Chatty: הוספת צ’אט ברגע לכל אתר [סטארטאפ]

סטארטאפ ישראלי מאפשר לכם להוסיף צ’אט לאתר באמצעות שורה אחת של קוד. מעורבות גולשים כבר הרבה זמן לא נראתה פשוטה כל כך

מקור: יח"צ

סטארטאפ ישראלי בשם Chatty מעוניין לעזור לכם לשפר את האינטראקציה של הגולשים באתר שלכם, על-ידי הוספה פשוטה של אפשרות צ’אט חי. החברה מציעה צ’אט פרי פיתוחה, אותו ניתן לשלב באמצעות שורה אחת של קוד שמוסיפים לאתר. השאר, היסטוריה.

את הצ’אט של החברה אולי יצא לכם לראות לאחרונה באחד מהאתרים שצוברים תאוצה בכל הקשור למהפכה החברתית, j14.org.il. האתר, אחד מהמובילים של המהדורה האינטרנטית של המאבק החברתי, משלב כבר במסגרת דף הבית שלו את הצ’אט של החברה, ומאפשר לכל גולש, ללא כל הרשמה, פשוט להתחיל לקחת חלק בשיח החברתי המתקיים באתר. ההליך המגביל היחיד שצריך משתמש לעשות כדי לכתוב בצ’אט הוא להתחבר עם הלוגאין של הפייסבוק שלו. מי שמעדיף לקרוא, יכול לדלג על שלב הזה ולקבל גישה לכל התכנים הנמצאים בצ’אט.

נגישות מהירה לצ’אט

הדוגמא של אתר J14 היא דוגמא טובה לנגישות המהירה לצ’אט שהחברה מציעה, ונדמה שזה היתרון הבולט והמשמעותי של המערכת; כאשר המשתמש לא צריך להתעסק עם רישום נפרד לשירות, אישור במייל, בחירת סיסמא ושינוי סיסמא, וכו’ של כל אתר בנפרד, הרבה יותר קל למשתמש פשוט לשים את הסמן בתיבה המתאימה, להקליד את התוכן שהוא רוצה, וללחוץ על כפתור ה-enter במקלדת שלו, לאשר את ההתחברות דרך הפייסבוק שלו, וזהו. זה עד כדי כך פשוט.

לאנשים שעבורם חשוב לצייץ כל דבר, ישנו גם כפתור קישור לטוויטר, שמאפשר להזמין את הקוראים שלכם לראות מה אתם כותבים בצ’אט של האתר הספציפי שבו אתם נמצאים, ולקחת חלק בשיחה.

מקור: תמונת מסך מאתר החברה

את החברה הקימו עידן מאור, אופיר עובדיה ויובל כהן. השלושה הכירו אחד את השני במסגרת שירותם הצבאי, ומשם הדרך לשיתוף פעולה עסקי היתה קצרה. עידן ויובל התחילו לעבד מספר רעיונות כבר לפני כשנתיים, כולל משחק ללימוד שפות. צ’אט לאתרים הפך לאחד הרעיונות הדומיננטיים מבחינתם. אנשים הביעו עניין ביכולת לשלב עריכה ושיתוף בו זמנית של תכנים, וצ’אט הוא דוגמא ספציפית לשיתוף בזמן אמת של המשתמשים. כך זה הפך לרעיון הדומיננטי. בשלב זה הצטרף אליהם אופיר, שבדיוק סיים את שירותו הצבאי באותה יחידה, והשלושה המשיכו לפתח את הרעיון.

את הצ’אט הם שכללו, ותוך מספר מועט של חודשים הם הגיעו למצב שבו גם אתרים גדולים יכולים להנות מהשירות שיש לחברה להציע. את היישום הכי גדול שלו עד היום תוכלו לראות ב-J14, כשבכל רגע נתון יכולים להיות בו זמנית כמה מאות משתמשים בצ’אט. בכל הקשור לסקיילאביליטי, לחברה משאבים שמאפשרים לתמוך בשירות בסטנדרטים גבוהים היום, והיא כבר נוקטת בצעדים שיאפשרו לה להמשיך ולגדול, ולשמור על אותו סטנדרט שירות.

מעורבות גולשים אצלכם ב-3 צעדים

מבחינת החברה, ישנו קהל יעד רחב לשירות הצ’אט שהיא מציעה; קהל זה כולל אתרי קהילה שרוצים לחזק את קשרי הקהילה ונאמנות הגולשים שלהם. לצידם, גם אתרי תוכן שרוצים להגדיל את שהות המבקרים ואת חזרתם . בנוסף, גם בעלי חנויות אינטרנטיות שרוצים לייצר יותר מעורבות גולשים בנעשה באתר, למשל על-ידי הצעה של צ’אט בזמן אמת (בשעות העבודה כמובן) של תומך-שירות, שיידע לענות על שאלות של מוצרים בחנות, עבור כל גולש שנכנס לאתר ויש לו שאלה.

אם אתם בעלי אתר, ומעוניינים לנסות את הפונקציוליות של הצ’אט שפיתחה החברה, תוכלו לעשות זאת ב-3 צעדים פשוטים: הרשמה באתר החברה, עדכון ההגדרות של הצ’אט כך שיתאימו לאתר שלכם, קבלת קוד הג’אווה-סקריפט הייחודי שלכם, והתקנתו באתר שלכם. בזה סיימתם, יש לכם צ’אט באתר.

סטארטאפים בניוזגיק

סקירה זו היא חלק מסדרת סקירות שעורך ניוזגיק על סטארטאפים ישראליים, קטנים כגדולים, חדשים וותיקים. לצפייה ברשימת הסטארטאפים שנסקרו לאחרונה, לחצו כאן. בין הסקירות האחרונות שלנו תוכלו למצוא את:

אם יש לכם סטארטאפ, או במידה ואתה מכירים סטארטאפ מעניין שתרצו שנספר עליו לעולם, אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר!

נדב דופמן-גור

עו"ד העוסק בתחומי דיני הטכנולוגיה, דיני פרטיות וקניין רוחני. מרצה ומנטור לסטארטאפים, ובעל ניסיון רב-שנים בפיתוח ווב (http://about.me/nadavdg).

הגב

11 תגובות על "Chatty: הוספת צ’אט ברגע לכל אתר [סטארטאפ]"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
קונספט
Guest

טיפ פשוט מדליק תודה!

בנימין שהם
Guest

אוי, כמה שכבר פתרו את הבעיה הזאת מליון פעם…
http://tinychat.com/
wibiya.com
ועוד כל מיני פתרונות.

קובייקו
Guest

בדיוק מה שרציתי להגיד. יש כל כך הרבה פתרונות כאלה ורובם גם מתוחכמים יותר.. לא הבנתי מה מייחד את החבר’ה האלה

יובל כהן
Guest

בנימין וקובייקו שלום,
זהו באמת רושם ראשוני שאנחנו מקבלים לעיתים על המוצר. לענות לשאלתכם, בבסיס צ’אט זה צ’אט. ההבדל הוא בפשטות המתבטאת באיפיון המוצר למטרה של מינימום “השקעה” מצד המשתמש כדי להכנס לצ’אט. המוצר בפועל “מגיש” וויזואלית את השיחה למשתמש. אחרי סטטיסטיקות שאספנו, זהו גם ההבדל בין צ’אט פעיל עם משתמשים שנשארים זמן רב יותר באתר ל”עוד חדר ריק”.
תודה על הפידבק.

רונן דליבר
Guest

לראות מגיבים כמו קובייקו ובנימין שמפגינים סקפטיות חסרת בסיס, חוסר בקיאות בתחום ובשוק עם דוגמאות לא רלוונטיות פשוט מביכות את ההייטק הישראלי. אמנם אני לא חסיד גדול של תוספים לאתרים אבל אין ספק שהתוסף של החברה הזאת מעניין ונעשה בצורה ייחודית, המהירות הרשמה והטמעת המוצר באתר היא קריטית ומהווה ייתרון חשוב, מעניין לראות בעתיד כיצד המוצר יתפתח.

דין מרטין
Guest

חברה, מוצר ממש מגניב! שיהיה לכם בהצלחה!
החיסרון היחידי במוצר שלכם זה שהרעיון מגניב ואם הייתי חברת פייסבוק והייתי רואה את הרעיון הזה, הייתי משכפל אותו כפיצ’ר של פייסבוק.
תחשבו איזה מגניב זה…
הצ’אט של פייסבוק בכל האתרים ששמים את הפלאגין שלהם…

אולי תחשבו איכשהו לשווק את זה לחברה מפייסבוק..

דן
Guest

תקשיבו תקשיבו, זה בדיוק מה שאני רציתי, צ”ט לאתר מבלי כל מיני תוספות אחרות
קבלו Like

איתי תבור
Guest

יובל – תודה על העזרה שהושטת לJ14 ..

יאיר
Guest

חברה, פיתוח נהדר
האם יש עברית לדבר הזה או התאמה אישית לשדות טקסט?

Anonymous
Guest

שלום איזה מגניב האתר
אני מתה עליו אני עוד דברים אז אם את/ה יכול/ה אז תסיפ/י

mithatnimgroup@gmail.com
Member

נרשמתי לאתר איך אני מקבל את הקוד לחבר את הצאט לאתר שלי?

wpDiscuz

תגיות לכתבה: