיעים פרטיים. החברה הוקמה על ידי רן שריג, אפי כהן וקתרין ריבנט, שהכירו ב-MediaMind, חברת הפרסום הישראלית שנמכרה ב-2011 תמורת כ-540 מיליון דולר. חוץ מארצות הברית, לחברה יש לקוחות באוסטרליה, צרפת, ספרד, בריטניה, הולנד, ישראל ודרום אמריקה.

בתגובה לגיוס אמר יובל שחר, שותף ב-Marker LLC: “לפני שהגיעה Datorama, אנשי השיווק פשוט לא יכלו לקבל שירות כזה. זו הסיבה העיקרית מאחורי הצמיחה יוצאת הדופן של החברה. אנחנו נרגשים להיות חלק מהנבחרת של Datorama”.

 

יניב אביטל

עורך אתר גיקטיים, ובזמנו החופשי גיק, קופירייטר, אבא, חולה על גאדג'טים וקוד, לא בהכרח בסדר הזה

הגב

הגב ראשון!

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

wpDiscuz

תגיות לכתבה: