ClickTale הישראלית מגייסת 17 מיליון דולר [גיוס]

החברה מציעה שירות אנליטיקס מפורט עד רמת ההקלקות וההקלדות, אשר מאפשר ללקוחות לקבל זווית רחבה יותר באשר להתנהגות הגולשים באתר

מקור: יח"צ, עיבוד תמונה

מקור: יח”צ, עיבוד תמונה

חברת הסטארטאפ הישראלית ClickTale, המפתחת טכנולוגיה לניטור התנהגות גולשים ותנועתם באתרי אינטרנט, הודיעה היום (ג’) על השלמת סבב גיוס בגובה 17 מיליון דולרים. זהו סבב הגיוס הראשון של החברה, לאחר שב-2007, כשנה בלבד לאחר הקמתה גייסה בסבב הסיד 800 אלף דולרים מ-YL Ventures וממשקיעים פרטיים.

את סבב הגיוס הנוכחי הובילה קרן ההון סיכון Amadeus Capital Partners בהשתתפות קרן ההון סיכון Goldrock Capital וקרן Viola Credit מקבוצת Viola, שהשקיעה בסבב הגיוס הנוכחי 3 מיליון דולרים. את הכסף תשקיע החברה לטובת המשך השקעה במחקר ופיתוח, שיפור הטכנולוגיה המפותחת על ידי החברה והתרחבות לשווקים נוספים ברחבי העולם.

אנליטיקס ברמה שלא הכרתם

ClickTale, אשר נוסדה בשנת 2006 על ידי טל שוורץ ואריק יבילביץ’, מעסיקה למעלה מ-120 עובדים במשרדי החברה ברחוב שוהם ברמת גן. החברה מציעה ללקוחותיה מערכת ניטור תנועת גולשים באתרי אינטרנט, אך בעוד רוב המערכות, דוגמאת גוגל אנליטיקס, עוסקות בעיקר במעקב אחר כניסות לדפים מסויימים באתר, המערכת של ClickTale יודעת לעקוב אחר תנועות העכבר והקלקות המקלדת של כל המשתמשים באתר, ובכך לבצע ניתוח מדוייק יותר ביחס לחווית השימוש באתר.

הניתוח מגיע ללקוח בצורת סרטון וידאו הממחיש את תנועות המקלדת והעכבר של המשתמשים. בנוסף, השירות מספק ללקוח מפה צבעונית עם פירוט כיצד המשתמשים ביצעו גלילה באתר, קליקים על מקומות מסויימים ופרטים נוספים, כאשר כל ההתנהגות של המשתמשים נשארת אנונימית במערכת. הנתונים המתקבלים מהמערכת עוזרים לבעלי האתרים להגדיל את ה-Conversion Rate מהאתר, כלומר מספר הלקוחות שמגיעים לאתר והביקור שלהם באתר מתרגם להכנסות עבור החברה.

בין לקוחותיה של ClickTale ניתן למצוא מותגים מוכרים כגון ענקית המחשוב Lenovo, מפעילת הסלולר האמריקאית T-Mobile, רשת הטלוויזיה CBS, רשת חנויות הבגדים Abercrombie and Fitch, דומינוס פיצה ואחרות. החברה משווקת את מוצריה בתפוצה של למעלה מ-80 אלף לקוחות כלל עולמיים המשתמשים במערכת של ClickTale בכדי לנתח את ביצועי האתר ולבצע בו שיפורים ושינויים בהתאם, כל זאת על פי התנהגות הגולשים באתר.

סרטון וידאו: הדגמת השירות של ClickTale

אבישי בר

מנהל מוצר. מפתח Web ו-React Native, חולה גאדג'טים, הולך נגד הזרם ואוהב את כל מה שקשור לגוגל, לאנדרואיד ולקוד פתוח. עיסוקו העיקרי הוא לפרק לחלקים כל צעצוע חדש שמגיע למשרד ואז לכתוב עליו מדריך.

הגב

2 תגובות על "ClickTale הישראלית מגייסת 17 מיליון דולר [גיוס]"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
דוד
Guest

מכיר את החברה מקרוב מאוד, כל הכבוד לאריק וטל שבנו חברה לתפארת. המוצר עצמו צריך להשתפר עוד בצורה משמעותית, אבל ברמת האנטרפרייז כשבונים קוד המתאם בין הAPI של המוצר לאתר בו הוא מושתל, ניתן לראות תוצאות מרשימות.

Amir Simantov
Guest

יום אחד קליקטייל תקנה את גוגל.

wpDiscuz

תגיות לכתבה: