הסטארטאפ הישראלי Convizit גייס 5 מיליון דולר, כדי ש-AI ינתח התנהגות של לקוחות
הסטארטאפ הישראלי מייצר כלי מבוסס AI המספק לאתרים ניתוח של כל דפוסי ההתנהגות של לקוחות באתר שלהם. על פי הערכות, הגיוס בוצע עפ"י הערכת שווי של 10-15 מיליון דולר
הסטארטאפ הישראלי Convizit, שפיתח כלי מבוסס AI לניתוח התנהגות גולשים, הודיע היום (ד') על השלמת סבב Seed בהיקף של 5 מיליון דולר. את סבב הגיוס הובילה קרן ה-Early Stage של פיטנגו והשתתפה בו גם קרן Jumpspeed Ventures. על פי הערכות, הגיוס בוצע על פי הערכת שווי של 10-15 מיליון דולר.
הכלי שיעזור לזהות את כל דפוסי ההתנהגות של הלקוח
Convizit (קונביזיט) פיתחה כלי מבוסס AI המספק מידע על דפוסי ההתנהגות והמסע שעוברים המשתמשים באתרי אינטרנט. בחברה אומרים כי טכנולוגיות הבינה המלאכותית שפיתחו מבטיחות שכל פעולה שיעשה המשתמש, גם בתוך דפי האתר עצמם, תתועד, תתויג ותועשר בפרטים מובנים הקשורים קשר ישיר לפעולה אשר הוצגו למשתמש, ההכרחיים להבנת הגורמים המשפיעים על חווייתו וההחלטות שביצע.
מוצר הבסיס של החברה, שכבר נמצא בשימוש של אתרים עם מיליוני מבקרים בחודש, הוא פתרון דאטה כשירות (DaaS) המספק נתונים התנהגותיים מלאים ללקוחות החברה. "Convizit מספקת את הנתונים הללו כשהם מתויגים ומוכנים לשימוש מיידי של ארגונים, ומאפשרת שיפור משמעותי בביצועיהן של מערכות האנליטיקה, הבינה עסקית (BI), ה-A/B testing, השיווק והפרסונליזציה הקיימות בארגון", אומרים בחברה.
ב-Convizit טוענים כי הפתרונות הקיימים כיום בתחום מספקים הבנה כללית בלבד של חוויית הלקוח והאופן בו הוא עושה שימוש במוצר, וכי הפער נובע מהקושי להתמודד עם המשימה הבלתי אפשרית של בחירה, תיוג ומעקב ידניים אחר כל פעולת משתמש.
דניאל בשארי, מנכ"לית החברה ואחת מהמייסדות שלה, מספרת בשיחה עם גיקטיים כי היא ודניאל פלוטקין, שותף-מייסד וה-CTO של החברה, הגיעו לרעיון בעקבות תפקידם כיועצים בתחום ה-Big Data לחברות. "נתקלנו בקושי מהותי של חברות בהבנת דפוסי ההתנהגות של המשתמשים שלהן על ידי הכלים הקיימים בהן עשו שימוש. תמיד עלה הצורך ב-guess work – שאילת השאלות הנכונות ומציאת הכיוונים הנכונים למחקר על ידי הלקוח". בשארי הוסיפה: "פנינו ליצירת כלי שיעשה שימוש אמיתי ביכולות ה-ML וה-AI שעתה מסוגלות להתמודד עם אתגרים שכאלו, ולאחר כשנה של מחקר ופיתוח הגענו למוצר הראשוני של Convizit".
כיצד אלגוריתם ה-AI שלכם אוסף את כל המידע? וכיצד המידע הזה מאובטח?
"האלגוריתם מזהה באופן ייחודי כל אלמנט באתר עמו מבוצעת אינטראקציה ונותן לו שם מתאים, בדומה לצופה אנושי שהיה יושב ליד אותו גולש ומתאר את פעולותיו יחד עם פרטים חשובים שהוצגו לו באתר והיו עשויים להשפיע על החלטותיו. כך למשל, לחיצה על כפתור 'הוסף לעגלה' תאסף ותישמר בשם זה, ואיתה גם מידע נוסף, מתוייג, שעשוי להסביר את החלטת המשתמש לקנות את המוצר באותו הרגע לאור מידע שהוצג לו, כמו 'זמינות במלאי' או 'X יחידות אחרונות נותרו'".
היא הוסיפה כי "על מנת לפעול באתרים בצורה נטולת השפעה ומינימלית ככל האפשר, Convizit משתמשת באלגוריתם חכם שאוסף כמות דאטה מינימלית מכל לקוח ולאחר מכן, מתייג, מעבד ומבין את מבנה האתר ופרטי ההקשר הנדרשים לתיאור הפעולה בשרתי החברה, מבלי להשפיע על חווית המשתמש או על SEO". בשארי מדגישה כי בחברה "משתמשים בתשתיות של AWS ועונים על כל התקנים המחמירים" בכל הקשור לאבטחת המידע שנאסף.
קונביזיט הוקמה על ידי בשארי ופלוטקין בשנת 2017. לחברה משרדים בירושלים ובתל אביב ועובדים בה 10 עובדים. בחברה אומרים כי ההון שגויס ישמש להכפלת צוות החברה – למרות התפרצות וירוס הקורונה – קידום תהליכי המחקר והפיתוח של החברה ופעולות שיווק בשוק הגלובלי.
הגב
4 תגובות על "הסטארטאפ הישראלי Convizit גייס 5 מיליון דולר, כדי ש-AI ינתח התנהגות של לקוחות"
* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.
הייתי בטוח שזה corona visit :)
אוי החרטא..
איפה שפיטנגו דורכת לא צומח עשב
שירתנו יחד בצבא – שני תותחים! שיהיה המון בהצלחה!