Brayola: כמו זאפוס, רק לחזיות [סטארטאפ]

הפיתוח כחול-לבן, הממשק ורוד: האלוגריתם יעבד את פרטי החזיות החביבות עלייך, ישווה עם אלה של נשים אחרות שאוהבות חזיות דומות, וידע להמליץ לך על הדגם הבא שתאהבי.

צילום מסך

ערוץ הסטארטאפים בניוזגיק מפורסם בחסות תוכנית Microsoft Bizspark, המשתפת פעולה עם ניוזגיק במסגרת תוכנית Geekspark. רוצים לחשוף גם את הסטארטאפ שלכם בניוזגיק ולהיכנס לתוכנית Bizspark של מיקרוסופט? הכנסו לכאן לפרטים נוספים.


מי שלא חיפשה אף-פעם נעליים בזאפוס שתצביע! ועכשיו, אחרי שאף יד לא התנופפה בקהל, אפשר לספר על מקבילת ההלבשה התחתונה החדשה שהושקה היום (ג’) ומתיימרת לשנות את הדרך בה אנחנו קונות חזיות.

לאתר החדש קוראים Brayola, והוא פרי פיתוחה של אורית חשאי, מנהלת לשעבר בקרן ההון-סיכון הישראלית Carmel Ventures ובעלת מעל ל-10 שנות ניסיון בחברות היי-טק וסטארטאפ ישראליות. בריולה הוא אינו האתר הראשון של חשאי ובאמתחתה תוכלו למצוא גם אתר חוות הדעת רמקול ואתר החתונות הישראלית – mit4mit.

באמצעות המיזם החדש, יוכלו נשים לאתר את החזייה הבאה שלהן בקלות יחסית. מדובר בשירות ייחודי לנשים, שעוצב על-ידן ובמיוחד עבורן, ולכן אין פלא בכך שהממשק המזמין והנוח לשימוש צבוע כולו בוורוד. מנוע החיפוש המשוכלל יכול לסייע לכל אישה לאתר את גודל החזייה האידיאלי עבורה, ולגלות חזיות חדשות שמתאימות לסגנונה. יש לציין שמדובר במיזם שפונה לקהל הבינלאומי ולא לזה הישראלי, ולכן מידות החזייה המצויינות אינן תואמות את אלה הנמצאות בשימוש בישראל.

איך קונים חזייה?

הבעיה המרכזית הטמונה באתרים קיימים לממכר חזיות היא שהם לא מתייחסים למגוון הפרמטרים המאפיין בחירת חזייה נכונה, החל מצבע וכלה בכאבי הגב. בצורה כזו, ברגע שנתקלת פעם בחזייה שהתאימה לך – זו כנראה תהיה החזיה עמה תישארי למשך כמה שנים טובות במקרה הטוב ולמשך שארית חייך במקרה הפחות טוב.

הגישה בבריולה היא שונה. ראשית, עם כניסתה, מתבקשת הלקוחה לבנות מעין מגירה סודית ובה כל סוגי וגדלי החזיות אותן היא מעדיפה, כאלה שכבר יש לה בבית, ומתאימות לה לגמרי. בשלב זה, מנוע החיפוש סורק את החזיות שנבחרו, ומאתר משתמשות נוספות באתר בעלות אותה חזייה באותו גודל.

כעת, באמצעות אלוגריתם ההמלצות, בריולה יכולה להמליץ למשתמשת על דגמי חזיות נוספים, בהתאם להמלצות נשים בעלות העדפה דומה לשלה. בנוסף, האלוגריתם אף יבחר עבורך את המידה האידיאלית של החזייה המוצעת.

לדברי חשאי, “הרעיון פשוט. איפה-שהוא בעולם ישנה אישה, שאולי לא נראית כמוך, או מתנהגת כמוך, אבל יש לה את אותן חזיות במגירה. בריולה מסוגלת להמליץ לך על חזיות חדשות עבורך בהתבסס על מה שבחרו נשים אחרות, שחולקות איתך את המידה והסגנון. נשים רוצות להאמין שהן ייחודיות לגמרי, אבל הן חולקות צרכים דומים רבים, בעיקר כשזה נוגע לחזיות. כעת נשים יכולות לעזור אחת לשנייה לגלות חזיות חדשות על-ידי שיתוף מידע אודות החזיות שכבר יש להן”.

אותה מגירה, המאכסנת גם את החזיות החדשות שמצאו חן בעיני המשתמשת, היא למעשה מגירה סודית. בעת הרישום, המשתמשת אומנם מספקת כתובת מייל וסיסמה, אך השם בו היא מתבקשת להזדהות הינו שם בדוי (בפוטנציה). אומנם ניתן להיעזר בקישור לפייסבוק על-מנת לחסוך את זמן ההרשמה, אך הגולשת עדיין תתבקש לספק שם משתמש חדש.

לאחר שבחרה את החזייה המתאימה לה, תופנה המשתמשת אל אזור המסחר, שם תוכל לרכוש את משאת נפשה החדשה במחירים סבירים יחסית.

לא רק נשים

בכל זאת, אפליה מגדרית זה רע, לכן השקיעו בבריולה אזור מיוחד עבור הגברים שבחבורה. “אני בטוחה שאתם מודעים לכך שבריולה מיועדת לנשים שמעוניינות למצוא את החזייה האהובה הבאה שלהן”, נכתב באתר. ועוד: “מכיוון שהאתר כולו נוגע לחזיות לנשים, המשמעות היא שלך, כגבר, אין יותר מדי מה לעשות באתר”.

מפעילות האתר אף מבטיחות לגברים שבקרוב ישיקו בריולה מיוחד עבורם, אך הן גם מרגיעות: “לא, לא כדי שתמצאו את החזייה האהובה הבאה שלכם”. האתר לגברים יהיה מיועד לגברים (וכן, הן כותבות שהוא יהיה קצת פחות ורוד וקצת יותר כחול), ובאמצעותו גברים יוכלו לרכוש מה? נכון! חזיות! כמובן, “בעבור מישהי מיוחדת בחייכם, אותה תוכלו לשמח עם חזייה שלגמרי מתאימה למה שהיא תאהב”.

באתר לא נכתב כיצד האלוגריתם יכול לדעת להגיד לחבר שלי איזו חזייה אני אוהבת ומה המידה בדיוק, אבל אני מקווה שזה לא כולל לשלוח את החבר\בעל\בן-זוג לשיטוט אצלי במגירה, או לחלופין בהפרת פרטיות חמורה ביותר.


ערוץ הסטארטאפים בחסות תוכנית Bizspark


Microsoft Bizspark היא תוכנית גלובלית שפותחה במטרה לסייע להצלחת סטארטאפים בשלבים המוקדמים על-ידי אספקת מספר משאבי מפתח, בזמן שהכי צריך אותם:

תוכנה – במסגרת התוכנית, תקבלו גישה מלאה למגוון הרחב של כלי הפיתוח, הפלטפורמות השונות ורשיונות לכל מוצרי מיקרוסופט לשימוש מיידי למשך 3 שנים, לצורך פיתוח וחדירה לשוק של פתרונות וטכנולוגיות חדשות. כל אלו, יחד עם כל ההטבות האחרות בתוכנית, מגיעות ללא תשלום.

תמיכה – התחברו לשותפים נוספים בתוכנית מרחבי העולם – חממות, משקיעים, יועצים, משרדי ממשלה וספקי הוסטינג – כולם מעורבים ומושקעים באופן שווה בתחומי החדשנות והיזמות בתחום התוכנה והאינטרנט ומציעים מגוון רחב של פתרונות שיוכלו לסייע לכם בפתרון בעיות טכנולוגיות ועסקיות.

חשיפה – מעבר לשיתוף הפעולה עם ניוזגיק, תוכנית Bizspark חושפת את הסטארטפים החברים בה לקהל רחב של משקיעים, לקוחות ושותפים פוטנציאליים. כחברים בתוכנית Bizspark של מיקרוסופט, תזכו לגישה לאקו-סיסטם עשיר של עמיתים למקצוע, שותפים ומגבים משאבי תמיכה מכל העולם, אשר יסייעו לכם לגדול ולהצליח. Microsoft Bizspark זו הדרך המהירה ביותר להזניק את הסטארטאפ שלכם קדימה.

נועה זהבי רז

נועה רז, בת 30. חיה באינטרנט מאז 1999, חובבת ג'אדג'טים אך לא יודעת מה עושים איתם, וכותבת, בעיקר על כלום.

הגב

רוצה להיות הראשון להגיב?

avatar
Photo and Image Files
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

wpDiscuz

תגיות לכתבה: