הסטארטאפ שחושף את ”הצד האפל” של השיווק גייס 12 מיליון דולר

הסטארטאפ הישראלי BrandTotal (בראנד טוטאל) משתמש בשיטות מעולם הסייבר כדי לספק למותגים נתונים תחרותיים ותובנות ע”י חשיפת פעילויות השיווק של המתחרים

מקור: BrandTotal

הסטארטאפ הישראלי BrandTotal, המפתח פלטפורמת מודיעין שיווקי המספקת למותגים נתונים תחרותיים ותובנות באמצעות חשיפת פעילויות השיווק הדיגיטליות של מתחריהם, הודיע היום (ג’) על השלמת סבב גיוס B בסך 12 מיליון דולר. את הסבב הובילה Ncapital Ventures והשתתפו בו Maor Investments, Glilot Capital Partners, Flint Capital, KDC Media Fund ו-FJ Labs.

משתמשים בשיטות של סייבר נגד “הצד האפל” של השיווק

הפיתוח של BrandTotal (ברנד-טוטאל) מנסה לפתור את בעיית “הצד האפל” של השיווק, תופעה שנובעת משיווק מפולח ואישי ומשיווק דיגיטלי המפוזר על פני פלטפורמות רבות. כתוצאה מכך מנהלי שיווק אינם יכולים להיחשף לקמפיינים של מתחריהם, אם הם אינם נמנים על קהל היעד המיועד לקמפיין וללא יכולת להבין את מאמצי התחרות. מכיוון שרוב מנהלי השיווק מאמינים בשיווק מפולח וממוקד, הציפייה היא שהמגמה רק תתגבר.

הפלטפורמה של BrandTotal עושה שימוש במתודולוגיות הלקוחות מעולמות הסייבר ומצליחות לדמות באופן מדויק את פעילותם של קהלי יעד שונים באינטרנט ולזהות את פעילות המתחרים בזמן אמת, כך שמותגים יכולים להשפיע על אסטרטגיית השיווק שלהם כאשר הדברים קורים, ולא רק לאחר מעשה.

פלטפורמת ה-SaaS של BrandTotal אוספת ומאחדת פוסטים ציבוריים ופוסטים “אפלים” (מטורגטים אישית) ממגוון ערוצי תקשורת ממומנים מרחבי הרשת. לנוכח היעדר השקיפות באקוסיסטם של תחום השיווק הדיגיטלי, הפלטפורמה יכולה לחשוף בזמן אמת הזדמנויות וסיכונים עבור מותגים, ולהרחיב את מידת הגמישות של המשווקים תוך שיפור היתרון התחרותי שלהם.

מנכ”ל החברה אלון ליבוביץ’ התייחס להשלמת סבב הגיוס בזמן קורונה ואמר כי “סגירת סבב בזמן של חוסר ודאות כלכלית היא עדות למה שהמשקיעים רואים ב-BrandTotal”. הוא אמר עוד כי חברות גדולות המכוונות לצרכנים מפספסות מקור מידע משמעותי בשיווק במדיה החברתית, אותו החברה מספקת, ושנחשב לקריטי בתקופת הקורונה.

BrandTotal הוקמה בשנת 2016 על ידי ליבוביץ’, אמיר לשמן ועומר רמות, כשאורן דור הצטרף אל הצוות מיד לאחר מכן. בחברה אומרים כי ההון שגויס במסגרת סבב הגיוס הנוכחי ישמש אותה לפיתוח והשקת מוצר חדש שפיתחה ולהתרחבות לשווקים חדשים.

הורידו עכשיו את אפליקציית גיקטיים, ותישארו מעודכנים הורידו עכשיו את אפליקציית גיקטיים, ותישארו מעודכנים להורדת אפליקציית גיקטיים לאייפון ולאנדרואיד לחצו כא

אושרי אלקסלסי

Your Friendly Neighborhood Geek. יש לכם סיפור טכנולוגי? דברו איתי: Oshry@geektime.co.il

הגב

2 תגובות על "הסטארטאפ שחושף את ”הצד האפל” של השיווק גייס 12 מיליון דולר"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
נועה
Guest

שיהיה בהצלחה!!

יצחק יצחקי
Guest

מתודולגיית הסייבר היא חוות יוזרים פיקטיביים שעוקבים וחברים בקבוצות ודפים שונים?

wpDiscuz

תגיות לכתבה: