Commerce International רוכשת את Kupoya הישראלית [אקזיט]

הקניין הרוחני של חברת הסטארטאפ הישראלית נרכש על ידי חברת המדיה הפרטית, המפעילה את מגזין העסקים הבינלאומי Commerce International

מקור: צילום מסך מהסרטון המצורף, עיבוד תמונה

מקור: צילום מסך מהסרטון המצורף, עיבוד תמונה

חברת הסטארטאפ הישראלית Kupoya, המפתחת פלטפורמה להפצה חברתית של הטבות וקופונים נרכשה על ידי חברת המדיה הפרטית Commerce International, כך נודע היום לגיקטיים. פרטי העסקה לא נחשפו במלואם, אך לגיקטיים נודע כי בהתאם לפרטי ההסכם, מייסדי החברה יקבלו כמות מסויימת של מניות ב-Commerce International וכסף מזומן תמורת הקניין הרוחני של החברה. בהתאם למידע שהתקבל במערכת, אנו מעריכים את היקף העסקה במאות אלפי דולרים.

חברת Kupoya, עליה כתבנו בעבר בגיקטיים נוסדה באוגוסט 2011 על ידי רם שלום, לירן טל ורועי טרטמן וגייסה עד עכשיו בסבב גיוס סיד כ-300 אלף דולרים. החברה עבדה עד לרכישה “מהבית” במודל של Outsourcing ולא העסיקה עובדים במשרה מלאה בכלל, כך שכל הכסף שהתקבל כתוצאה מהעסקה יעבור ישירות אל המייסדים והמשקיעים ואת הרווח העתידי האמיתי ממכירת החברה הם יוכלו לראות בעתיד, כבעלי מניות פעילים ב-Commerce International.

חברים זה כסף

הפתרון שמספקת Kupoya בעצם הגיע מהרעיון שלמשתמשי קצה יש כוח גדול מאוד ברשת החברתית מבחינה פרסומית. הקיר החברתי של המשתמשים מהווה סוג של שטח פרסום שלא מנוצל בצורה מספקת, ובחברה חשבו כיצד לייעל את התהליך בכדי להציע לבעלי עסק חשיפה ממוקדת ויעילה למשתמשים.

המודל החדש מתבסס על ‘מיקרו-עסקאות’, בהן החברה או בית-העסק מציעים הטבה כלשהי, פיזית או ווירטואלית, למשתמשים, ואלה מצידם צריכים להשלים משימה או משימות כדי לזכות בהטבה. לדוגמא, קישור בפייסבוק של קמפיין, או הפניה ללינק מסוים, או שיתוף ספציפי עם עוד מספר חברים, ועוד. החברה למעשה משתמשת באסטרטגיית השיווק של “מפה לאוזן” מכיוון שמדובר על הפידים הפרטיים של המשתמשים ברשתות החברתיות.

מעגל חוזר של הטבות

בפועל, על המשתמש לסרוק QR Code על ידי משתמש הקצה. לאחר סריקת הקוד, המשתמש מופנה אל עמוד נחיתה ייעודי להטבה של בעל העסק ומונחה לשתף עם החברים שלו בפייסבוק את ההטבה, תמורת הזכות לזכות בהטבה עצמה. בלחיצת כפתור אחת המשתמש משתף באמצעות קיר הפייסבוק שלו או ציוץ בטוויטר את ההטבה, החברים נחשפים בהטבה ויכולים לזכות בהטבה בעצמם על ידי המשך הפעולה והעברת ההטבה למעגלים נוספים

המודל העסקי של קופויה מתבסס על גביית עמלה מכל מיקרו-עסקה, כאשר כל בית עסק יכול לרכוש מראש בנק של מיקרו-עסקאות. בצורה כזאת, יכול אותו בית עסק, שלעיתים הוא חברה בתחילת דרכה, לתחם מראש את המחויבות הכלכלית שלו לקמפיין ולצפות אגב כך בצורה מדויקת את ההוצאות שלו. בהקשר זה יש להדגיש, כי העמלה נגבית ממיקרו-עסקאות המושלמות, בהן המשתמש הסופי עמד במשימה וקיבל לידיו את התמורה. בנוסף, הפלטפורמה של Kupoya מציעה לבית העסק מערכת Analytics הכוללת Dashboard המציג נתונים אודות אפקטיביות הקמפיין, לראות בלייב כמה אנשים משתתפים בפעילות, מהי הויראליות של הקמפיין ומה החשיפה האפקטיבית שהוא קיבל.

סרטון וידאו: הכירו את Kupoya

אבישי בר

מנהל מוצר. מפתח Web ו-React Native, חולה גאדג'טים, הולך נגד הזרם ואוהב את כל מה שקשור לגוגל, לאנדרואיד ולקוד פתוח. עיסוקו העיקרי הוא לפרק לחלקים כל צעצוע חדש שמגיע למשרד ואז לכתוב עליו מדריך.

הגב

1 תגובה על "Commerce International רוכשת את Kupoya הישראלית [אקזיט]"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
דלויה מאיר
Guest

חבלצ” מהמם אני מאמין בהצלחה שלכם.מזל טוב

wpDiscuz

תגיות לכתבה: