למרות ואולי בעזרת משבר הקורונה: Bringg גייסה עוד 30 מיליון דולר

החברה הישראלית מציעה לעסקים בכל גודל להקים מערך שליחויות שמתממשק עם כל מערכות העסק; גיא בלוך, מנכ”ל החברה: ”התפרצות מגפת הקורונה זרזה תהליכים טכנולוגיים שהיו אמורים להימשך עוד כמה שנים”

משבר הקורונה המחיש שוב את החשיבות של משלוחים לעסקים וחברות – בכל הגדלים. חברת Bringg הישראלית מאפשרת גם לעסקים קטנים וגם לחברות גדולות לנהל את המשלוחים שלהם בצורה מדויקת ואופטימלית, ובמקביל לאפשר ללקוחות שלהם לעקוב בזמן אמת אחר התקדמות המשלוחים. היום (ג’) מודיעה החברה על השלמת סבב גיוס D בגובה 30 מיליון דולר.

“מגפת הקורונה זרזה תהליכים טכנולוגיים שהיו אמורים לקחת שנים”

המערכת של Bringg מתממשקת אל מול מערכות ה-CRM של הארגון, מערכות ניהול המלאי שלו, מערכות הסחר האלקטרוני ומערכת השליחויות הקניינית שלו או של חברת השליחויות שלו. כך למעשה נהנים הלקוחות מממשק אחד ששולט בכל שלבי השילוח – החל מאיתור המלאי, דרך איתור והפעלת השליח הפנוי וכלה בתיאום השליחות ועדכון הלקוח בזמן אמת על מיקום המשלוח. המערכת פועלת בענן במודל SaaS.

Bringg הוקמה ב-2013 (תחת השם overvyoo) על ידי רענן כהן, שייסד בעברו את MobileMax; וליאור שיאון, סמנכ״ל הטכנולוגיות לשעבר של Gett. סבב הגיוס הנוכחי של החברה בגובה 30 מיליון דולר הובל על ידי קרן Viola Growth, והשתתפו בו גם המשקיעים הקיימים: GLP, Next47, Salesforce ו-OG tech ventures. סך גיוסי ההון של החברה מאז הקמתה עומד על כ-83 מיליון דולר. ברינגג מעסיקה 160 עובדים, מתוכם 110 במרכז הפיתוח של החברה והשאר בלונדון ושיקגו.

גיא בלוך, מנכ”ל Bringg, אמר בתגובה לגיוס: “התפרצות מגפת הקורונה זרזה תהליכים טכנולוגיים שהיו אמורים להימשך עוד כמה שנים והביאה לאימוץ מהיר של פתרונות שילוח מתקדמים בהיקפים גדולים תוך מספר שבועות”. בלוך מספר כי בשבוע האחרון בלבד, החברה חווה קפיצה של 24% בהיקף הפעילות, בהשוואה לשבוע הקודם.

מעכשיו גיקטיים גם בטלגרם מעכשיו גיקטיים גם בטלגרם להצטרפות לערוץ הטלגרם שלנו לחץ כאן

המסעדות צריכות לבדוק עוד חלופות לוולט

גיא בלוך, מנכ”ל ברינגג. צילום: ג’ואל שטראוס

אבל לא רק ברינגג. כל ענף המשלוחים זוכה לעדנה בעקבות ההסגר הביתי והאיסור על יציאה לחנויות רבות. חברה נוספת שנהנית מזינוק חד בשימוש בשירותיה בעקבות משבר הקורונה היא וולט הפינית, שבדומה לברינגג, מאפשרת לעסקים – במקרה הזה מסעדות – לספק שירותי משלוחים. עם זאת, וולט ספגה לא מעט ביקורת על העמלה הגבוהה שמגיעה ל-27 אחוז שהיא גובה מכל עסקה. בשיחה עם גיקטיים אומר בלוך כי וולט מספקת למסעדות עוד ערוץ למכירות עבור הלקוחות עם שירות מצוין של משלוח. עם זאת, טוען בלוך כי מסעדות צריכות לבדוק עוד אלטרנטיבות שיכולות להוזיל את ההוצאות במקום לסמוך בצורה אבסולוטית על שירותי צד שלישי: “הפיתרון שלנו הוא לחבור לשירותי משלוחים בתצורת White Label, כך שהם למעשה הופכים להיות נותני שירות ובכך הם מספקים את חוויית השירות תחת מותג המסעדה, וזה מחזיר את הכוח לעסקים עצמם, שומר על המותג ומייצר לקוחות נאמנים יותר”.

”תמיד יהיו משקיעים לחוצים במהלך משבר כלכלי”

לפני כשבוע הודיעה ברינגג כי תאפשר לעסקים קטנים להקים מערך משלוחים בחינם, בעזרת שירות BringgNow החדש שהשיקה. בשיחה עם גיקטיים מספר גיא בלוך כי החברה קיבלה מספר רב של פניות והרשמות, אולם היא תוכל לשתף בנתונים ובתובנות רק בחלוף חודש.

האם משבר הקורונה גרם לעיכובים או בעיות בתהליך הגיוס?

בלוך: “תמיד יהיו משקיעים שהם לחוצים במהלך משבר כלכלי, וזה מובן. אבל, מכיוון שאנחנו חברה שהגדירה את הקטגוריה שבה היא עוסקת, ואשר פותרת בעיה אקוטית עבור אלפי עסקים ברחבי העולם – מה שבא לידי ביטוי בצורה גבוהה יותר משמעותית כעת בזמן המשבר – הפוזיציה שלנו בשוק אף התחזקה”.

 

יניב אביטל

עורך אתר גיקטיים. יש לכם רעיון לכתבה? טיפ סודי? הדלפה? מחכה לכם ב-yaneev@geektime.co.il

הגב

הגב ראשון!

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

wpDiscuz

תגיות לכתבה: