האם מפרסמים יכולים לבנות קמפיינים טובים גם עם כל עדכוני הפרטיות ברשת?

דנה מוזס מטאבולה מספרת על הכלים שהטמיעה החברה ועל הניסויים שביצעה במטרה לשפר את ביצועי הקמפיינים ואת העלויות. האזינו לפרק חדש של Ads & Tech Podcast

הגברת פרטיות המשתמשים ברשת משנה את האופן שבו בונים ומודדים קמפיין (צילום: Pexels)

בשנים האחרונות הרשת עוברת תהליך משמעותי, בו נעשים צעדים להגברת הפרטיות של המשתמשים. שינויים אלו מגבילים את יכולת המפרסמים לאסוף מידע אישי ובעצם משנים את הדרך בה מתכננים, מתקצבים ומודדים קמפיינים.

אז איך מפרסמים יכולים להתמודד עם המצב החדש ועדיין לנהל קמפיינים מוצלחים בהיקף ענק? קודם כל, חשוב לדעת לשאול את השאלות הנכונות, ויותר מכך – להבין איך בונים את הקמפיין הנכון ביותר, ובהתאם לבנות את הניסוי הנכון.

דנה מוזס, Performance Marketing Manager בטאבולה, הגיעה לשיחה של אחת על אחת עם אתי וטורי, מומחית מדידה בגוגל, בפודקאסט “Ads & Tech Podcast”. מוזס דיברה על הכלים, המודלים והאופן בו חברת המלצות התוכן משתמשת במבחני Incrementality כדי להתמודד עם השינויים הדיגיטליים הרבים.

מוזס גם הרחיבה על ניסויי GeoX וכלים נוספים שהם הטמיעו במטרה לדאוג למדידה מלאה והבנה של הדרך בה הם יכולים לשפר את הביצועים של הקמפיינים ואת עלויות הרכשת לקוחות חדשים. “בניסוי הראשון שעשינו זה היה על גבול הניחוש”, היא מספרת. “לא היה לנו דאטה היסטורי בכלל, אבל ככל שעושים יותר טסטים כאלה אפשר לשכלל את המטריקה. צריך להשקיע הרבה זמן, מחשבה ומאמץ בלתכנן את הניסוי”.

האזינו לפרק המלא

דנה מוזס, Performance Marketing Manager בטאבולה (מתוך הפודקאסט)


זהו הפרק השני בפודקאסט של גוגל בנושאי פרסום ושיווק. בכל חודש נארח אנשים מתעשיית השיווק והדיגיטל שיפתחו לנו צוהר לאחורי הקלעים של חברות ישראליות ובינלאומיות: איך מתקבלות ההחלטות, מה מניע קמפיינים וכיצד הם מתמודדים עם הקצב המהיר והשינויים התכופים ברשת.

בכל פרק נכיר קמפיין שיווקי אחר, נחשף למהלכים אסטרטגיים ולחשיבה יצירתית בכל הקשור לפעילות דיגיטלית. האזנה נעימה.

מערכת גיקטיים

גיקטיים, אתר חדשות הטכנולוגיה הגדול בישראל, פועל משנת 2009, ומהווה הבית של קהילת ההייטק, הסטארטאפים והטכנולוגיה בישראל

הגב

רוצה להיות הראשון להגיב?

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

wpDiscuz

תגיות לכתבה: