גיוס שני ל-2019: סטארטאפ הסייבר Cymulate מגייס 15 מיליון דולר

החברה, שפיתחה שירות אוטומטי שעורך לארגונים סימולציות פריצה ותקיפות סייבר, גייסה מתחילת השנה 22.5 מיליון דולר

צילום: אלון מצקין

הסטארטאפ הישראלי Cymulate (סיימולייט), שפיתח שירות אוטומטי שעורך סימולציות פריצה ותקיפות סייבר (Breach and Attack Simulation), השלים גיוס של 15 מיליון דולר בסבב B בהובלת קרן ההשקעות Vertex Growth. בסבב ההשקעה השתתפו גם המשקיעים הנוכחיים, בהם: Dell Technologies Capital ו-Susquehanna Growth Equity. מדובר בגיוס השני של החברה ל-2019, לאחר שבחודש מרץ האחרון גייסה החברה 7.5 מיליון דולר בסבב A. עד כה גייסה החברה 26 מיליון דולר.

לראות את התקיפה לפני שהיא מגיעה

Cymulate פועלת בעולם ה-Penetration Test (בדיקות החדירה) והמערכת שלה מאפשרת לארגונים לבצע סימולציה של מתקפות בזמן אמת, תוך בחינת עמידות מערך האבטחה הארגוני מנקודת מבטו של התוקף הפוטנציאלי. בין היתר מאפשרת Cymulate לבחון את מוכנות הארגון בפני מתקפות תוכנות כופר (Ransomware) ופישינג ועד לאיתור פרצות מורכבות יותר, דרכן יוכלו האקרים להשתלט על מחשבים ומשאבים של הארגון.

המערכת האוטומטית של Cymulate מאפשרת להריץ את הבדיקות הללו בלי תלות בשירותים של חברות חיצוניות וללא מגבלה תקציבית. לאחר כל פעילות תחזוקה שגרתית של הרשת, ניתן לבחון את עמידותה ומוכנותה להתמודדות עם מתקפות פוטנציאליות שונות. המערכת זוכה לעדכונים שוטפים על ידי צוותי מחקר והאקרים, שחוקרים פגיעויות במערכות הפעלה, תוכנות, אפליקציות ושירותים. כל המידע וההתראות שאוספת החברה זמינים למנהל האבטחה היישר ממסך הניהול של המערכת.

מה מייחד את המוצר שלכם לעומת המתחרים?

“הפלטפורמה שלנו היא היחידה המספקת ראייה של כל ה-Attack Kill Chain. החל משלב החדירה, להתפשטות ברשת ועד לניסיון של התוקף להוציא מידע מהארגון. הפלטרפומה שלנו היא היחידה בעלת פיצ’ר הנקרא Immediate Threat שבאמצעותו אנו מאפשרים למנהל מערכות המידע להריץ בדיקה על מתקפה ספציפית שתוקפת ברגע נתון ארגונים. הבדיקה מאפשרת לו לדעת האם הארגון פגיע בפני המתקפה הספציפית הזו, ומה ניתן לעשות כדי לסגור את פער האבטחה”.

מעכשיו גיקטיים גם בטלגרם מעכשיו גיקטיים גם בטלגרם להצטרפות לערוץ הטלגרם שלנו לחץ כאן

Cymulate הוקמה ב-2016 על אייל וקסמן, שותף-מייסד ומנכ”ל, אביחי בן יוסף שותף-מייסד ו-CTO ואייל גרונר. מנכ”ל החברה, אייל וקסמן, אמר בשיחה עם גיקטיים כי הסיבה לגיוס השני בתקופה קצרה כל כך היא שהחברה חווה צמיחה מהירה ומשמעותית ורוצים להתאים את עצמה לקצב הגדילה של הלקוחות וההכנסות.

 

אושרי אלקסלסי

עדיין מבואס מהפסקת שידורי TechTV בישראל. נהנה מסרטי סטאר וורז החדשים - Don't @ Me.

הגב

הגב ראשון!

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

wpDiscuz

תגיות לכתבה: