הסטארטאפ הזה חושף את שיטות השיווק הסודיות של המתחרים והוא מגייס לזה 6 מיליון דולר

פלטפורמת המודיעין השיווקי של החברה מספקת למנהלי מותגים ומפרסמים מידע תחרותי איכותי אודות השוק הדיגיטלי במסגרת התעשייה בה הם פועלים

BrandTotal

מקור: BrandTotal

הסטארטאפ הישראלי BrandTotal מפתח פלטפורמת מודיעין שיווקי המספקת למותגים נתונים תחרותיים ותובנות באמצעות חשיפת פעילויות השיווק הדיגיטליות של מתחריהם. כעת, מודיעה החברה על סגירת סבב גיוס A בהיקף של 6 מיליון דולר. את הסבב הובילה הקרן הבינלאומית Flint Capital והשתתפו בו NHN Investment, One Way Ventures וFJ Labs. המשקיעות הקיימות, הקרנות Glilot Capital Partners ו- Keshet Dick Clark Productions, הצטרפו גם הן לסבב.

שילוב של בינה מלאכותית וסייבר

הפיתוח של BrandTotal (ברנד-טוטאל) פותר את בעיית ה-Dark marketing, כלומר, ״הצד האפל״ של השיווק, תופעה שנובעת מהסגמנטציה, כלומר שיווק מפולח ואישי, והפרגמנטציה – שיווק דיגיטלי המפוזר על פני פלטפורמות רבות. כתוצאה מכך מנהלי שיווק אינם יכולים להיחשף לקמפיינים של מתחריהם, אם הם אינם נמנים על קהל היעד המיועד לקמפיין וללא יכולת להבין את מאמצי התחרות. מכיוון שרוב מנהלי השיווק מאמינים בשיווק מפולח וממוקד, הציפייה היא שהמגמה רק תתגבר. הפיתוח של BrandTotal עושה שימוש במתודולוגיות, שלדברי החברה, לקוחות מעולמות הסייבר ומצליחות לדמות באופן מדויק את פעילותם של קהלי יעד שונים באינטרנט ולזהות את פעילות המתחרים בזמן אמת, כך שמותגים יכולים להשפיע על אסטרטגיית השיווק שלהם כאשר הדברים קורים, ולא רק לאחר מעשה.

פלטפורמת ה-SaaS של BrandTotal אוספת ומאחדת פוסטים ציבוריים ופוסטים “אפלים” (מטורגטים אישית) ממגוון ערוצי תקשורת ממומנים, כולל פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר, יוטיוב, אמזון ובאנרים חזותיים מרחבי הרשת. לנוכח היעדר השקיפות באקוסיסטם של תחום השיווק הדיגיטלי המתפתח באופן מתמיד, הפלטפורמה יכולה לחשוף בזמן אמת הזדמנויות וסיכונים עבור מותגים, ולהרחיב את מידת הגמישות של המשווקים תוך שיפור היתרון התחרותי שלהם.

BrandTotal הוקמה בשנת 2016 על ידי אלון ליבוביץ׳, לשעבר בכיר במחלקת האסטרטגיה של מקאן תל אביב, אמיר לשמן ועומר רמות, כאשר אורן דור הצטרף אל הצוות מיד לאחר מכן. לפני כחודשיים הכריזה החברה על שיתוף פעולה עם מיקרוסופט, במסגרתו תספק ענקית הטכנולוגיה ללקוחותיה גישה אל תכונות נבחרות מתוך פלטפורמת השיווק הגמיש באמצעות Microsoft Dynamics 365. ההון שגויס במסגרת סבב הגיוס הנוכחי ישמש אותה לטובת הרחבת היקף המכירות והשיווק בחו״ל עם פתיחת משרדים בניו יורק. כמו כן, תרחיב החברה את מרכז הפיתוח בארץ.

וידאו: הפתרון של BrandTotal

הילה חיימוביץ׳

גיקית, Deal With It

הגב

2 תגובות על "הסטארטאפ הזה חושף את שיטות השיווק הסודיות של המתחרים והוא מגייס לזה 6 מיליון דולר"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
סמסון
Guest

הצוות החזק במדינה

רוני
Guest

בהצלחה לכם!

wpDiscuz

תגיות לכתבה:

נותרו עוד
00
ימים
:
00
שעות
:
00
דקות
:
00
שניות
לכנס המפתחים הגדול בישראל