סימנס משקיעה 25 מיליון דולר ב-Bringg הישראלית

החברה הישראלית שרוצה שלכל בית עסק יהיה מערך משלוחים כמו של אמזון ממשיכה לגייס ולהתרחב; מכריזה על שיתופי פעולה עם ענקית הקמעונאות, Walmart

תמונה: Bringg

עם מהפכת הרכישות מהרשת, והפיכתה של אמזון לאחת החברות הגדולות בעולם, לקוחות כבר כמעט מצפים כמובן מאליו לשירותי משלוחים איכותיים, מהירים ויעילים. אך הקמה של מערך שכזה היא משימה מאתגרת למדי, על אחת כמה וכמה בסטנדרט שהציבה הענקית. הפלטפורמה של Bringg (ברינגג) מאפשרת גם לעסקים קטנים וגם לחברות גדולות לנהל את המשלוחים שלהם בצורה מדויקת ואופטימלית ובמקביל לאפשר ללקוחות שלהם לעקוב בזמן אמת אחר מיקום המשלוחים. היום (ג’) מודיעה החברה על השלמת סבב גיוס C בגובה 25 מיליון דולר מ-Next47, חטיבת ההשקעות של התאגיד סימנס. החברה מתכננת להשתמש בכספי הגיוס כי להאיץ את ההתרחבות והפעילות הגלובלית של החברה ברחבי העולם.

המערכת של Bringg מתממשקת אל מול מערכות ה-CRM של הארגון, מערכות ניהול המלאי שלו, מערכות הסחר האלקטרוני ומערכת השליחויות הקניינית שלו או של חברת השליחויות שלו. כך למעשה נהנים הלקוחות מממשק אחד ששולט בכל שלבי השילוח – החל מאיתור המלאי, דרך איתור והפעלת השליח הפנוי וכלה בתיאום השליחות ועדכון הלקוח בזמן אמת על מיקום המשלוח. המערכת פועלת בענן במודל SaaS.

בחברה מדווחים על כך שבחודשים האחרונים החלו בשיתוף פעולה עם וולמארט הענקית, אשר השיקה שירות משלוחים המבוסס על הפלטפורמה של ברינגג. כמו כן הודיעה החברה על שיתוף פעולה נוסף עם זכיינית רשת מקדונלד’ס העצמאית הגדולה בעולם אשר פעילה בדרום אמריקה.

בשיחה עם גיקטיים נמסר מהחברה כי: “הכנסנו שימוש רב יותר באוטומציה ו-AI תוך שימוש ב-Big data על מנת שנוכל להבין יותר טוב את דפוסי ההתנהגות של המשתמשים, ובכך לאפשר אופטימיזציה מלאה של תהליכי הלוגיסטיקה והמשלוחים. כמו-כן, פיתחנו יכולות מתקדמות לעבודה עם crowdsourced fleets על מנת ליעל את ההתאמה בין צרכי המשלוחים של החברה וזמינות הנהגים אשר מובילה באופן ישיר לשיפור ה-bottom line של החברות הגדולות שברינגג עובדת איתם”.

Bringg הוקמה ב-2013 (תחת השם overvyoo) על ידי רענן כהן, שייסד בעברו את MobileMax, וליאור שיאון, סמנכ״ל הטכנולוגיות לשעבר של Gett. גיא בלוך מכהן כמנכ”ל החברה, בעוד שיאון מכהן כמייסד וסמנכ”ל טכנולוגיות. הגיוס הנוכחי מעמיד את סך גיוסי החברה לכ-53 מיליון דולר. זאת לאחר שבעברה גייסה ממשקיעים מעניינים כמו ד”ר שמואל חרל”פ, מהמשקיעים הראשונים במובילאיי, אייל עופר, טייקון הספנות והנדל”ן, זרוע ההשקעות של Salesforce, קוקה קולה, איתוראן, קרן פרג ונצ’רס, קרן Aleph ו-Cambridge Capital. לחברה לקוחות בכ-50 מדינות ברחבי העולם. מרכז הפיתוח של החברה ממוקם בתל אביב, ומשרדיה שוכנים בניו יורק ובשיקאגו. החברה מתכננת להכפיל את מצבת העובדים במגוון תפקידים, כאשר לגיקטיים נמסר כי מרבית כוח האדם יגוייס בארץ.

עידן בן טובים

נולד עם ג׳ויסטיק ביד. יש לו הרבה יותר מדי גאדג׳טים והרבה פחות מדי זמן פנוי כדי לשחק עם כולם. בעל פטיש לא מוסבר לביצוע קליברציות לסוללות של מכשירים. כשהוא לא עסוק בלכתוב על טכנולוגיה, הוא אוהב לדבר עליה, והרבה

הגב

2 תגובות על "סימנס משקיעה 25 מיליון דולר ב-Bringg הישראלית"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* שימו לב: תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, לרבות דברי הסתה, הוצאת דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב ו/או בניגוד לדין ימחקו. Geektime מחויבת לחופש הביטוי, אך לא פחות מכך לכללי דיון הולם, אתיקה, כבוד האדם והדין הישראלי.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
לורד זה לא טוש
Guest

אם זה יעבוד בדואר ישראל זה יהיה מקביל לשימוש בצה”ל ביחסי ציבור למכירת נשק. מצד שני גם צה”ל צריך את זה כל הזמן נעלמים לו נשקים ואפילו לא מזמן גם טנק.

תומר
Guest

“הכנסנו שימוש רב יותר באוטומציה ו-AI תוך שימוש ב-Big data על מנת שנוכל להבין יותר טוב את דפוסי ההתנהגות של המשתמשים”

תרגום:
“השתמשו בכמה שיותר buzzwords שמאחוריהם אין כמעט ולא כלום,
על מנת שנוכל לגייס עוד כסף”

wpDiscuz

תגיות לכתבה: