הקשיים והפיבוט: איך הגיעה נטורל אינטליג'נס למיליוני אינטראקציות גולשים

לאחרונה עברה נטורל אינטליג'נס לעבוד עם כלים אוטומטיים והטמיעה תהליכי אוטומציה מבוססי דאטה. טל מזרחי, Director of Growth & Acquisition בחברה, מספר כיצד נראה התהליך מבפנים וחושף כיצד מתנהלת חברה שלא תלויה במשקיעים. האזינו לפרק חדש בפודקאסט Ads & Tech Podcast של גוגל

"הטמעת כלי אוטומציה תמיד כוללת קשיים התחלתיים ודורשת התאמות" (צילום: Dreamstime)

"כולנו מוצפים במידע מכל הכיוונים בכל יום, שעה-שעה. יש החלטות קלות יותר כמו מה ללבוש בבוקר ויש החלטות מורכבות יותר כמו איזו משכנתא לקחת", אומר טל מזרחי, Director of Growth & Acquisition בחברת Natural Intelligence, שהתארח בפרק החדש בפודקאסט "Ads & Tech Podcast" של גוגל.

לדבריו, מרבית האנשים מקדישים זמן רב לאיסוף מידע, אך למעשה פעמים רבות דווקא עומס המידע הוא שעלול להקשות עלינו בקבלת החלטות. "עומס מידע יכול להיות מאוד מבלבל. ההשוואה נהיית מאתגרת והבחירה הופכת לקשה יותר, וכאן אנחנו נכנסים לתמונה", הוא אומר.

נטורל אינטליג'נס הוקמה בשנת 2009 והיא מפתחת פלטפורמות המפשטות תהליכים של קבלת החלטות צרכניות. מותגיה המובילים, Top10.com ו-BestMoney, הוקמו על מנת לסייע בהתמודדות עם עומס המידע העצום ברשת, כך שגולשים יוכלו לקבל החלטות קנייה מושכלות בזמן קצר.

"יצרנו מרקטפלייס המקיף עשרות תחומים וקטגוריות", מסביר מזרחי, "מצד אחד הוא מקבץ את המותגים החזקים בכל תחום ומארגן את כל המידע במקום אחד, ומצד שני מסייע לצרכן לאפיין את הצרכים שלו ומספק לו תוכן תומך החלטה. טכנולוגית xMatch שפיתחנו ממנפת מיליוני אינטראקציות גולשים אמיתיות במטרה לעזור לצרכנים לעשות בחירות קלות יותר ולמצוא את המוצרים והשירותים הנכונים שיתאימו לצורכיהם".

הטמעת תהליכי אוטומציה מבוססי דאטה

לאחרונה עברה החברה לעבוד עם כלים אוטומטיים והטמיעה תהליכי אוטומציה מבוססי דאטה, מה שדרש ממנה לשנות את אופן עבודתה. "אנחנו כל הזמן חושבים איך לשפר את חוויית המשתמש, לתת ערך למשתמש ולדייק את מה שאנחנו נותנים לגולשים שלנו", מסביר מזרחי את המהלך המתבקש. "הטמעת כלי אוטומציה תמיד כוללת קשיים התחלתיים ודורשת התאמות, אבל הבנו מהר שכדי להביא להטמעה מוצלחת עלינו לשנות את אופן ההתנהלות ואת אזורי המיקוד שלנו".

בפרק הוא מספר שהחברה שיפרה את זמינות ודיוק הדאטה העולה לקמפיינים, כדי להבטיח שהקמפיינים יקבלו פידבק על שינויים בזמן הקצר ביותר. בנוסף, נבנו שיטות עבודה חדשות ונפרסו כלי ניטור על מנת לזהות אזורים שבהם נדרשת התערבות נוספת להליכים האוטומטיים. "בסופו של דבר היכולת שלנו להישאר תחרותיים קמה ונופלת על היכולת של הארגון לעשות פיבוטים והתאמות מהירות ומחושבות", הוא אומר.

אז איך נראה תהליך העברת קניית המדיה הדיגיטלית של החברה לאוטומציה מלאה, איך חברה שמעולם לא גייסה מימון חיצוני הצליחה להגיע לראש הדירוגים השונים וכיצד מתנהלת חברה ללא משקיעים?

האזינו לפרק המלא

טל מזרחי, Director of Growth & Acquisition בחברת Natural Intelligence


זהו הפרק החמישי בפודקאסט של גוגל בנושאי פרסום ושיווק. בכל חודש נארח אנשים מתעשיית השיווק והדיגיטל שיפתחו לנו צוהר לאחורי הקלעים של חברות ישראליות ובינלאומיות. איך מתקבלות ההחלטות, מה מניע קמפיינים ואיך הם מתמודדים עם הקצב המהיר והשינויים התכופים ברשת?

בכל פרק נכיר קמפיין שיווקי אחר, נחשף למהלכים אסטרטגיים ולחשיבה יצירתית בכל הקשור לפעילות דיגיטלית. האזנה נעימה.

מערכת גיקטיים

גיקטיים, אתר חדשות הטכנולוגיה הגדול בישראל, פועל משנת 2009, ומהווה הבית של קהילת ההייטק, הסטארטאפים והטכנולוגיה בישראל

הגב

2 תגובות על "הקשיים והפיבוט: איך הגיעה נטורל אינטליג'נס למיליוני אינטראקציות גולשים"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
אני
Guest

מעניין מאוד, חזקים בתחום.

מעניין מאוד
Guest

טל תותח!

wpDiscuz

תגיות לכתבה: