תחום צומח: סטארטאפ ישראלי מפתח מזון בריא שמבוסס על קנאביס

חברת Cannibble הישראלית פיתחה טכנולוגיה לשילוב חומרים פעילים מצמח הקאנאביס במוצרי מזון, והיא בעלת קו מוצרים בריאותיים ומוצרים לספורטאים אשר כבר נמכרים בארה”ב ובאמזון. כעת, בדרך להנפקה בבורסה בקנדה, היא מגייסת משקיעים

מאת מור יוגב

תחום הקנאביס בישראל עומד בפני שינויים רגולטוריים חיוביים, כמו הרחבת האישור למשתמשים נוספים בארץ והכוונה לפתוח את הייצוא כבר בחודשים הקרובים. אלה מעלים את הפוטנציאל בתחום, שמתבטא גם בשווי החברות שעוסקות בתחום ונסחרות בבורסה. כך, מניותיהן של חברות הקנאביס המובילות רושמות תשואות גבוהות ומפרסמות תוצאות עסקיות משופרות.

אך התחום פורח לא רק בישראל. המשבר הכלכלי שפרץ בחודשים האחרונים ברחבי העולם בעקבות התפשטות הקורונה, גורם למדינות רבות לראות בתחום הקנאביס מנוע צמיחה משמעותי, ועל כן הן מאיצות את פיתוח תחום הקנאביס, הן ליצרנים והן למשתמשים, כדי לעזור לכלכלה לצמוח, ואלה חדשות טובות לתחום הייצוא בישראל.

כך, גם מניותיהן של חברות הקנאביס הגדולות שנסחרות בוול סטריט נמצאות במומנטום חיובי, ובמקביל נמשכים, ואף גדלים, הגיוסים בחברות הפרטיות. אחת החברות הפרטיות שיוצאת לגיוס בפלטפורמת הגיוסים פיפלביז היא Cannibble, שפיתחה טכנולוגיה ייחודית לשילוב חומרים פעילים מצמח הקנאביס במוצרי מזון והיא בעלת קו מוצרים בריאותיים וקו מוצרים לספורטאים, שכבר נמכרים בארה”ב ודרך אמזון.

קווי ייצור בארה”ב, בדרך להנפקה בקנדה

החברה גייסה בעבר 4 מיליון שקל מ-1,100 משקיעים. כספי הגיוס שימשו לפיתוח ושיווק המוצרים, ובעיקר למיתוג מוצרי החברה ולמעבר לשלבי חתימה על חוזי ייצור והפצה בארה”ב וקנדה. הכספים בגיוס הנוכחי צפויים לשמש להשלמת תהליך ההנפקה בבורסה הקנדית ולהרחבת השווקים בארה”ב, לאור הביקוש הגבוה שהחברה מקבלת למוצריה כתוצאה משיתופי פעולה ויצרנים. במילים אחרות, הנהלת החברה שואפת ללכת להנפקה בקנדה, מה שיכול להפוך להשבחה משמעותית של ההשקעה.

החזון של Cannibble מתבסס גם על חוזי הפצה של מוצרי CBD (קנאבואידים), בהם הסכם עם חברת Nana’s Secret להפצה בוושינגטון וקליפורניה. בנוסף, היא הקימה קו ייצור בפלורידה ארה”ב לייצור מוצרים מועשרים ב-CBD ו-HEMP בפרק זמן מהיר, וקו מוצרים שני ייפתח בחודשים הקרובים בקליפורניה בו ייצרו מוצרים מועשרים ב-THC למכירה במאות חנויות מורשות בקליפורניה.

סל המוצרים של החברה נכלל תחת מותג הבית – The Pelicann. מדובר למעשה במשפחות של מוצרים שונים, מוגני סימנים מסחריים ועם קשת רחבה מאוד של טעמים. בין המוצרים ניתן למצוא אבקות לאפייה, תערובות תבלינים, שייקים ופופקורן.

כאמור, החברה מייצרת גם קבוצת מוצרים שמיועדים לספורטאים ומתאמנים בשם CannaShake Sports, והוא נמצא בבסיס השת”פ עם Nana’s Secret, המייעדת אותם כ-Recovery Drinks עבור שחקני NFL וספורטאים מקצועניים. מוצרים אלה מרגיעים את הגוף ונועדו למניעת דלקות, הם מועשרים בקנאביס, חומצות אמינו ואלקטרוליטים להתאוששות מהירה לאחר אימון.

קו מוצרים נוסף נקרא +CannaMix, והוא מיועד לשוק הולך וגדל של מוצרים נטולי סוכר. מדובר בקו מוצרים קיטוגניים, משולבי CBD, דלי פחמימה ועשירים בשומנים בריאים וחלבונים, וכמובן נטולי סוכר לחלוטין. לפי הנהלת החברה, מוצרים אלה עומדים לעבור כמה מבחנים קליניים שמטרתם לבדוק את יעילות החומרים הפעילים לטיפול בתסמיני אפילפסיה וכן לשמש כטיפול תומך ומשלים לדלקות שונות שנוצרות עקב וירוסים, דוגמת הקורונה.

להתמקד בשיווק, להגדיל מכירות

בארה”ב ישנן 12 מדינות שעברו לגליזציה מלאה, שלוש מדינות נוספות הצהירו על הצבעה ללגליזציה בנובמבר 2020 ועשר נוספות נמצאות בדיונים לקראת הבחירות בסוף השנה הנוכחית. שוק הקנאביס בכללותו הוא שוק בהתהוות, ולפי הערכות יגיע לשווי של עשרות מיליארדי דולרים בשנים הקרובות. שוק המוצרים האכילים בשוק הקנאביס עשוי על פי מחקרים להגיע בעוד 5 שנים להיקף של 13.6 מיליארד דולר, מתוכו השוק האמריקאי יגיע ל-8.8 מיליארד דולר.

למרות שכבר היום קיימות חברות המייצרות מוצרי מזון אכילים מועשרים בקנאביס, מדובר לרוב על מוצרי מתיקה כגון סוכריות גומי, סוכריות על מקל, שוקולדים, עוגיות, וכן מים מועשרים, ועל כן בשלב זה אין תחרות ישירה למוצרים של Cannibble.

החברה מתכננת להשקיע את משאביה בשיווק ומכירות לשוק האמריקאי והקנדי, בהתאם לרגולציה המקומית, וכן ללכת למהלך של שיווק בינלאומי של מוצרי CBD. במקביל, היא שמה לעצמה למטרה לייצר נוכחות מקומית ישראלית סמוך לקו הייצור בפלורידה, וכן לגייס עוד אנשים בתחומי השיווק והמכירות בצפון אמריקה על מנת להגדיל את פוטנציאל המכירות שם.

לחברה יש טכנולוגיה, מוצרים והסכמי שיווק והפצה, וכעת המטרה היא להפוך את הפיתוח להצלחה שיווקית ולגדול במכירות, והגיוס הנוכחי נועד לספק את התמיכה לכך.

כל הפרטים על ההשקעה ב-Cannibble


אין בתוכן המפורסם על-ידי גיקטיים משום המלצה או חוות דעת בקשר לרכישת או מכירת ניירות ערך או מניות. קבלת החלטה כלשהי על סמך נתון כלשהו המופיע באתר גיקטיים הינה על אחריות המשתמש בלבד.

הכתבה בחסות פיפלביז

פיפלביז היא פלטפורמת השקעות ההמונים הראשונה, המובילה והמתקדמת ביותר בישראל שגייסה בהצלחה כבר עשרות מיליוני שקלים לסטארט-אפים ישראלים. פיפלביז מספקת את הפלטפורמה הנוחה והחכמה ביותר הן למשקיעים והן לחברות מגייסות. הפלטפורמה מהווה מנוף לחברות ומספקת להן אפיק מימון אטרקטיבי ולמשקיעים הזדמנות להנות מפירות ההצלחה החל ממאות שקלים בלבד. לפרטים נוספים, לחצו כאן.

Avatar

כתב אורח

אנחנו מארחים מפעם לפעם כותבים טכנולוגים אורחים, המפרסמים כתבות בתחומי התמחות שלהם. במידה ואתם מעוניינים לפרסם פוסט בשמכם, פנו אלינו באמצעות טופס יצירת קשר באתר.

הגב

1 תגובה על "תחום צומח: סטארטאפ ישראלי מפתח מזון בריא שמבוסס על קנאביס"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
איל
Guest

רצוי שכתבות כגון אלו יעברו הגהה של מומחי תחום. טעות כמו לרשום ש-CBD זה קנאבואידים (שאין בדיוק דבר כזה), עושה עוול לחברה ומרחיקה משקיעים שמבינים בתחום. ההערה היא למערכת גיקטיים, לגבי החברה – שיהיה להם בהצלחה

wpDiscuz

תגיות לכתבה: