הסטארטאפ הישראלי Croosing גייס 1.25 מיליון דולר כדי לשדרג לנו את הלינקים

הסטארטאפ פיתח ‘לינק משודרג’ שמוביל משתמשים בין אתרים שונים ובתוך הדפים שבהם בעזרת אנימציות, סאונד ואמוג’י

מקור: Croosing

חברת הסטארטאפ הישראלית Crossing רוצה לקחת את ההיפרלינק, שמלווה אותנו מתחילת ה-Web, ולשדרג אותו למה שהיא מכנה סופרלינק, כלומר, לינק שכולל נגיעה אישית ותגובות של שאר המשתמשים. היום (ה’) מודיעה החברה על גיוס סיד של 1.25 מיליון דולר מ-Ramot Investments.

הובלה של המשתמש בין עמודים שונים

מקור: Croosing

יוצרים של ‘סופרלינקים’ יכולים להוביל את הגולשים העוקבים אחריהם דרך מספר עמודי אינטרנט שונים באמצעות קידום ושיתוף של לינק בודד, כאשר הם מוסיפים את הנגיעה האישית שלהם לכל אתר, שיכולה לכלול בין היתר תיוגי טקסט, אמוג’י ותגובות המופיעים בעמודים שונים. הסופרלינק יכול גם לגלול את העמוד בצורה אוטומטית עבור המשתמשים, ולהוביל אותם במדויק לנקודות עניין ספציפיות שהיוצרים תכננו מראש, לצד הוספת אנימציות ופסקול תואם. לדברי החברה, סופרלינקים מתאימים בעיקר למותגים ולמובילי דעת קהל, שרוצים להדריך את קהל היעד שלהם דרך שכבות תוכן רבות, תוך כדי שליטה טובה יותר במסע שלהם.

החברה נוסדה ב-2014 על ידי אורי רבין, מנכ”ל החברה וירון פרץ, סמנכ”ל הטכנולוגיות. רבין בעל רקע בפרסום ותקשורת, עם ניסיון בהקמת חברות בעולם הפרסום ועבודה מול מותגים מובילים, ואילו פרץ בעל רקע טכנולוגי עשיר עם ניסיון בהקמה וניהול של בית תוכנה. מ-Croosing נמסר כי הגיוס הנוכחי של החברה ישמש אותה לצורך השקת גרסת המובייל של הסופרלינק, כמו גם להשקת ערכת פיתוח (SDK),שתאפשר למפתחים חיצוניים לפתח ולשתף יכולות חדשות עבור הסופרלינקים. בנוסף, הודיעה החברה על שיתוף פעולה עם Kooomo שמפתחת פלטפורמת SaaS ל-eCommerce, עם יותר מ-350 לקוחות גדולים מסביב לעולם, ותשלב את טכנולוגיית סופרלינק בתוך הפלטפורמה הממותגת שלה.

בהתייחסו לגיוס מסר אורי רבין, מייסד משותף ומנכ”ל Croosing: “עם סיום סבב הגיוס שלנו, אנחנו נרגשים מהיכולת שלנו להגיע לקהל המשתמשים במובייל. דבר זה יוביל ליצירת חוויות חדשות עבור משתמשי הסופרלינק”, רבין הוסיף: “אנחנו נרגשים מהשותפויות החדשות שלנו, בעולם העסקי ובאקדמיה, אשר מהוות נדבך חשוב בהמשך האימוץ הרחב של הטכנולוגיה”.

כך פועל הסופרלינק של Croosing

לקריאה נוספת:

דרך חדשה לצרוך תכנים ברשת, הכירו את Croosing הישראלית

 

יניב אביטל

גיק, קופירייטר, אבא, חולה על גאדג’טים וקוד, לא בהכרח בסדר הזה

הגב

4 Comments on "הסטארטאפ הישראלי Croosing גייס 1.25 מיליון דולר כדי לשדרג לנו את הלינקים"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 
Sort by:   newest | oldest | most voted
ביקמ
Guest

זה סרטון הפרסומת הכי פחות רלוונטי שראיתי בחיי. למה לא להדגים ויזואלית??

איש החזון
Guest

חברה מדהימים, רעיון בעל פוטנציאל אדיר !!!

Chen
Guest

כמה שטויות. מי שם כסף בשטות הזאת

שי ד
Guest

סרטון גרוע!

wpDiscuz

תגיות לכתבה: