צ’יטה מדיקל הישראלית מגייסת 14 מיליון דולרים [גיוס]

AHV, RBVC ומשפחת רושל השתתפו בסבב הגיוס השלישי של החברה, שמעוניינת להגדיל את האחיזה שלה בשווקים הגלובאליים

מקור: יח"צ, עיבוד תמונה

מקור: יח”צ, עיבוד תמונה

על פי מידע שהגיע לניוזגיק, חברת הסטארטאפ הישראלית צ’יטה מדיקל, המפתחת טכנולוגיות בתחום המיחשוב והמיכשור הרפואי, השלימה לקראת סוף השבוע שעבר סבב גיוס על סך כ-14 מיליון דולרים.

סך הגיוסים עד כה: 53 מיליון דולרים

את סבב הגיוס הובילו המשקיעות הנוכחיות בחברה, ביניהן קרן ההון סיכון RBVC (חברה ההשקעות של Bosch), משפחת מושל, משקיעים יהודיים פרטיים מלונדון, קרן ההון סיכון MVM Life Science Partners LLP ו-Ascension Health Ventures, קרן הון הסיכון של רשת בתי חולים גדולה בארצות הברית. בנוסף לחברות הללו, השתתפו בסבב הגיוס הנוכחי משקיעים פרטיים נוספים אך כל הפרטנרים לסבב ההשקעה היו שותפים גם לסבבים הקודמים כך שאל החברה לא הצטרפו בעלי מניות חדשים.

זהו סבב הגיוס השלישי של צ’יטה מדיקל, כאשר במסגרת סבב הגיוס הראשון, שהסתיים במהלך שנת 2007 הצליחה לאסוף החברה סכום כסף כולל המוערך בכ-19 מיליון דולרים ובמהלך סבב הגיוס השני, שהתחיל עם סיום הסבב הראשון ותם במרץ 2010 גייסה צ’יטה מדיקל כ-20 מיליון דולרים נוספים. יש לציין, כי החברה השאירה במסגרת סבב הגיוס פתח לכניסה מאוחרת של משקיע פוטנציאלי נוסף ששמו נשמר במערכת ונמצא במשא ומתן על מתן השקעה מחודש ספטמבר האחרון. סבב הגיוס הנוכחי מעמיד את סך ההשקעות של החברה על סכום לא מבוטל בגובה 53 מיליון דולרים.

מכשור רפואי לבדיקת תפוקת הלב בצורה א-פולשנית

המוצר המרכזי אותו מפתחת החברה, הוא טכנולוגיה המסוגלת לבדוק את תפוקת הלב בליטרים של דם לדקה בצורה שאינה פולשנית, כאשר הפתרונות הנוכחיים משתמשים בפתרונות פחות נעימים כגון כניסה אל העורקים הראשיים בגוף ומציאת לחץ וזרימת הדם או כניסה באמצעים של תהודה קולית דרך הגרון, דרכים המאלצות את הרופאים להרדים את הפציינט הרדמה מלאה.

החברה מפיצה את המוצר שלה בשווקים רבים ברחבי העולם, כאשר ארצות הברית היא השוק העיקרי הגדול של החברה עם 150 בתי חולים המשתמשים במוצרי החברה. בנוסף, לצ’יטה מדיקל גם לקוחות במדינות נוספות כגון אנגליה, צרפת, גרמניה, ספרד, איטליה, קוריאה סין וטיוואן. בין לקוחותיה הגדולים של החברה, ניתן למצוא את בתי החולים St. Elizabeth, Sentara Norfolk ו-Baptist Healthcare.

המטרה: הרחבת הנוכחות בשווקים העולמיים

בחברה מספרים כי מטרת הגיוס הנוכחי היא להגדיל את נוכחות החברה בשווקים העולמיים על ידי מסחור ושיווק של הטכנולוגיה אותה פיתחה החברה, בעיקר בארצות הברית, באירופה ובמזרח הרחוק. כמו כן, בצ’יטה מדיקל מקווים כי לאחר הגיוס הנוכחי החברה תכוון להגיע למצב של Cash Balance.

חברת צ’יטה מדיקל הוקמה בשנת 2000 על ידי חנן קרן ואברהם בן סימון, כאשר הטכנולוגיה התחילה לצאת לשווקים לאחר 5 שנים לערך וכיום ניתן למצוא את טביעת הרגל של החברה בבתי חולים רבים ברחבי העולם. החברה עברה לאחרונה שינויים מנהלתיים כאשר המנכ”ל, יואב אבידור עזב בספטמבר 2012 ובמקומו נכנס לתפקיד במרץ 2013 כריס האטצ’יסון אשר הגיע מחברת קובידיאן ובעל ניסיון של עשרות שנים בתחום ה-Medical Devices.

אבישי בר

מנהל מוצר. מפתח Web ו-React Native, חולה גאדג'טים, הולך נגד הזרם ואוהב את כל מה שקשור לגוגל, לאנדרואיד ולקוד פתוח. עיסוקו העיקרי הוא לפרק לחלקים כל צעצוע חדש שמגיע למשרד ואז לכתוב עליו מדריך.

הגב

הגב ראשון!

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* שימו לב: תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, לרבות דברי הסתה, הוצאת דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב ו/או בניגוד לדין ימחקו. Geektime מחויבת לחופש הביטוי, אך לא פחות מכך לכללי דיון הולם, אתיקה, כבוד האדם והדין הישראלי.

wpDiscuz

תגיות לכתבה:

נותרו עוד
00
ימים
:
00
שעות
:
00
דקות
:
00
שניות
לכנס המפתחים הגדול בישראל