משחק העשור או משחק האסון? שיחקנו ב-Cyberpunk 2077 וזה מה שחשבנו

סייברפאנק 2077 ייכנס לספרי ההיסטוריה בוודאות, אבל השאלה הגדולה שעדיין נשארה פתוחה היא מאיזו סיבה. הנה סיכום של כל מה שקרה איתו עד עכשיו וכמובן ביקורת מלאה ונטולת ספוילרים למשחק המצופה ביותר של העשור האחרון שעתיד להפוך לאחד המשחקים השנויים במחלקות בכל הזמנים

מקור: CD Projekt

קשה לכתוב סקירה על אחד המשחקים המצופים בעשור האחרון, מבלי להתייחס גם להשקה שלו, שלוותה בכל-כך הרבה בעיות ותלונות. ובכל זאת, בסקירה הזאת אנסה לתת את דעתי הכנה לגבי המשחק כמשחק, כדי שמי מכם שיכול לשחק בו כרגע ומתלבט אם כדאי – יקבל תמונה ברורה מעבר לכלל הרעשים של ההשקה שלו. אבל רגע לפני שאעשה את זה, תנו לי לאמ;לק לכם את מה שקרה עד עכשיו.

מההשקות הבעייתיות שנראו


סייברפאנק 2077 הוא משחק של חברת CD Projekt RED הפולנית, העומדת גם מאחורי The Witcher 3 אותו רבים מכתירים כאחד המשחקים הטובים ביותר שיצאו אי פעם, בעיקר בגלל המשחקיות העמוקה והסתעפות העלילה שהושפעה מן הבחירות השונות של כל שחקן, מה שיצר סיפור לא לינארי והיה אז נחשב כמשחק חסר תקדים. ההישענות של CD Projekt על ההצלחה שלו לאורך רוב הפיתוח של סייברפאנק הורגשה היטב וכמובן שהשפיעה רבות על תאוצת ההייפ שנבנה סביב המשחק וכל מה שהיה ידוע סביבו עד לרגע ההשקה שלו.

משחק עולם פתוח, בסגנון GTA אבל עם אלמנטים של בחירות, בכיכובו של לא אחר מאשר קיאנו ריבס – נו, אתם כבר מכירים את מסע היח”צ המשומן והכבד שליווה אותנו ממש עד השבוע האחרון. זה אותו ההייפ שגרם לגיימרים רבים להעריך ש-Cyberpunk יהיה אחד המשחקים הגדולים בהיסטוריה, עוד לפני ששיחקו בו דקה אחת; אותו ההייפ שגרם לחברה המפתחת להכריז תוך 24 שעות בלבד מיציאתו שהוא מכר כבר 8 מיליון עותקים וכיסה את עלויות שמונה שנות הפיתוח שלו.

צילום מסך

ההייפ הלא רגיל התחלף במהרה להשקה לא רגילה. סייברפאנק הוא מקרה נדיר בעולם הגיימינג  של משחק שהזדהב (הוכרז כי עבודת הפיתוח עליו הסתיימה) ולאחר מכן נדחה וחזר לשלב הפיתוח רק כדי להידחות שוב. ימים בודדים לאחר ההשקה, השבחים הרבים שהמשחק קיבל לפני יציאתו והלחץ האדיר שהופעל על החברה על ידי גיימרים לשחרר את המשחק, התחלפו ברגע למשפטים קשים המכנים את ההשקה הזו כזלזול בקהל, רדיפת בצע, ההשקה הגרועה ביותר בתולדות הגיימינג ועוד.

אה, ועוד פרט קטן אחד – סייברפאנק 2077 כבר לא זמין לרכישה בחנות של Sony ו”זוכה” להערת אזהרה לכל מי שמעוניין לרכוש אותו בחנות של מייקרוסופט. חודש בלבד אחרי שהשיקו את הדור החדש של הקונסולות שלהן, “משחק העשור” תפס את הפלייסטיישן והאקסבוקס עם המכנסיים למטה, גם אם לא באשמת החברות העומדות מאחוריהם. הדבר האחרון שהן היו צריכות זה רשת מוצפת בתגובות כמה ש-PC עדיף על פניהן, אבל זו כבר פרשנות שלי. תגובה דרמטית מידי שלהן? אולי, הרי בסופו של דבר הן לא עשו דבר עם Anthem כשהוא יצא. אתם תשפטו.

רוצים לקבל את כל עדכוני הטכנולוגיה ברגע שהם קורים? רוצים לקבל את כל עדכוני הטכנולוגיה ברגע שהם קורים? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם שלנו כאן

אז כן, סייברפאנק 2077 מלא בבאגים. מה שמשתנה בין הפלטפורמה עליה תשחקו היא רמת התדירות שלהם, כאשר לרוב בקונסולות הדור הישן המשחק זכה אף לכינוי “בלתי ניתן לשיחוק”, ובקונסולות הדור החדש וב-PC גיימרים חוו קריסות ובאגים בתדירויות פחותות יותר. בפלייסטיישן 5 עליו שיחקתי, כמעט ולא עברה שעה שלמה מבלי שהמשחק יקרוס או שאתקל בבאגים רנדומליים ומצחיקים כמו דמויות מרחפות באוויר או נעלמות לחלוטין, תסריטי שיחות שעולים אחד על השני, צ’ק פויינטים שלא נטענים בסיום משימה, גופות שמשנות הבעות פנים. הרשימה ארוכה. מאוד.

גם אם תדירות הבאגים לא תפריע לכם ליהנות מהמשחק, מוטב שזה יהיה בגדר קונצנזוס להסכים כי סייברפאנק 2077 היה צריך להיות עוד תקופה לא מבוטלת בפיתוח ויצא מוקדם מידי לאוויר העולם, מבלי להיכנס לסיבות שהובילו אותנו למצב הזה. אבל אם נשים את הבאגים בו לרגע בצד, יש כאן עדיין את אחד הפרוייקטים המעניינים והשאפתניים ביותר שיצאו בשנים האחרונות. סיכמנו את כל מה שאתם צריכים לדעת, בלי ספויילרים ובלי לדבר על באגים (לפחות בפסקאות הקרובות). טוב, לא מתחייבים.

אגב. הנה “סוד פנימי” קטן. לרוב, העיתונאים מקבלים משחקים גדולים שכאלו זמן מה לפני ההשקה הרשמית. אתם יודעים, כדי שנוכל להגיד לכם לפני שהוא יוצא האם כדאי לכם להוציא עליו את הכסף שלכם. במקרה של סייברפאנק 2077, אנחנו קיבלנו את עותק הסקירה לפלייסטיישן 4 (שאנחנו משחקים על גבי פלייסטיישן 5 למזלינו) ברגע האחרון. לכן גם אנחנו, כמו שאר העולם, לא יכולנו להזהיר אתכם על הבעיות של המשחק על הקונסולות הישנות.

ניתן רק לשער שהחברה המפתחת ממש לא רצתה שעיתונאים יראו כיצד המשחק רץ על קונסולות הדור הקודם, ולכן הקפידו לשחרר קודם כל עותקים לסקירות למחשב – שמריץ את המשחק טוב יותר. עוד תכסיס מעצבן בהשקה הממילא בעייתית הזאת? צירוף מקרים? אתם תחליטו.

אתם מחליטים לאן המשחק מתקדם

צילום מסך

נתחיל בקצת חדשות טובות. התסריט של סייברפאנק 2077 הוא נקודת החוזקה הטובה ביותר שלו מבחינתי, כאשר הוא מציג לאורכו תסריט מהודק, כתוב היטב וכזה שמצליח להחזיק עלילה מספיק מעניינת כדי שתרצו לשחק עוד. התרומה העיקרית לכך היא היכולת של כותבי המשחק ליצור דמויות עגולות ומעניינות מספיק שיכבשו אתכם מהרגע הראשון שתפגשו אותן כאשר השיא מגיע כמובן לאפיון הדמות הראשית, ששמה הוא פשוט V, אותה אתם ממש מתבקשים לאפיין כמעט בכל רגע נתון במשחק.

תוכלו לעצב אותה ויזואלית בתחילתו עם אחת ממערכות עיצוב הדמות הכי פתוחות שראיתי אי פעם במשחק, תצטרכו להחליט מה יהיה הרקע שלה לפני תחילת הסיפור וכמובן שתצטרכו לבחור כיצד היא מגיבה לסיטואציות שונות וכיצד האופי שלה יתפתח. כן, האלמנטים האהובים של The Witcher חוזרים כאן בגדול, כאשר הכותבים הכניסו כמעט לכל דיאלוג של הדמות שלכם מספר דרכים שונות בהן שיחה יכולה להתפתח או להסתיים. כך, בכל פעם ש”הכדור יהיה בידיים שלכם” במהלך שיחה, תוכלו לבחור כיצד הדמות שלכם עונה לצד השני. ברוב הפעמים לא מדובר בהחלטות הרות גורל וכאלו שישנו את העלילה לנצח, אבל האפשרות הזו לנהל דו-שיח באופן מגוון בהחלט מהנה ונעשית כאן בצורה מצויינת ובעיקר מהירה, כאשר לפעמים תצטרכו להגיב תחת זמן קצוב, או שהצד השני ידרוש מכם תשובה אם תתמהמהו או תעזבו לרגע את השלט.

תוסיפו לכך את העובדה שלאורך המשחק חלק מהבחירות שתעשו בהחלט ישפיעו על התקדמות העלילה וגורלן של דמויות ספציפיות, עד כדי כך שמשימות שלמות במשחק ייעלמו או יויפעו בשל הבחירות שאתם עושים – וקיבלתם את קיום אחת ההבטחות הגדולות של המשחק הזה שגם מתבטאת במספר לא מבוטל של סופים שונים לקמפיין אליהם תוכלו להגיע. הכתיבה ובניית הדמויות והעלילה בסייברפאנק מרגישים סינמטיים, ולמרות שהקמפיין שלו מלא בדיאלוגים ארוכים שמייצרים מרווחים גדולים מאוד בין סצנה אקשן והזרקות אדרנלין לשחקן – הם משרתים את המטרה ויצליחו בהחלט להכניס אתכם לאווירה.

אלמנט נוסף ולא פחות חשוב מהתסריט, הוא המוזיקה המצויינת שמלווה את כל חלקי המשחק ומתאפיינת לא פחות מהתסריט בסינמטיות שתזכיר לכם סרטי אקשן מלאי אדרנלין ובהחלט תכניס אתכם לאווירה. מבחינתי מדובר באחד הסאונדטרקים המקוריים והטובים ביותר במשחק RPG או באופן כללי שנתקלתי בהם במשחקים, וניכר מאוד שמפתחי המשחק נתנו כאן מקום של כבוד למוזיקה שמזריקה עוד אקשן לסצנות שממילא מלאות בו לאורך המשחק, ואתם תרגישו את זה כבר מהשעה הראשונה שלו ועד לסופו.

משחק עתידני שמרגיש כמו משחק מלפני כמה שנים

צילום מסך

בזמנים שבהם היה קולנוע, אנשים עילאיים ומתנשאים היו אומרים ש”הכוכבת האמיתית של הסרט היא העיר”, וזה די מרגיש ככה בסייברפאנק, שמתרחשת בעיר בדיונית עתידנית, והיא ממש, אבל ממש ענקית. נראה שהושקעה כאן מחשבה רבה בכל פינה בעיר והשטחים הסובבים אותה. ארכיטקטורת העיר מעוצבת בצורה צבעונית ועתידנית עם כמויות בלתי נגמרות של מסכים, ניאונים, גורדי שחקים ענקיים ומסורבלים, תאורות רחוב מגניבות והרבה מאוד פרסומות (לא אמיתיות כמובן). עיצוב העיר בהחלט מצדיק את שמה – Night City, כאשר יופיה האמיתי מתגלה בשעות הלילה במשחק ומצליח להעביר תחושה סינמטית, מבלי להיות קודרת מידי לטעמי.

העיר מלאה בנופים חדשניים ולקח לי הרבה מאוד זמן להתחיל להשתמש ב-Fast Travel שפתוח כאן מהרגע הראשון כי מצאתי את עצמי מסוקרן מאוד לחקור את העיר כולה. יחד עם כל זה, מגיעה הגרפיקה הקשה של המשחק שגם מבלי להתעסק בבאגים הרבים בה, היא לא מקבלת ממני יותר מציון בינוני. אני לא יודע לשים את הנקודה בדיוק על מה מפריע לי בה, אבל גם שחקני ה-PC מבניכם יסכימו איתי שזו לא רמת הגרפיקה שהיינו רוצים לצפות מכותר כל כך גדול בתקופה בה אנחנו חיים. חלק גדול מהסצנות מרגישות לא מלוטשות, הניראות הכללית של המשחק מרגישה מיושנת, ולא בטוח שגם שדרוג החומרה שלכם יצליח לגרום לעובדה הזאת להשתנות.

אבל הגרפיקה כשלעצמה היא לא הבעיה העיקרית של המשחק הזה, – אלא ההנפשה שלו. Night City, העיר בה אתם משחקים מרגישה רוב הזמן כמו עיר רפאים כשברוב חלקי המפה של המשחק אתם תרגישו לבד לגמרי או שלפחות חצי מתושבי העיר פשוט נטשו אותה. אם אתם מצפים לרמת ריאליסטיות שמשתווה למשחקים כמו RDR2 או אפילו GTA, תרשו לי לאכזב אתכם ולהגיד שסייברפאנק לא מצליח לגרד אפילו את השטח בסגמנט הזה וההשוואה אל המשחקים האלו היא לא פחות ממיותרת. רוב הדברים שקורים כאן במרחב הפתוח – מפגש עם דמות ברחוב (NPC), התנגשות רכבים, יריות, רמת התחכום של האוייבים שלכם ואפילו מזג האוויר, כמו למשל הצורה בה הגשם יורד – ירגישו כאילו אתם משחקים בכותר שיצא לפני כמה שנים במקרה הטוב ויגרמו לכם בעיקר לתחושת מבוכה. רמת ה-AI של האויבים כאן היא מהנמוכות שראיתי, כאשר הם לפעמים מפספסים אתכם כשאתם ממש עומדים לידם, הם לא ידווחו אחד לשני מה אתם עושים בזירה ובגדול יתנהגו רוב הזמן בצורה מוזרה ולא הגיונית, ובטח שלא ברמה העומדת ברף הגבוה של כל כך הרבה כותרים אחרים רק מ-2020.

נזכיר שאני בדקתי את המשחק על גבי קונסולת הפלייסטיישן 5, שבעצם מריצה נכון להיום את גירסת הפלייסטיישן 4 (שכאמור הוסרה מהחנות של סוני בעקבות בעיות באגים וביצועים על קונסולת הדור הקודם). כלומר, המשחק שהיה ברשותי לא מנצל כמעט בכלל את היכולות המתקדמות של קונסולות הדור הבא, וגירסה תומכת אמורה להשתחרר רק במהלך 2021.

מפה מלאה בתוכן שמכבד אתכם

צילום מסך

המפה של המשחק מלאה בתוכן ובמשימות שתוכלו לעשות, וזו בהחלט אחת מנקודות החוזקה של המשחק. גם אחרי שתסיימו את 25 השעות של קו העלילה הראשי, צפויות לכם עוד עשרות רבות של שעות שיוקדשו למשימות צד ועבודות שהדמות הראשית שלכם יכולה לקחת בעיר, כאשר המשחק כולו יכול להגיע גם לכמעט 100 שעות אם תצליחו איכשהו לסיים את כל התוכן שבו. לעומת משחקי עולם פתוח רבים אחרים, התסריט של משימות הצד לא מרגיש לרגע כמו תוכן שנועד למרוח את הזמן שלכם, וכזה שנמצא שם רק כדי להפציץ את המשחק בעוד תוכן ראוי- ובדיוק כמו בקמפיין, גם בכל המשימות האחרות במשחק תהנו מתסריט כתוב היטב, עבודה מוזיקלית מעולה והרגשה שהושקעה מחשבה מאחורי כל מה שאתם נשלחים לעשות. זה מבחינתי אחד הדברים החשובים ביותר במשחק עולם פתוח שיכול ליפול בכל כך קלות לקלישאות המאפיינות את הז’אנר.

סייברפאנק משלב מערכות רבות להתפתחות הדמות שלכם ואמצעי הלחימה שלה, כאשר תוכלו למצוא כאן מגוון גדול מאוד של נשקים שיזכיר משחקים כמו GTA 5 ואפילו Borderlands 3 (גם כאן תוכלו למצוא אקדח מדבר), מערכת האקינג ופריצה שתזכיר לכם מאוד את Watch Dogs, סקילים רבים ותכונות שתוכלו לפתח לאורך המשחק וכן מערכת Crafting ואיסוף חפצים לאורך המשחק שתעזור לכם בעיקר לצבור כסף יותר מאשר כוח.

נוסף לכל זה, תצטרכו לדאוג לתזרים מזומנים לאורך המשחק כדי להתקדם בו, להגדיל את זיכרון ה-RAM של הדמות שלכם (אמממ, כן), ולשפר את ששת היכולות העיקריות שלה אשר לכל אחת עץ שדרוגים משלה. למען האמת, זה מרגיש קצת יותר מידי בשעות הראשונות של המשחק ואתם עלולים להרגיש קצת מורתעים מזה, אבל בסופו של דבר ההתקדמות הכללית של המשחק מאפשרות לכם להבין יחסית בקלות מתי כדאי להשתמש ביכולת כזו או אחרת עד שתהיו מסוגלים להחליט בעצמכם איך תרצו לאפיין את הדמות שלכם.

מערכת הקרב והיריות של המשחק היא טובה, אך דורשת גם היא הסתגלות של כמה שעות כדי להפיק ממנה את המירב ולמצוא את הדרך הטובה ביותר לשלב בין היריות לפריצות (האקינג). העניין הוא שבסופו של דבר, עם כל עומס התוכן הזה – אין פה כמעט שום דבר חדש שלא ראיתם במשחקים אחרים. כלומר, המשחק משלב כל כך הרבה אלמנטים מוכרים ממשחקים אחרים: הבחירות, הנשקים, הפריצות – אבל לא מצליח לייצר משהו חדשני שייחודי רק לו ולכן לא יצליח באמת להיחקק בזיכרון לטובה לאורך זמן בדור המשחקים הזה.

הלקח האמיתי

צילום מסך

נזקי ההשקה הבעייתית וכמעט החסרת תקדים של סייברפאנק עוד יתבהרו בהמשך, וישפיעו רבות על עתידה של המפתחת ואולי גם על כל קהילת הגיימינג העולמית. האם דעת הקהל בראייה ארוכת טווח תשתנה לגבי המשחק ובעצם תיתן פתח או אפילו לגיטימציה למקרים בעייתיים דומים? האם השקה כזאת ובעיקר תגובות קיצוניות כמו אלו של סוני ומיקרוסופט ישפיעו על החלטות קריטיות של חברות רבות אחרות בפיתוח משחקים? האם הגבולות כבר היטשטשו ודחייה בהוצאה של משחק אחרי שהזדהב עלולה להפוך לסטנדרט ואיך קמפיינים אחרים של משחקים ייראו בשל כך? ובעיקר – האם הגיע הזמן להפסיק עם הרעיון של לשלם מראש על משחקים (Pre-Order)?

ובכן, גם אם אין לאף אחד מאיתנו תשובות ברורות לכל השאלות האלו עדיין – דבר אחד בטוח ומתבקש: ההשקה של סייברפאנק צריכה ללמד את כל הגורמים במשחק דבר או שניים, כי בסופו של דבר כל הצדדים יצאו מופסדים (כלומר, חוץ מחשבונות הבנק של החברה המפתחת). בנימה אישית, אני חושב שאת הגיימרים וחובבי המשחקים זה בעיקר צריך ללמד על הכוח האדיר שיש להם כקהילה אבל בעיקר צריך ללמד אותנו שיעור על גודל הציפייה והגישה שלנו להזמנה מוקדמת של משחקים ואולי גם לסבלנות.

בדרך כלל בשלב הזה של הסקירה אני נוהג לסכם ולהמליץ למי המשחק מיועד. במקרה של סייברפאנק, נראה שסוני לפחות עשו את הבחירה בשבילכם (לפחות נכון לכתיבת שורות אלו). בכל אופן, עד שהמשחק יקבל עדכונים משמעותיים ומאסיביים, מה שיקרה להערכת החברה המפתחת רק בפברואר, אם הם יצליחו לעמוד בדדליינים שהציבו לעצמם (מה שלא קרה עד עכשיו) – הוא בעיקר מיועד לשחקני ה-PC שביניכם או שחקני הקונסולות מהדור החדש אם כי גם לכם תידרש מידה מסוימת של סבלנות והכלה של הבאגים והקריסות שככל הנראה ילוו את המשחק בחודשים הקרובים (וכמובן העובדה שהוא לא באמת מנצל את הקונסולה הנוצצת שלכם).

התדירות של הקריסות והבאגים אמנם לא תגרום לכם להרגיש שאי אפשר לשחק בסייברפאנק בכלל, אבל יכולה להפריע לחלקכם ועליכם לקחת זאת בחשבון. אם נשים בצד את הרעשים, הבאגים, המסקנות והתסכול של כל הצדדים בסיפור – סייברפאנק 2077 הוא בסופו של דבר משחק אקשן RPG טוב, ובעיקר כיפי ולמרות שאינו מציג הרבה חידושים אלא בעיקר אוסף אלמנטים רבים מאוד לתוך משחק אחד מהודק – הוא מצליח לחדש בדבר אחד חשוב: הוא נותן כבוד ויחס לכל משימה קטנה כגדולה בעולם הפתוח שלו, ובעצם מצליח ללכת כנגד הזרם בז’אנר משחקי העולם הפתוח המלאים כל כך בתוכן מיותר ועל כך מגיעים לו שבחים. אם יש לכם סבלנות להכיל את הבאגים והקריסות מפעם לפעם, יש לכם את החומרה הנכונה ואתם בעיקר גמולים כבר מההייפ שליווה את הפיתוח – סייברפאנק 2077 בהחלט יהיה שווה את זה עבורכם. מצד שני, מספיק שאתם לא אחד משלושת אלה בשביל שיהיה שווה יותר שתמתינו כמה חודשים.

תודה לעדלי יונייטד שסיפקו לנו עותק לסקירה

עידו אלרון

הגב

5 תגובות על "משחק העשור או משחק האסון? שיחקנו ב-Cyberpunk 2077 וזה מה שחשבנו"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
שם כלשהו
Guest
הבעיה מתחילה בזה שמשווים את המשחק לGTA שלמרות הדמיון הוא בקטגוריה אחרת לגמרי, סייבר פאנק הוא בכלל rpg שמתרכז בעלילה, זה כמו להשוות בין rdr2 לוויצ’ר, כן בשניהם יש סוסים ועולם פתוח אבל זה קטגוריות שונות לגמרי. באשר לגרפיקה ולוגיקת היריב, אכן נראה כי המשחק יצא לפני שהיה מוכן ועל המפתחים הופעל לחץ להוציא משהו סביל שנראה עובד (על זה מעידות גם הדחיות הרבות של השקת המשחק), נכון שזה בחירה מוזרה להשיק דבר כזה ועוד כמוצר מוגמר ולא כאיזה גישה מוקדמת אבל יש גם חדשות טובות, רוב הבעיות האלה הולכות להיפתר בפאצ’ים הקרובים וכמה מהם (כמו הAI של הNPC) יקבלו… Read more »
ASD
Guest
אנשים משווים אותו לgta ו-rdr2 בדיעבד ובהקשר מאוד סציפי של טענות אבל בראש ובראשונ האנשים משווים אותו להבטחה ש-cdpr נתנה לעולם שזה עולם פתוח ענקי עם אינסוף אינטרקציות ואפשרויות. הם לא דיברו על גרפיקה, אבל הצפי היה שהמינימום יהיה כמו rdr2 המדהים מכל כך הרבה בחינות טכניות. אחד הדברים החמורים שהם עשו היה להשיק משחק לא שחיק על קונסולה מיושנת. לא עושים דבר כזה. כשאתה קונה משחק לקונסולה שלך אתה מצפה שהוא יעבוד כי זה כל הקטע בפיתוח לחומרה ייעודית. ולגבי העדכונים העתידיים – הם כבר 8 שנים מבטיחים עולם מדהים וקיבלנו חסה בפיתה, קשה מאוד להאמין להם שה-60% שחסרים… Read more »
בלבלבל
Guest

לא יודע להשוות ל GTA או RDR אבל אני ממש נהנה מהמשחק.
הגרפיקה טובה, סיפור מעניין והבאגים המעטים בהם נתקלתי (PC ) יותר מצחיקים ממציקים… קריסות וכאלה עדיין לא חוויתי אז אין תלונות בנתיים.

מוגי
Guest
אתה נכשל לראות את התמונה הכללית. נכון, עד כה CDPR נחשבה לחברה מעולה שדואגת ללקוחות שלה, אבל המצב שהמוצר כרגע נמצא בו זה לא בטא אפילו אלא גרסה מוקדמת של אלפא. אני לא יודע באיזו פלטפורמה אתה משחק, כנראה PC בגלל שאתה בעד המשחק, אבל תחשוב שניה איזה tasks יקבלו יותר priority כעת, אלה שקשורים לקונסולות דור קודם או PC ודור הבא? קודם כל ינסו לתקן את הגרסאות של PS4 ו-XBOX ONE, וזה יקח הרבה הרבה מאוד זמן. לקח להם לתקן משתנה hardcoded של 8 מגה באפר לשמירות במשך שבוע שלם וזה רק בגלל המהומה שהד התקשורתי יצר סביב ה-corrupted… Read more »
מיכאל
Guest

כן מיזמן לא שמעתי על משחקים תקציר טוב
באולם פתוח .
בחול עופן יש ארבעה אחר למשל just cause 3
או Witcher 3 whild Hunt

דבר מוזר ש למשחק לכך 20 שנה
ו יש אבל
20 שנה צריך להופיע משהו כמו אולם פתוח יותר
רק של ### אמא שלו מה לא חסר
ובחול זות מדברים על גרפיקה : me gusta

wpDiscuz

תגיות לכתבה: