רוצים הזמנה ל-COM.Vention – ועידת האינטרנט השנתית של TheMarker?

רוצים לשמוע על הטרנדים הכי חמים בעולם האינטרנט והמדיה בארץ ובעולם? TheMarker עורכת את כנס האינטרנט השנתי ולנו יש הזמנות לחלק לכם.

ביום ראשון הבא, ה-2 במאי 2010, תעריך ועידת האינטרנט השנתית של TheMarker, או בשמה הרשמי, ה-COM.Vention. השנה יערך הכנס במתחם הסינמה סיטי החדש בראשון לציון ויכלול 4 מסלולי הרצאות שונים ועוד מסלול סדנאות שיתחיל אחרי ארוחת הצהריים.

למען האמת, גם אנחנו לא ממש הצלחנו לקבל תיאורים ברורים על חלק גדול מההרצאות מעבר למה שנכתב באתר הרשמי של הכנס, אך לפי רשימת הדוברים די בטוח שיהיה מעניין שם. בין המשתתפים ניתן למצוא את קולין דקורסי (סמנכ”ל דיגיטל ב-TBWA העולמית), ניק פולטון (המדען הראשי של סוכנות הידיעות רויטרס), רוברט גולדברג (סמנכ”ל בכיר מחברת זינגה, המפתחת של Farmville), בוב רוזנשיין (מנכ”ל Answers.com) ועוד בכירים רבים נוספים מתעשיית ההיי-טק, האינטרנט והמדיה בישראל.

את הלו”ז המלא תוכלו למצוא באתר הרשמי של הכנס.

רוצים כרטיסים לאירוע?

גם אתם רוצים להגיע לכנס ולשמוע על כל החידושים והטרנדים האחרונים בעולם האינטרנט והמדיה בארץ ובעולם? לנו יש 20 הזמנות (בשווי 450 ש”ח כל אחת) לחלק לכם.

מה צריך לעשות בשביל לקבל אחת מההזמנות?

כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לכתוב תגובה המציינת טרנד חדשני בעולם המדיה והאינטרנט ולציין מדוע אתם חושבים שדווקא הוא מכל האחרים יהיה זה שיתפוס ויצליח. ככל שהתגובה תהיה מעניינת יותר, מפורטת יותר ויצירתית יותר, כך יעלו הסיכויים שלכם לקבל כרטיס. יש לכם יותר מטרנד חדשני אחד בראש, תכתבו אותו בתגובה נפרדת. בתחרות הנוכחית איננו מגבילים את מספר התגובות פר גולש כך שככל שתגיבו יותר, יגברו הסיכויים שלכם לזכות בכרטיס.

אנא שימו לב כי אתם משאירים בתגובה כתובת מייל אמיתית (כתובת המייל לא תחשף בתגובה עצמה, אך תשמש אותנו על-מנת ליצור איתכם קשר במקרה של זכייה בפרסים).

הבחירה במנצחים תהיה לפי ההסברים המקוריים שאנחנו הכי אהבנו. הזוכים יבחרו על-ידינו לפי הפרמטרים שצוינו ואנו מתחייבים לא לבחור זוכים לפי הכרות או תיאום מראש (ואנחנו תמיד שמחים לתת הזמנות לאנשים שאנחנו לא מכירים).

התחרות תסתיים ביום שני, ה-26 באפריל בשעה 20:00 והודעה לזוכים תשלח ביום שלישי שלמחרת.

בהצלחה!

מערכת גיקטיים

גיקטיים, אתר חדשות הטכנולוגיה הגדול בישראל, פועל משנת 2009, ומהווה הבית של קהילת ההייטק, הסטארטאפים והטכנולוגיה בישראל

הגב

62 תגובות על "רוצים הזמנה ל-COM.Vention – ועידת האינטרנט השנתית של TheMarker?"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
דניאל אוחיון
Guest

טרנד השיתוף, בעולם המודרני כל הזמן אנחנו משתפים. משתפים את המיקום שלנו, מה אנחנו אוכלים, מה אנחנו שומעים, מה אנחנו רואים מה אנחנו אוהבים.
הכל אנחנו משתפים, חברות סטארטאפ כמו foursquare, fiddme, blip.fm בשיתוף עם הרשתות החברתיות שכבר חלק בלתי נפרד משגרת היומיום שלנו, עוזרות לנו לעשות את זה בקלות ומכל מקום בכל זמן.

בני האדם מטבעם הם יצורים חברתיים ותמיד נרצה לשתף ולחלוק, כשאנחנו יכולים לעשות את זה מישראל עם חבר שיושב כרגע במסעדה בניו-יורק, זה כבר נהיה מדהים.

ניב
Guest

לדעתי הטרנד הבא שיתפוס הוא שילוב וידאו וקול בכל פלטפורמה אינטרנטית מוכרת,
ראינו ניצנים בצאט רולט וב-Google Wave.

אני מעריך שבזמן הקרוב כבר נשמע על אינטגרציות משמעותיות,
אתרי היכרויות למיניהם ורשתות חברתיות משולבות VOIP,
הודעות טקסט מוחלפות בקול , וידאו בתמונות.

הכוח הטמון בטלויזיה ובפלא’ עדיין לא נוצל מספיק
וכמו שכבר שמענו השילוב בין הפלא’ הטלויזיה והאינטרנט ממש בפתח,
התצוגה והממשק יעברו איתך בין המוצרים וכן יהיה אפשר לשלב בין הטכנולוגיות בצורה נוחה יותר (אינטרנט בטלויזיה , טלויזיה בפלא’ וכו’)

ברגע שיכניסו את הטרנד שדיברתי עליו בשילוב אינטגרציה בין מכשירים
הכל יהפוך מחובר יותר :)

אורן יומטוב
Guest

הטרנד הקצרנות, בעולם של האינטרנט הכל נהיה קטן יותר וקצר יותר. אין לאנשים זמן לקרוא הרבה, או לכתוב הרבה. מפה בא כל הסלנג האינטרנטי של לקצר you ל u וare ל r וכדומה.

כמו כן, ישנם שירותים שמבוססים על הטרנד הזה, כמו טוויטר. אנשים לא רוציםלקרוא חפירות, ולא רוצים לכתוב חפירות. רוצים רק ת’כלס, רק את הJUICE של המידע. מתי לאחרונה קראתם מאמר שלם באינטרנט ארוך יותר מדף מודפס אחד.

כעת, הצרכנים הולכים ומשתמשים בשירותים שמביאים את התוכן כמה שיותר מתומצת. העולם זז ומשתנה בקצב מסחרר, ולאף אחד אין זמן לעצור ולקרוא.

סתיו גרץ
Guest

בעיני ה”טרנד” הגדול מכולם הוא טכנולוגית הענן.
כולם צחקו על Google Chrome OS ברגע יציאת הבטא וההכרזה, אך בעצם זהו הכיוון הנכון.
כבר היום אנו שומרים את מרבית החיים האינטרנטים שלנו, במרחב האינטרנטי, באיזשהו שרת מרוחק, אצל איזשהי חברה, ממש לא אצלנו על המחשב.
תמונות, מסמכים, המייל שלנו, החברים שלנו, מה המשתמש הממוצע צריך כיום יותר מחיבור לאינטרנט ודפדפן? כלום.
מרבית הטכנולוגיות היום מתעסקות בגיבוי, שיתוף מסמכים, שיתוף סביבת עבודה,
רק גוגל הלכו צעד אחד קדימה (וקצת מוקדם מדי).
טכנולוגית הענן היא לא “טרנד” והיא לא תתפוס או לא תתפוס, אני חושב שזה ברור מאליו שעוד 20 שנה מערכות ההפעלה שלנו יראו בדיוק כמו Chrome OS.

טל
Guest

מסכים. האמת שלא ראיתי שצחקו על Chrome OS, לדעתי יש המון צפייה ליציאה שלה.
לדעתי אין ספק שזה יתפוס. לפעמים נדמה לנו שאנחנו כצרכנים יכולים לקבוע מה יהיה בשוק, אבל האמת היא שאם Microsoft, Google, Amazon, Sun וחברות נוספות רבות השקיעו תקציבים אדירים בתחום הזה, הוא יצליח גם אם נרצה וגם אם לא. הן יעצבו את השוק ואת התפישה שלנו, עד שההשקעה שלהן תצליח. הרי לא מדובר בפרוייקטי נישה של החברות האלו אלא בהשקעות מרכזיות.

דורון
Guest
קרה משהו מעניין השנה, פפסי החליטה לא לפרסם בסופרבול, ולהחזיר להחברה 20 מליון דולר, ע”י האתר המדהים וסוחף שלה http://www.refresheverything.com כשבאתר זה הגולשים בוחרים לאיזה רעיונות חשובים הכסף יילך. האתר הזה הוא מאוד חדשני מסוגו *אבל* הוא ההתחלה! אז ראינו הכרויות, קזינו, מדיה חברתית, ספינצ’ט, Voip למיניהם, אתר סקס שמביאים טראפיק מטורף והמוני App’s מילון ויקי וכו’ אבל לדעתי המהפכה שתגיע בעקבות המגמה הירוקה של העולם, בעקבות מכוניות החשמליות של שי אגסי שנראה פה שנה הבאה, בעקבות ארועים כמו אפר וולקני שמשתק את התעופה של אירופה, בעקבות אנשים כמו זוכה פרס נובל לשלום, הכלכלן מוחמד יונוס מבנגלדש, שקיבל באוסלו את… Read more »
גל הרט
Guest

הטרנד החדשני בעולם המדיה והאינטרנט שאני חושב שהכי יתפוס ויצליח הוא התחום של אתרי השאלות באינטרנט (mahlo, answers.com וכו’).
אני חושב כך משום שבמקום לקרוא ספרים, אנציקלופדיות, אתרי מידע ישנים, אתה יכול בכל רגע נתון לקבל תשובה הכי חדשנית ונכונה מאנשים מומחים ולא מומחים לפי השאלה המדויקת שלך ולא לפי מידע כללי, המחשבה הזאת שכל שאלה שעולה לך בראש אתה יכול לשאול מכל מקום אלפי אנשים בשנייה, היא מדהימה!

איתן
Guest

נציג ישראלי בכיר באתרי השאלות ותשובות, אחד האתרים הגדולים בעולם בתחום –
fixya.com

אריאל
Guest
לדעתי הטרנד שיתפוס הכי הרבה בשנים הקרובות בעולם המדיה והאינטרנט הוא נושא המיקום. אנחנו מתחילים כבר היום לראות שימוש באפליקציות מבוססות מיקום שמאפשרות לשתף עם אנשים אחרים את המיקום שלך לדוגמא פורסקוור. ויותר מזה מתחילות להתפתח היום כבר אפליקציות שהשיתוף הוא בנושא מסויום, בעיקר שיתוף המקום שאנשים ביקרו בו אבל בתחום מסיום, לדוגמא תחום המסעדות והאפליקציה הישראלית שעושה את זה – פיידמי. אנחנו רואים היום יותר ויותר מכשירים סלולרים שכוללים התקן GPS מבונה מה שמגדיל את כמות האנשים שהטכנולוגיה הזאת זמינה אצלהם. הייתרון של התחום הזה הוא לא רק לרשתות חברתיות ויצרני אפליקציות אחרות שנותנות למשתמש מידע על בסיס המיקום… Read more »
אבי יהודה
Guest
כבר לא מעט מגיבים לפני ציינו שנושא הרשתות החברתיות הוא נושא מאוד פופולארי בימים אלו. השימוש בטלפונים הסלולארים החכמים הכוללים אינטרנט ,מצלמה וGPS יגרמו לטרנד הזה להיות אפילו יותר מרכזי בחיינו. אני מסכים לחלוטין עם הטענה הזאת אך לדעתי אנחנו עדים לתהליך אפילו גדול עוד יותר שכרגע אנחנו מזהים רק את קצהו. אפשר לזהות תהליך של טשטוש הגבול שבין החיים הוירטואליים לחיים האמיתיים. היישות הוירטואלית שלך כבר היום יכולה ללוות אותך לכל מקום. אנשים בוחרים להיות מחוברים מכל מקום מהאוטובוס ,מהמסעדה ,מהפאב וכו. הטכנולוגיה הולכת ומשכללת את יכולות החיבור שבין העולם הוירטואלי לעולם המציאות. מבחינת חומרה – כפי שנאמר, חדירת… Read more »
יפעת כהן
Guest
טרנד האפליקציות באייפון- הטרנד אמנם כבר החל לתפוס תאוצה זה מכבר, אך לדעתי אנו עדים רק לתחילתה של ההתחלה. המוטו בעתיד יהיה: “Who has what I want? Who wants what I have?” כלומר: אנשים יוכלו ללכת ברחוב לתומם, ולפי פרמטרים שיזינו מראש במכשיר האייפון שלהם, האייפון יזהה אנשים אחרים בקרבתם הפיזית אשר הזינו פרמטרים דומים, וכך יוכלו לממש הזדמנויות עסקיות אשר כיום לבטח מתפספסות! אנו מוקפים אנשים זרים אשר שעשויים להיות שותפינו לעסק / ליזמות / למימוש רעיונות, ואנו אפילו לא יודעים זאת כי איננו מכירים אותם! לדעתי, בעתיד (האולי לא מאוד רחוק) האייפון יוכל לומר לנו מי יכול לתת… Read more »
יפעת
Guest

מיחשוב ענן, רשתות חברתיות, שיתוף – כל זה כבר כאן.
מה מעבר לאופק?

הרבה יותר התאמה אישית – “פרסונליזציה” – של פרסום, של מוצרי צריכה, של מידע
תרגום מלא ואמיתי של הכל להכל – לא רק בטקסט, גם קול, אונליין
“עיכול מידע” – סיכום, תימצות, הבאת מידע תואם משתמש
(My6Sense ויותר)
ממשקים – שילוב מקרנים בטלפונים ניידים יאפשר אמצעי קלט ופלט “וירטואליים”
( Minority Report, Six sense)
אפליקציות מבוססות מיקום – Augmented Reality
Semantic Web – תנו למחשבים/לרשת לעשות עבודה עבורנו – למצוא, לתכנן, להזמין…
תלת מימד – לא רק בייצוג – גם בייצור – מדפסות תלת מימד בכל בית

ועדיין נשאר מקום להפתעות…

צחי אפרתי
Guest
הטרנד הבא יהיה כמובן ה-NUI: Natural User Interface, או בעברית: תוכנית ההתנתקות. הכוונה היא לממשק טבעי בין משתמשים למחשב, קונסולות מחשב ואמצעי בידור מבלי להזדקק לממשקים כגון עכבר ומקלדת, ותפריטים שרירותיים. זוכרים את הסרט ‘דו”ח מיוחד’ (Minority report)? טום קרוז שלט במערכת באמצעות כפפות שתרגמו את תנועות הידיים לפעולות ע'”ג המסך מולו. אבל למה להזכר בסרטי מד”ב כשהעתיד כבר כאן? פרוייקט NATAL ו-Surface מדגימים את הפוטנציאל של הטכנולוגיה. אפשר לאמר שגם יכולות ה-pinch באייפון והשלטים ב-Wii היוו סנוניות ראשונות לטכנולוגיה. אין ספק שמגמה זאת רק תלך ותגבר בשנים הבאות בעיקר במערכות משחק ובידור אך גם במחשבים האישיים ובטלפונים. אם אהבתם… Read more »
צביקה
Guest
crowd sourcing או בעברית חופשית “מיקור קהל” (?) הוא טרנד שלדעתי רחוק עדיין מלמצות את עצמו, ובטח יתפוס לעצמו מקום לגיטימי כאמצעי יצירת והשבחת תוכן בעזרתם של מודלים כלכליים נכונים. הגבול הדק ממילא בין תוכן מטעם ותוכן גולשים מיטשטש והולך, וצרכן תמים מוצא את עצמו לא אחת מרים תרומה לא מבוטלת ליצרן תוכן מסחרי. האמצעים מגוונים וכוללים תגובות טקסטואליות ואחרות, תיוג, או אפילו שליחה פסיבית של מיקום או סטאטוס. המשותף לכולם שהם יוצרים ערך מוסף לתוכן המקורי, ויוצרים תגובת שרשרת של יצירת תוכן. כל צרכן תוכן הוא בחזקת שותף פאסיבי או אקטיבי למינוף תכנים. התמורה יכולה להיות עצם הסיפוק שבהרמת… Read more »
טל
Guest
לדעתי הטרנד המשמעותי ביותר כיום בעולם האינטרנט הינו תחום השירותים החברתיים מבוססי המיקום (או כמו שאני אוהב לקרוא לו LBSS – Location Based Social Services). להערכתי, תחום זה לא רק “יתפוס ויצליח” אלא אף יוביל את התפתחות השירותים האינטרנטיים בשנים הקרובות, בדיוק כמו שעושות הרשתות החברתיות ה”קלאסיות” בשנתיים-שלוש האחרונות. מה יניע את התפתחות השירותים הללו? מאז שנת 2004 בה הונפקה Google, העולם האינטרנטי העסקי, הבין שהכסף הגדול נמצא בפרסום. Google הראתה לעולם שניתן לייצר רווחים אדירים באמצעות התמקדות בשירותי פרסום המוצעים לחברות קטנות ובינוניות. תקציב הפרסום של החברות הללו המזערי יחסית לחברות הגדולות בשוק, מצבר לסכומי כסף משמעותיים בגלל מספרן… Read more »
ערן
Guest
אני לא יודע אם זה יהיה הטרנד הבא – אולי הוא יהיה זה שאחריו. אבל בכל מקרה, בעתיד – האפליקציות למכשירים הניידים למיניהם יעלמו, ואת מקומם יתפסו יישומי רשת שיותאמו למכשירים כאלה. לכאורה, זה נוגד את המגמה הנוכחית. אפל הוכיחו שיש לא מעט כסף בחנויות יישומים, ושאר היצרניות הגדולות הלכו אחריה. אבל פה גם טמונה הבעיה: יש לפחות 4 שחקניות גדולות בתחום מערכות ההפעלה למכשירים הניידים (מיקרוסופט, אפל, גוגל ונוקיה). בעוד כמה שנים, כשלכולם יהיו מכשירים חכמים ומהירים, השימוש ביישומים יהיה נרחב יותר. זה אומר שחברה שרוצה להציע יישום כלשהו, תצטרך להציע אותו בכמה גרסאות שונות, ויש לזה משמעות כלכלית… Read more »
שי צפדיה
Guest

טרנד ה EMBEDED מתקרב אלינו בצעדי ענק,

אם בעבר רצינו להעביר את כל הפעולות היומיומיות למחשב, כיום הכיוון הפוך..

משימוש מסיבי במחשב אנחנו מתחילים לחפש חלופות בצורת מכשירים ייעודיים.

דוגמאות לא חסרות.. עם מדובר בסקייפ שבעבר שוחחנו שיחות אינטרנט דרך המחשב, היו ישנן חלופות ייעודיות כגון מכשירי טלפון שמתחברים למחשב, טלפונים WIFI וכמובן הסלולרים שלצד שיחות סלולר, ניתן לנהל שיחות VOIP.

כנ”ל על אפליקציות רבות שכיום יותר נוח ויותר אינטאיטיבי לעשות אותם אל מול מסך הסלולר ולא דרך המסך והמחשב הביתי / משרדי.

המגמה תמשיך ותתפשט לכיוון של מכישירים ייעודיים מבוססי WIFI או BLUETOOTH

נירית וייס
Guest
אחד מהטרנדים הבולטים, המתקיימים בעידן הטכנולוגי הנוכחי, הוא טרנד, ששורשיו נטועים לפני אלפי-אלפי שנים, וכיום הוא בקאמבאק: ס-ר-נ-ד-י-פ-י-ט-י. התרגום המילוני למילה- ׳גילוי תגליות במקרה׳- עושה עוול למילה. מדובר בתופעה נפלאה, בה אנשים, שאתה בקושי מכיר, מצליחים לעזור לך בחיים באופן שלא ציפית מראש. אם אתם עוקבים אחר ג׳ף פולבר כמוני (ואני יודעת שאתם כן) בטח שמתם לב, שהוא משתמש רבות בביטוי סרנדיפיטי (לדוגמא כאן: http://pulverblog.pulver.com/archives/009060.html) לתיאור מקרים שנחווים בעידן הרשתות החברתיות בכלל ובטוויטר בפרט. בכנס ׳140 תווים׳, שפולבר ארגן בת״א, דיבר דארן פורסיט (DarenBBC, מקים 140characters.co.uk) על סרנדיפיטי, (http://www.thecom.co.il/article.php?id=8126) על אנשים טובים ׳באמצע הדרך׳, שאין הוא מכירם, שעזרו לו בנושאים… Read more »
אלון אברג'יל
Guest

לפי דעתי הטרנד הבא שיתפוס הוא כל הקטע של השיתוף המהיר והעדכונים כמו ברשתות החברתיות רק כאלה שישולבו יותר גם במכשירים סלולארים, ויתאימו בין אנשים או חברים על פי מיקום, למשל אם אני באזור מסויים, ויש חבר שגם נמצא באותו אזור, ניתן יהיה לראות את זה ודברים בסגנון.. כל הקטע של התקשורת המהירה והכללית..כמו האפליקציות שיש היום לאייפון רק דברים יותר גדולים שחלקם כבר קיימים אבל לא תפסו עדיין ממש חזק..

נסים בר סימן טוב
Guest
נסים בר סימן טוב

תלת מימד ובגדול. אנו צפויים להיות מרותקים לתלת מימד בכל אשר נראה. החל מהפלאפון, הטלויזיה וכמובן – ככה יחזירו אותנו לקולנוע. HD וסראונד – לא תפסו את כולם – אבל תלת מימד – הולך להקפיץ את כולם לתחום הזה.
גיימרים, אוהבי קולנוע ביתי, חובבי הספורט, אוהבי החדשנות. כולם ייכנסו לזה.
מעניין לדעת איך ואם זה ישפיע על עולם הפרסום.

דודו
Guest

הטרנד החדש : קיום אירועי IT גדולים בשיתוף הקהל הרחב שיתבקש ליזום ולחפש כל דרך אפשרית כדי לקבל הזמנה (בדומה לשיטת “GMAIL” בתחילת הדרך).

ניתן לבקש מהקהל לחשוב על הטרנד הגדול הבא :)

לפי דעתי, ניתן לשחזר את ההצלחה של גוגל בקלות.

יואב
Guest

mash up
הכל מדבר עם הכל – בחופשיות
חיבור בין פלטפורמות, אפליקציות, משתמשים, שירותים
פייסבוק מתחבר לגוגל מתחבר לאפליקציית מיקום לענן לרשת לוידאו ..

משה
Guest

תלת מימד אמיתי, כזה שלא מכריח אותנו להסתובב עם משקפיים מטופשות.
ברגע שזה יקרה, זה יופיע גם במחשבים הביתיים ומשם… השמיים הם הגבול.

יובל
Guest
אחד הטרנדים החדשניים האחרונים הוא השימוש במיקום (Geo-Location). לא מעט סטארטאפים נבנים על השימוש במיקום המשתמש (foursquare, למשל), מה שהופך את ה-Real Time Web למשהו ממשי יותר – לא רק שאנחנו מקבלים כל דבר בשנייה שהוא נוצר, ברגע שהוא קורה, אלא יש לנו גם מפה אמיתית של איפה כל דבר קורה. איפה החבר שלנו אוכל ארוחת צהריים, ואיפה החברה שלנו נמצאת כרגע, כי היא עדכנה את הסטטוס בפייסבוק שלה, ושם גם נכתב מאיפה נשלח העדכון. אבל מעבר לזה, השימוש ב-Geo Location משנה את החיפוש: כשאני עושה חיפוש מהסלולרי שלי על מילת החיפוש “מסעדות”, כבר לא מעניין אותי איזה אתר של… Read more »
לידן חיפי
Guest
אני קורא פה הרבה על עננים, וטכנולוגיית ענן- מעונן במיקרוסופט, מעונן בגוגל.. יותר מדי מעונן, רק שאנחנו לא לוקחים בחשבון שעננים, בדרך כלל, יש רק בחורף. יש לזה השלכות עצומות על אובדן הפרטיות שלנו, ואי אפשר עד לאן זה יוביל. כבר היום עם קצת נחישות, פייסבוק, מחשב עם אינטרנט וקשרים במקומות הנכונים בגוגל- אפשר לדעת לא מעט על כמעט כל אדם בעולם- מה שאולי מוריד קצת מעומס העבודה על המוסד הישראלי, רק שבמקום לתעל את זה לשיפור המבצעים שלהם, הם לא יכלו לגגל על דובאי ו-30 אלף המצלמות שמקיפות אותה רגע לפני היציאה לפעילות…. הטרנד של 2010 הולך להיות ללא… Read more »
שי דדוש
Guest
מכירים את זה שהיום כמעט ואין יותר שתיקות מביכות בפגישות…. שנייה לפני שפורץ רגע מביך אחד ממשתתפי השיחה מרכין ראשו לעבר הבלאק-ברי\אייפון\E71\N97 (מה שמכסה 60% ממחזיקי הסלולרי בארץ כך שיש לפחות אחד כזה בכל שיחה שהיא לא מונולוג) וקוצר מידע מפייסבוק או מעדכוני הRSS שלו בכדי למצא עוד נושא שיחה ומה שיפה בזה שזמן החיפוש לא נחשב כשתיקה מביכה למרות שהוא לוקח פי 4-5 מלמצוא נושא שיחה מהראש. לכן, הטרנד הבא יהיה ה”מאגר המעודכן לנושאי שיחה” שיופץ בדחיפה\EMAIL\RSS לכל המכשירים החכמים, כי הרי בעולם שלנו אסור לבזבז זמן תמיד ויש לקצר את זמן החיפוש ולכן זה בלתי נמנע שהמאגר יוקם… Read more »
ישראל דקל
Guest
לדעתי שני הטרנדים הבאים שיתפסו את העולם הם אפליקציות הווב (מחשוב ענן) וגם איך לא תחום הרשתות החברתיות (פייסבוק בעיקר) שיש ביניהם הייתי אומר הקשר דיי ישיר, מעת לעת אנחנו רואים שחיינו הופכים להיות יותר ויתר וירטואליים, רבים מאיתנו כבר לא חיים את חיי היום יום הנורמליים שהיו רגילים עד לא מזמן, הגם שחיינו מעת לעת פחות ופחות יותר תלויים בתוכנת מחשב שכבר יש לנו את האפליקציות על האינטרנט לדוגמה ניקח את חברת “גוגל” שלא מפסיקה להשיק ללא הרף את מוצריה השימושיים להפליא כמו לדוגמה השירות האחרון שהושק לאחרונה שהוא בעצם תוסף לשירות ה”גוגל דוקס” המוכר לכולנו, המאפשר למספר אנשיםלעבוד… Read more »
דניאל
Guest

כבר היום מידת החשיפה של כל אחד מאיתנו ברשת גבוהה מאוד והאח הגדול חי, בועט וצופה. הטרנד שיבוא בהמשך לכך יהיה ניהול וטשטוש של הנוכחות האינטרנטית, לא רק לחברות וגופים, אלא גם לאנשים פרטיים ולא רק גיקים. בנוסף לחברות personal branding למינהן שינהלו עבורנו את נוכחותנו ברשת, תתפתח תעשיה של טשטוש וכיוון של הופעתנו הרשתית על פי אינרסים ושאיפות, בצורה של סוכני “personalized proxy” ידניים ואוטמטיים שיפקחו על כל האיזכורים והפידבקים שנקבל ברשת כדי לייצר את התדמית ואת הקרקע המתאימה להשגת מטרותינו העסקיות והאישיות. אולי לא מחר בבוקר אבל אם לא מחר אז מחר-ת-א-יים. מחר-ת-א-יים!

יובל
Guest
שיתוף, אבל במובן של שיתוף קבצים ומסמכים – גוגל התחילו את זה עם Google Docs‏ אבל זה עדיין לא זה, נחוץ החיבור בין המסמך במחשב לבין המסמך אונליין. וזה משהו שמיקרוסופט עושה, בכל השראת הענן, באופיס 2010. עד שעניין הענן יתפוס במלוא העוצמה, אנו נרגיש כיצד אנחנו עובדים יותר ויותר מול קבצים השמורים בשרתי אינטרנט ולא מול קבצים השמורים במחשב. מיקרוסופט מציעה פיצר כזה באופיס החדש, כך שניתן לשמור את המסמך, המצגת או גיליון הנתונים על גבי SkyDrive‏ ‏, ואילו סקיידרייב מאפשר עריכה מלאה של המסמך; כולל הממשק המלא של אופיס. עדיין לא שוחרר לקהל רחב, אבל אפשר למצוא תמונות… Read more »
יפעת
Guest

הנה הטרנד החדשני שלי, בשלבים:
השלב הראשון יהיה איחוד החשבונות השונים של המשתמשים באינטרנט, כי אי אפשר יותר להתנהל בבלגן הזה.
בשלב השני אפליקציות חדשות או קיימות ישתמשו בחשבונות הללו על מנת “ללמוד” את המשתמשים ולתחזק להם פרופיל מסוים. הפרופיל יכיל גם מידע אינפורמטיבי (מצב משפחתי, גיל, השכלה וכו’) וגם מידע לגבי ההעדפות שלהם, הרגלים, תחביבים וכו’.
בשלב השלישי ארגונים מסחריים (ולא מסחריים) ישתמשו בפרופיל של כל משתמש כדי לשלוח לו חומרים שרלוונטיים עבורו לפי הפרופיל שלו.
בשלב הבא שירותים מבוססי מיקום וסלולריים חכמים יאפשרו שליחת חומרים רלוונטיים עוד יותר, בהתאם למיקום המשתמש.
יהיה מעניין!

אלעד ירקוני
Guest
האינטרנט ללא ספק הולך לשלוט בחיינו לחלוטין ואת ההוכחה לכך אנו חווים כבר היום. עוד לא רחוק היום בו האינטרנט ישתלט גם על התכנים בהם אנו צופים בטלוויזיה וישדרג משמעותית את חווית הבידור שלנו בבית ובכל מקום. תתארו לעצמכם שאתם צופים בסרט או בכל תכנית אחרת ורואים מקום מרהיב ביופיו או שחקן מסויים ורוצים לקבל עליהם פרטים נוספים כגון: איזה מקום זה? היכן ממוקם? או מי השחקן או הזמר? תגובות על הסרט והאם שווה לצפות בו? מדריכי טיולים על אותו מקום? ועוד ועוד ועוד… נוכל פשוט להקפיא את התמונה וללחוץ על כפתור בשלט שיחפש באינטרנט את התמונה הרצויה וע”י יכולות… Read more »
משה משה
Guest

הטראנד הבא יהיה החשמל, או האש- מה שיקרה בקרוב זה מלחמה גרעינית שתהרוס לכולנו את מאגרי המידע והטכנולוגיה, ונאלץ להתחיל הכל מחדש.

מי יודע, אולי הטארנד הבא יהיה בכלל הגלגל…

הילה
Guest

silverlight4!!!

יובל
Guest
בהמשך מתבקש להתחזקות ה Geo-Location‏ וההטעמה שלו בחיפוש, ברור שגם תחום ההמלצות אישיות הולך לפרוח. אמנם זה תחום קצת שקט ורדום, הוא עתיד להיות רלוונטי מאוד לנוכח חיפוש מבוסס מיקום, לצד קבלת המלצות במיידית. המלצות אישיות ישתלבו בחיפוש, ויותאמו אישית לכל אחד מאיתנו. אם נחפש מסעדה בגוגל, שמזהה שאני ברחוב רוטשילד בתל אביב, גוגל ידע לתת לי את רשימת המסעדות בשדרה, ויחד עם זאת , המלצות למסעדות מסויימות שמומלצות על ידי החברים שלי והיסטורייה של מסעדות אחרות בהן ביקרתי בעבר. זה משהו שבגוגל כבר התחילו להפנים ולעשות בתקופה האחרונה, ובשכל. מדובר בתחום מאוד חזק, ובמיוחד כאשר משלבים אותו עם חיפוש… Read more »
גרשון בלס
Guest
בינה מלאכותית הוא טרנד מאוד חדיש לא רק באינטרנט ובמדיה. בינה מלאכותית (ARTIFICIAL INTELLIGENCE) זה בעצם לגרום למחשב לחשוב כמו בני אדם. הטכנולוגיה הזאת מבוססת על התאוריה שהמוח האנושי מבוסס כולו על משוואות ועל מתודות (ממש כמו מחשב). ההבדל היחיד הוא שבמוח האנושי יש הרבה יותר משוואות מאשר במחשב (והן גם כן יותר מורכבות). הנה דוגמה: איך בני אדם מחליטים מה הם רוצים לעשות ברגע זה? יש לנו במוח מתודות אשר בודקות עד כדי כמה אנחנו רוצים לעשות פעולות משויימות, האם אנחנו עייפים, רעבים, או כל דבר אחר. אם אנחנו ננסה לעשות משהו כזה למחשב, זה אפילו לא אהיה קרוב… Read more »
גליה
Guest
אני מאמינה גדולה באפליקציות למכשירים ניידים שמבוססות על GPS ו/או augmented reality. אני לא מדברת על כרטיסים עם הדפס שדרך המכשיר רואים עליהם דמות מוחשית, אלא על הדבקה של מידע נוסף על מה שאנחנו רואים – מהוראות הגעה דרך פירוט על מקומות ועד תפריטים שקופצים כשמסתכלים על בניין ולוחצים על משהו. זה יגיע למשקפיים וזה יהיה חלק מהעולם שלנו כמו שטלפונים סלולריים משלימים לנו את החיים. כולי תקווה שזה יגיע למשקפיים במקום שנחזיק את הטלפון מול העיניים כמו מפגרים. זה גם לא חייב להיות קשור ל augemented reality, יש רעיונות נהדרים שמתבססים על gps בלבד – כאלו שמוצאים את המסעדות… Read more »
יונתן
Guest
וידאו קאסטים בשידור חי, הם ללא ספק הדבר החם הבא. בזכות הניידות, והצורך לעדכן מכל מקום, ובזכות רוחב הפס בגלישה אלחוטית שהולך ומתרחב, ניתן לשדר וידאו בשידור חי, מכל מקום ובכל זמן. השילוב המעניין של נט-בוק, מצלמת וידאו, ומיקרופון חיצוני סביר, מאפשר לכל בלוגר פוטוגני (או בלוגרית) לשדר בסטרימינג מאירועים ופסטיבלים שונים. בזמן אמת, תוך אינטראקציה עם הגולשים (בצ’אט) וקהל צופים גדול, תוך שימוש בפלטפורמות מוכרות כמו BlogTV הישראלי וuStream. בנוסף לשידור החי ניתן להעלות תמונות ומדיה נוספת לאתר ייעודי, ולהפנות אליו את המשתתפים באירוע. בקצרה, מדובר על ריאליטי מסוג חדש, שעומד להגדיר מחדש את המושג שידור חי, בו שום… Read more »
סם
Guest
אני מסכים ומוסיף… ניתן לראות שישנה מגמה של שימוש גובר במכשיר הסלולרי כמחשב לכל דבר. ישנו אפילו טרנד, בעיקר בעולם השלישי, שבו אנשים מעדיפים לקנות סמארטפון על פני מחשב נייד או נייח. מכיוון שהוא גם יותר נייד משניהם וניתן להשימוש כמעט לכל ישום. רק לאחרונה אישרה אפל להתקין יישומים (ללא פריצה) על האייפון שמאפשרים שידור חי של ווידיאו. דרך אגב, החברה הראשונה שהצליחה לשדר ווידיאו ב LIVE! היתה חברה י-ש-ר-א-ל-י-ת: http://www.flixwagon.com שירותיה זמינים גם כעת. איכותו של ווידאו בשידור חי מושפע מהמכשיר ומהחיבור לרשת. קודם למכשיר. לאחרונה מנכ”ל נוקיה העולמי יצא בהצהרה מפוצצת: מצלמות SLR יהיו אבסולוטיות בעוד שנה, ומכיוון… Read more »
אריאל
Guest
ויזואליות. היום החיפוש, הבנארים ורוב המידע שאנו צורכים הוא מידע טקסטואלי. אבל בעתיד הלא רחוק הכל הולך להשתנות. כבר היום אנחנו שמים לב לכמות הזמן ההולכת וגדלה שאנשים “מבזבזים” באתרי שיתוף וידיאו, כגון יוטיוב. אנחנו רואים את תחום הוידיאו בפייסבוק שכרגע נפוץ פחות מהשימוש בתמונות אך גדל עם הזמן. ובעיקר אנחנו מתחילים לשים לב יותר ויותר לשידורים חיים דרך הטלפונים. בכל הדרכים האלה (כשמצלמות זמינות בהשיג יד כמעט אצל כל אדם) נצברות כמויות אדירות של שעות וידיאו, אך מה עושים איתם?! כיום כלום! אבל אם נחשוב על העתיד תחום הוידיאו והויזאוליות בכלל שכולל גם תמונות הולך להתפתח הרבה מאוד. ברגע… Read more »
מיטל
Guest

הטרנד הבא לדעתי יהיה עולמות וירטואלים – מוחשיים. תשחק במשחק ותראה את הסצינה בתלת מימד כאשר חפצים, דמויות ורקע יגיבו לתנועות שלך. שילוב של אווטאר ו – Wii ביחד. נראה את זה, נשמע את זה, אולי אפילו נרגיש ונריח את זה (כן.. בפארקי השעשועים הגדולים בארה”ב כבר מריחים). ישאר לנו רק להאמין בזה ונחייה את זה. נוכל לכתוב לעצמנו תסריט ולהיות בו השחקנים הראשיים. נרצה להיות בחופשה בתאילנד וכל שנצטרך לעשות יהיה להכין את השייק במטבח ולעבור לסלון. נרצה לרקוד במועדון מבלי לצאת מהבית ונהייה מוקפים במאות זרים שרוקדים סביבנו.
בקיצור יהיה שמח! ואולי גם קצת מפחיד.

לידן חיפי
Guest
השם הבא בעולם המדיה הוא תופעה שמתחילה לתפוס תאוצה, אבל במקרה הזה מדובר גם בגאווה ישראלית: Boxee, סטארט אפ ישראלי, שמאיים לשנות את כל הרגלי צריכת הבידור שלנו- ובדרך שואף גם להריץ את מהירויות הגלישה שלנו לסקאלות גבוהות יותר. הרעיון הוא פשוט- מדיה סנטר, מכירים? כן כן, המחשב המגניב שיושב אצלכם בסלון (כדאי שיהיה כזה, שמעתם? אנחנו בכל זאת מדברים פה על טרנדים). בואו נרחיב אותו קצת מעבר למה שיושב אצלנו ברשת הביתית. נרים את כל התכנים לענן, נתחבר לספקי מדיה גדולים כדוגמת יוטיוב ונטפליקס ונבנה ספרייה מאוד גדולה של תכנים ברזולוציות HD לשימוש הגולשים. את כל העסק הזה נשדר… Read more »
איתן
Guest
הטרנד המעניין בעיני הוא – augmented reality ובכלל אפשרויות השליטה החדשות של אדם מכונה פרוייקטים כמו גוגל גוגלס (Google googles) נטאל, 6th sense ו 10gui. האפשרויות הן אינסופיות ואנחנו אפילו לא חולמים עליהן, הרי כולנו עדיין חולמים על ממשק כמו שיש במינוריטי ריפורט אבל זה עדיין מצריך תנועה אם הידיים ואת המשקפיים המצחיקים האלו, אני בטוח שממשק העתיד הרחוק מאוד הרבה יותר מדהים מזה. דמיינו עולם עתידי שבו לכל אחד יהיה צג מחשב על הרשתית שיספק לו מידע בזמן אמת או יריץ לו משחקים, עגיל קטן ליד האוזן או שתל תוך מוחי ישלימו אודיו. האינטרנט יהיה מחובר אלינו כל המן… Read more »
אורייה
Guest
הטרנד הכי חזק שהולך ומתפשט ותופס כבר היום יותר ויותר הוא הטרנד של אובדן הפרטיות באינטרנט… עד לפני תקופה לא קצרה היה מקובל להסתתר באינטרנט, שלא ידעו מי אני, להתחבא מאחורי שם כינוי וכך הלאה… אני זוכר אפילו כיצד כאשר באתר קפה דה מרקר החליטו לחייב כל משתמש בתמונה, עלה קול זעקה מהחברים בקפה… וכיום, בהובלת אתר פייסבוק -שבקרוב מאוד אחד מכל עשרה אנשים בכדור הארץ יהיה חבר בו – וכל שאר הרשתות החברתיות הולכת הפרטיות ומאבדת את מקומה לטובת חשיפה אישית ועצמית… כמובן שעדיין ניתן לשמור על הפרטיות באינטרנט גם בעידן זה על ידי הימנעות מלהיות חבר ברשתות חברתיות… Read more »
ארז כרמל
Guest

החיבור בין 3 הפלטפורמות של המדיה. טלויזיה, סלולר ומחשב, והאפשרות לשתף
תוכן, מידע והמלצות בין הפלטפורמות. השילוב בין הפלטפורמות מאפשר העברה
של התוכן מפלטפורמה אחת לשנייה כך שהמשתמש לא מפספס את התוכן ונושא
אותו עימו לכל מקום.

Ofra
Guest

שלום לכם,
אני חושבת שהטרנד הכי חם וחזק שיתפוס השנה הוא ה”אין טרנד” או ההפיך מה”טרנד” ואני אסביר, כל כך הרבה מאמצים מושקעים לבהיות הטרנד הבא וזאת על ידי המצאה של הדבר הבא בהיבדלות מהדבר הקודם, הקצב כל כך מהיר וההתנערות מהטרנד הקודם כל כך מהירה שבעצם משאירה אותנו בלי טרנד נוכחי, כי אימוץ טרנד הוא בעצם לא טרנדי.
אז במילים אחרות, הטרנד הבא הוא להיות מיוחד, שונה, יצירתי…. מקווה לראות יצירתיות, שונות ומיוחדות בכנס ביום ראשון (וזאת רק אם אזכה בכרטיס)
בברכה, עופרה

ישראל דקל
Guest
עוד טרנד חזק שלדעתי הולך לתפוס חזק מאוד הוא שירות ה”Google Goggles” של גוגל שמתאפיין בהרבה דברים שימושיים ויעילים מאוד, מה שטוב בזה שזה מתאחד עם פלטפורמת ההאנדרואיד שזה גם טרנד נוסף בפני עצמו שכבר לא מזמן תפס תאוצה בצורה דרסטית (אני כמובן מדבר בעיקר על הנקסוס 1 של גוגל), דמיינו לעצמכם לדוגמה שאתם הולכים ברחוב ואין לכם מושג איפה אתם נמצאים ואתם רוצים לדעת אודות המקום בו אתם נמצאים, מה שאתם תצטרכו לעשות זה ככה: להוציא את הפלאפון לדפדף קצת והרי לפניכם מידע על כל מה שאתם רוצים לדעת בקרבת הימצאכם, החל מהמבנה מולו אתם עומדים או מידע על… Read more »
דרור
Guest
אני חוזה שהמפגש הצפוי בין שני תהליכים, כ”א דומיננטי בפני עצמו כבר היום, יהפוך לדבר הבא. אני מתכוון לפוטנציאל העצום הטמון במפגש בין תופעת מיחשוב הענן לטרנד הניידות והקישוריות-מכל-מקום, זה שאחראי לכך שכולנו הפכנו מחוברים תמיד ומכל מקום. דרך האייפון, האייפד ושלל נטבוקים. כולנו יודעים ששני טרנדים אלה הם כאן כדי להישאר. הענן הופך את משאבי המיחשוב למשהו שאפשר לצרוך כמו מים או חשמל, לפי הזמנה, בכל כמות מבוקשת ובעלות סבירה. ניידות וקישוריות פותחות בפנינו מיליון אפשרויות, מרשת חברתית מבוססת מיקום ועד למציאת המסעדה הקרובה. זה רק טבעי שהשניים האלה ייפגשו, לא? מה יותר עוצמתי מכח המיחשוב האינסופי למעשה של… Read more »
אורי
Guest

אחד הטרנדים המובילים בשנים הקרובות, בתחום המדיה והאינטרנט, יהיו מדיה סטרימרס מהירים וחכמים. הם יחברו את מרכז הבידור המשפחתי – מסך הטלויזיה, מצד אחד לאינטרנט מהיר ומצד שני לכל המחשבים בבית. זה מתבקש בטירוף ולא מבין איך לא הפך סטנדרד נפוץ ביותר. יש בתחום מספר פתרונות, חלקם ישראליים וזה הלהיט הבא ללא ספק. טלויזיות יימכרו עם רכיב כזה בילט-אין.

דנה כהן בראון
Guest
בעיני הטרנד הבא יהיה זה שלא העזנו לדמיין לפני שנה…הדור שאחרי גוגל. הדבר יבוא לידי ביטוי בשני אופנים – אפרט ברשותכם בשתי תגובות שונות על מנת להגביר סיכויי לזכות בכבוד הנכסף (והכרטיס לוועידה) :) כבר כולנו מבינים שפייסבוק כאן כדי להשאר, אבל ב F8 הוכיחו לנו שהכוונות הן לא רק להשאר אלא לכבוש את העולם. העולם הוא חברתי, ופייסבוק הוא המלך. פייסבוק רוצה לשנות את יעוד האינטרנט כולו ממקום שנועד למציאת אינפורמציה ממקום שבתכליתו יצרית אינטרקציות בין אנשים. -הדיפולט של האינטרנט יהיה הסושייאל. איך? על ידי כך שכל אחד, בעל חשבון פייסבוק, יוכל בלחיצת כפתור פשוטה להגיד אם אוהב או… Read more »
דנה כהן בראון
Guest
והנה ההמשך למדוע גוגל זה כבר לא זה, ומה הוא בעצם הזה החדש. סטרים סטרים וסטרים – מרבית התוכן שאנחנו צורכים היום – ובכמויות שגדלות אקספוננציאלית מדי פרקי זמן קצרים זורם אלינו באפיקים שונים – RSS, פייסבוק, טוויטר, וכו וכו וכו… כמות האינפורמציה היא כה גדולה שאין לנו באמת עניין גדול בחיפושים יזומים או בגישה ישירה לאתרים. הכל יזרום אלינו, ככל שהמידע יהיה מותאם יותר אישית, מעוניין ורלוונטי, כך נצרוך יותר ופחות נבצע חיפושים. פתרונות כמו my6sense (וה”לייק” שצויין בתגובה הקודמת) יגישו לנו את הכל על מגש של כסף, כמובן בכל מקום ובכל דיבייס…. האינטרנט משתנה – הופך מ search driven… Read more »
דנה כהן בראון
Guest

נשבעת, תגובה אחרונה ודי – עד כדי כך אני רוצה ללכת…אם לא בגלל הפנינים שלי, תנו לי כרטיס בגלל שאחרי 9 שנים בקורפורייט, התפטרתי ויום ראשון (היום של הכנס) הוא היום הראשון של שארית חיי (נשבעת סיפור אמיתי!!), זה היום הראשון של החופש שלי.
מודה מודה מודה

עודד
Guest

המסחר באינטרנט יתפתח
ואתרים כמו Eנשט יהפכו למוקד הקניות העיקרי שלנו
כמו כן גם משלוחים בין לאומיים ירד מחירם ואז זה יהיה ממש אטרקטיבי
הצעד האחרון כדי להפוך את האתר שלנו לכפר גלובלי קטן [שהמכולת שלו היא בסין :) ]

בעיקרן התחרות נגמרה אבל… אם יש עוד כרטיס אבוד-

אשמח לקבל
תודה

עודד
Guest

*EBAY

יניב שמולביץ
Guest

שלום לכולם.
כנראה כולכם צודקים.רעיונות לא חסר.
מה שיהיה מעניין לראות (אם נחיה עד אז…) זה אנשים מסתובבים ברחובות אם מכשיר אחד ביד (והגודל לא קובע…) אשר מספק תחנת מידע וממשק הולוגרמתי לכל סוג של מידע. אם זה ספר מקוון או שנקרא לזה מעונן או שנקרא לזה מהולגרם…ו/או משחק ו/או קישור לבורסה ועוד ועוד…
May The Force Be with You.
יניב.

יוסף
Guest

אני מאמין שהדבר הבא נמצא כבר בכף ידם של רבים ועוד רבים רבים בעתיד המאוד קרוב.
רעיונות ונושאים רבים שהועלו כאן בדבר: חיפושחכם, אינטואיטיביות, ממשק משתמש נח, התאמה אישית ,העברת ידע ברשתות חברתיות ועוד ועוד נמצאים כבר היום
בהשקות של My6Sence
מוצר מתוחכם ביותר שהופך את החיים לפשוטים

תומר
Guest

הדבר הבא יהיה להאניש את הרשת ולעשות אותה יותר אנושית כלפי המבקרים.
אנשים על אתרי אינטרנט כולל ריחות והולוגרמות.

הדבר הבא יהיה העברת מחשבות בין גולשים ברשת דרך ערוץ תקשורת חדיש שייחשף בקרוב.

תומר

גיא
Guest

הטרנד הבא בעולם הפרסום באינטרנט יהיה היעלמותם של הבאנרים המעצבנים. להעברת מסרים פרסומיים יפותחו תכנים, משחקים, בלוגים וכו’ שבתוכם יוטמעו המסרים הפרסומיים.

הרשת תהפוך ליותר נעימה לעין אך מלאה במניפולציות תוכן על גבי מוחו של המשתמש הממוצע.

שחר
Guest

הטרנד הבא בעולם יהיה רשתות חברתיות מבוססות מיקום.
הבאזז סביב הנושא הולך וגדל ונראה שבעוד זמן קצר במיוחד תוכל לצאת מהבית עם הסלולארי שלך להבחין מי במקום שאליו אתה הולך עוד לפני שאתה מגיע אליו, להתעניין בו וליצור איתו קשר מבעוד מועד.
ליצור קשר עם בני זוג פוטנציאלים באמצעות המכשיר, להזמין דרינקים למשתמשים אחרים וכו’.

דנה
Guest

למה אני לא מצליחה לראות את כל התגובות לכתבה הזאת אלא רק את אלה מה – 28 באפריל??

ליאור ברושי
Guest

הטרנד הבא: הסלולר נוגס בלפטופ ובאמצעי המגע שלנו עם העולם החיצוני. תפקידו של המכשיר הקטן הזה שכולנו רק מדברים איתו ו”מפייסבקים” איתו הולך לעבור שינוי משמעותי – הוא אפילו יחליף את הכסף המזומן בעתיד (עתיד = 20 שנה הקרובות) כך שנוכל לשלם באמצעות הסלולר, גם הרשאות כניסה למקומות יהיו באמצעות הסלולר, חברי מועדון ובעצם – כל הארנק שלנו יהיה בעצם הסלולר. רשימת הפריטים לפני שעוזבים את הבית “ארנק סלולר מפתחות” בעצם תצטמצם ל”סלולר מפתחות” ובעתיד היותר רחוק, גם מפתחות תרד מהרשימה… :-)

ליאור ברושי
Guest

הטרנד הבא: האינטרנט מחליף את הטלויזיה הרב-ערוצית. לא יהיה יותר “טלויזיה וממיר” אלא “מרכז מדיה” בסלון שבעצם יהיה מחשב לכל דבר, מחובר לטלויזיה (שהיא בעצם מסך מחשב ענקי לכל דבר) והכל יהיה דרך זה. נוכל לשבת בסלון ולצרוך את כל המדיה שלנו באמצעות האינטרנט. פס הרוחב יגדל ולכן נוכל לראות סרטים באיכות גבוהה בצפייה ישירה (streaming) בלי להוריד את התכנים למחשב. סממנים ראשונים: הוט מבקשת רישיון כספקית אינטרנט ועוד חברות שמעבילות את מרכז הרווח והפעילות שלהם לאינטרנט. עלויות תפעול אפסיות ורווח עצום.

ליאור ברושי
Guest

טרנד לוקאלי (ישראל) מקומי: קניות של מוצרי מזון מהבית. אם רמי לוי יעשה עבודה טובה בהשקת האתר שלו ואכן אחוז החדירה יהיה משמעותי כלומר אנשים אכן יזמינו מהאינטרנט, שאר השחקנים בשוק לא ישארו אדישים ויקמו גם מערכי מכירה וירטואליים למוצרים שלהם באינטרנט. בהחלט אפשרות לא קטנה של הגדלת ההזמנות והצריכה של מוצרי יום-יום באמצעות האינטרנט, מה שלא קיים כיום (ואם כן – בכמות זעירה) בישראל.

wpDiscuz

תגיות לכתבה: