שירות לקוחות חיובי ויעיל, ועוד בישראל? הכירו את הטכנולוגיה שעושה את זה בדיוק

חברת טוויליו האמריקאית פיתחה פלטפורמה שמגדירה מחדש את ה-API economy, ועונה על כאב מרכזי של חברות רבות. כיצד נראית הטמעה שלה בחברה ישראלית? האזינו לפרק מתוך הפודקאסט החדש של קבוצת אמן, "TechAway"

פלטפורמה שמאפשרת לארגונים לבנות לעצמם מוצרי תקשורת עם לקוחות (צילום: Dreamstime)

חדשנות, מהירות וחוויה הוליסטית – אלו לא בדיוק מילות תיאור שאנחנו רגילים לשמוע בהקשר של שירות לקוחות, לפחות בארץ. אבל לפי ינאי מילשטיין, מנהל חטיבת המוצרים בקבוצת אמן, ורז ברטוב, Head of Technologies and IT ו-VP בביטוח ישיר, זה לגמרי אפשרי. בפרק השני בפודקאסט החדש של קבוצת אמן, "TechAway", השניים טוענים שרק צריך למצוא את הטכנולוגיה המתאימה, ולטכנולוגיה הזאת קוראים טוויליו (Twilio).

טוויליו האמריקאית היא פלטפורמת תקשורת כשירות (CPaaS) המאפשרת למפתחים לבצע פעולות שונות באמצעות ממשק תכנות יישומים. הפלטפורמה מאפשרת לארגונים לבנות לעצמם מוצרי תקשורת עם לקוחות, על פני מגוון ערוצים וכיד הדמיון הטובה עליהם. זאת באמצעות טכנולוגיה מתקדמת שמתבססת על APIs והסכמים עסקיים עם 1,500 ספקיות תקשורת ברחבי העולם. ערוצי התקשורת שטוויליו תומכת בהם כוללים פקס, מייל, טלפון וסמסים, אבל גם רשתות חברתיות, צ'אטים, וואטסאפ ועוד.

החידוש בטוויליו הוא לא רק הטכנולוגיה שלה. האופן שבו הפלטפורמה בנויה – באופן מודולרי כמו קוביות לגו – נותן לארגונים את הכלים טכנולוגיים לייצר את הפתרונות הייחודיים שהם זקוקים להם.

השפעה משמעותית על האינטראקציה עם לקוחות

בפרק מספר ברטוב כיצד ביטוח ישיר הטמיעה את הפלטפורמה והשתמשה בה כדי לייצר פתרונות תקשורת מגוונים וחדשים ללקוחות ולעובדים. ברשימת הפתרונות האלה ניתן למנות ערוץ אוטומטי וישיר בין החברה לעובדים בוואטסאפ, שבו העובדים יכולים לשאול על ימי החופש שנותרו להם ולקבל תלוש משכורת, לדוגמה; מסע onboarding מהיר ואוטומטי ללקוחות חדשים בוואטסאפ; ומסעות להפעלת פוליסות וקבלת שירות בוואטסאפ, שכוללים הגשת תביעות, הפעלת כיסוי של נהגים צעירים, דיווח על תאונות ועוד.

בפרק מדברים השניים על האופן שבו השפיעה ההטמעה על האינטראקציה עם הלקוחות, כיצד טוויליו הגדירה מחדש את ה-API economy, למה בתקופת הקורונה השווי של החברה האמריקאית זינק ואם אבטחה בענן בטוחה מספיק עבור ארגונים.

האזינו לפרק המלא


זהו הפרק השני בפודקאסט החדש של קבוצת אמן, "TechAway". בכל פרק לקוחות הקבוצה ידברו עם מקצועני הטכנולוגיה בקבוצה על האופן שבו טכנולוגיה עוזרת להם להתייעל ולצמוח. כל פרק יסתיים עם טייקאוויי – עצות שימושיות למנהלים ולאנשי טכנולוגיה.

מערכת גיקטיים

גיקטיים, אתר חדשות הטכנולוגיה הגדול בישראל, פועל משנת 2009, ומהווה הבית של קהילת ההייטק, הסטארטאפים והטכנולוגיה בישראל

הגב

1 תגובה על "שירות לקוחות חיובי ויעיל, ועוד בישראל? הכירו את הטכנולוגיה שעושה את זה בדיוק"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
עמית
Guest

ראיתי את הכותרת. "ועוד בישראל"? השירות הגרוע ביותר שקיבלתי לאחרונה הוא מחברת "אמזון" בשיחת טלפון שלא אני יזמתי, רק פניתי לתמיכה טכנית במייל ודרך ה-bbb כי לא הייתי מרוצה מזה שבשביל להתחבר לחשבון אני אצטרך להעתיק קישור לא מקוצר ממסך ה"נוקיה 1208" לשורת הכתובת בדפדפן. התלוננתי על זה ואיזה איש התקשר אליי בהפתעה ווהדריך אותי איך לאפס את הסיסמה ולהמשיך הלאה, וזה כמובן כלל שוב את אותו קישור ב-SMS. אני מקווה שהפיתוח הזה ייתן שירות יותר טוב.

wpDiscuz

תגיות לכתבה: