ברט מינצ’ינגטון, מומחה עולמי ל”מיתוג מעסיק”, יעביר לראשונה סדנה בישראל באוקטובר הקרוב

האיש שליווה עשרות חברות גלובליות בתהליכי מיתוג מעסיק יגיע לכנס Employer Brand Leadership 2018 ויעביר סדנה למשתתפים, שייהנו גם ממגוון הרצאות ופאנל של מומחים מקומיים

צילום: אנדריאה פילדינג

בסביבה התעסוקתית התחרותית של היום מנהלי הגיוס מתמודדים עם קושי קריטי במשיכת טאלנטים איכותיים ועם יצירת מעורבות ושימור של עובדים קיימים. בשנה האחרונה מילת המפתח בתחום ה- Recruitment Marketing היא מיתוג מעסיק – Employer Branding – כלי אשר מתבסס על שילוב כוחות בין מחלקת השיווק למשאבי האנוש ומאפשר למצב את הארגון כמעסיק אטרקטיבי למועמדים פוטנציאליים ועובדים קיימים.

ביום רביעי, 24 באוקטובר, תערוך Xtra Mile, הנציגה הרשמית של EBI בישראל בשיתוף העמותה לניהול משאבי האנוש, את כנס Employer Brand Leadership 2018 ב”אביגדור” בתל אביב, ובו יתארח לראשונה בישראל, ברט מינצ’ינגטון, מייסד חברת Employer Brand International – EBI.

בשנים האחרונות מינצ’ינגטון ליווה עשרות חברות גלובליות מתחומי ההייטק, הטקסטיל, הפארמה, המזון והתעשייה בתהליכי מיתוג מעסיק חוצי ארגון בלמעלה מ-35 מדינות בעולם. ההופעה הראשונה שלו בישראל תעסוק בפיתוח והטמעה של תוכנית EB מקיפה בארגון, תוך מתן מענה ל-Employment Lifecycle, והוא גם ינחה Master Class בכנס (בשפה האנגלית).

מקרי בוחן של החברות המובילות בעולם

לצדו מומחי מיתוג מעסיק מקומיים יעבירו הרצאות ויציגו Best Practice וסיפורי הצלחה של חבורת מובילות כמו IKEA, Heineken, Salesforce, Adidas, SAP ועוד; תובנות וטרנדים, כלים וטכנולוגיות ומגמות מרכזיות בעולם ה-Recruitment Marketing, על מנת שהמשתתפים יוכלו ליישם אותם בארגון, למשוך ולשמר טאלנטים ולהוות מנוע לצמיחתו.

הכנס מיועד לכל מנהלי ומנהלות משאבי אנוש, אנשי רווחה וגיוס, talent acquisition, מומחי i-comm, מנהלי ומנהלות שיווק ומרקום, מומחי דיגיטל ומדיה חברתית וכל מי שמעוניין לקחת חלק בקהילה המקצועית והגדולה בישראל למיתוג מעסיק.
בין הנושאים שיידונו בכנס:
⦁ 4 השלבים העיקריים בפיתוח והטמעה של אסטרטגיית מיתוג מעסיק והשפעתה על TA, Employees engagement, רווחיות וצמיחה של הארגון
⦁ כיצד טכנולוגיות AI, Machine learning, רובוטיקה, מובייל ורשתות חברתיות מהוות מנוע צמיחה למותג המעסיק
⦁ יישום ותכנון תוכנית תוכן בהתאם ל-Employer Value Proposition – EVP של הארגון
⦁  Targeted Talent Sourcing & Talent Acquisitionng
⦁ תוכניות “שגרירי מותג” ארוכות טווח
⦁ הגדרת מדדי ROI ומדדים קריטיים אחרים להצלחת אסטרטגית מיתוג המעסיק בארגונים השונים.

בנוסף, בכנס יתקיים פאנל מומחי מיתוג מעסיק חוצה תעשיות.

מחיר כרטיס הוא 750 שקלים, ובמכירה המוקדמת (עד 31 ביולי) – יינתנו 10% הנחה.

לפרטים נוספים והרשמה

מערכת גיקטיים

גיקטיים, שהוקם בגלגולו הקודם כניוזגיק במרץ 2009, פונה לאנשי טכנולוגיה ואינטרנט בארץ הרוצים לקבל חדשות, עדכונים וכתבות בתחומים אלה בעברית. בנוסף לסיקור טכנולוגי לקח על עצמו גיקטיים לקדם את תעשיית ההיי טק בארץ.

הגב

2 תגובות על "ברט מינצ’ינגטון, מומחה עולמי ל”מיתוג מעסיק”, יעביר לראשונה סדנה בישראל באוקטובר הקרוב"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
ari
Guest

“אלפי חברות”
נשמע לי מוגזם, מה הוא סופרמן?

sharon
Guest

צודק, טעות סופר, עשרות חברות זה הנכון…! אבל איזה חברות:) מאדידס ועד גוגל, בקיצור שווה!

wpDiscuz

תגיות לכתבה: