חברת Bonobo מגייסת 4.5 מיליון דולר כדי שתכירו טוב יותר את הלקוחות שלכם

המערכת של Bonobo מנתחת את כל המידע הטקסטואלי המיוצר על ידי ארגונים על מנת לספק תובנות מעשיות בזמן אמת שעוזרות לסגור יותר עסקאות ועל הדרך משפרות את חווית הלקוח

צילום: שלמה מזרחי

הסטארטאפ Bonobo AI רוצה לסייע לחברות וארגונים לסגור כמה שיותר עסקאות, להקטין אחוזי נטישה ולספק ללקוחות חווית משתמש משופרת ומותאמת אישית. כדי לעשות זאת, החברה פיתחה פלטפורמת AI שמנתחת את כל התקשורת המדוברת והכתובה בין נציגי השירות ללקוחות, ומאלו היא מפיקה תובנות רלוונטיות. כעת, מודיעה החברה על השלמת סבב גיוס סיד של 4.5 מיליון דולר בהובלת הקרנות G20, Capri Ventures, ומשקיעים פרטיים, ביניהם אריה מרגי ממייסדי אם-סיסטמס ו- XtremIO.

הגדלת מכירות ומניעת שיימינג

הטכנולוגיה של Bonobo AI (בונובו) מנתחת את כל האינטראקציות בין עסקים ללקוחותיהם, ומסייעת לעסקים להפיק תובנות משיחות המתקיימות בערוצי תקשורת שונים, כמו שיחות טלפון, התכתבויות במייל, וידאו, או צ׳אטים. תובנות אלו מאפשרות לצוותי החברה לזהות הזדמנויות להגדלת המכירות וצווארי בקבוק בתהליכי המכירה ומתן שירות. בנוסף המערכת יודעת לזהות בזמן אמת שיחות העלולות לסכן משפטית את החברה או להתגלגל ל”שיימינג” של המותג ברשתות החברתיות. על פי החברה, נותחו בעזרת המערכת יותר ממיליארד שיחות ותכתובות, כשבין לקוחותיה ניתן למצוא את Honeybook, MyHeritage ו-Feedvisor הישראליות.

Bonobo AI הוקמה על ידי אפרת רפופורט, ברק גולדשטיין, עידן ציטיאט ואוהד חן ב-2017. החברה מתכננת להשתמש בכספי ההשקעה למטרת גיוס כוח אדם למשרדים בתל אביב ובניו יורק, ולהמשך פיתוח הפלטפורמה. כיום מועסקים בה כ-20 עובדים, מרביתם בתל אביב.

שוק רווי במתחרים ישראליים

יש לציין ש-Bonobo לא נמצאת לבד בתחום שבו פעילות כבר כמה מתחרות ישראליות. אחת מהחברות שמציעה פתרונות דומים היא Gong.io (גונג), שגם היא נעזרת בבינה מלאכותית על מנת לנתח שיחות עם לקוחות ו-Chorus.ai (קורוס) שמקליטה את כל שיחות המכירה של צוותי השיווק, מתמללת אותן, ומאתרת את החלקים החשובים בשיחה, ומאפשרת לאתר ולעקוב בקלות אחרי קטעים רלוונטיים בשיחות מכירה.

בשיחה עם גיקטיים, הסבירה לנו רפופורט כי השוני שלהם בא לידי ביטוי בכך שפתרונות אחרים בשוק מתמקדים בעיקר בהקלטה של שיחות והצגה של מידע בסיסי יותר כמו חלוקת הדיבור בשיחה בין הנציג ללקוח. מנגד, הם ״פיתחו פיתחו טכנולוגיה לשלב הבא של ניתוח המידע והצפת תובנות. למשל, בנייה אוטומטית של קבוצות לקוחות כמו “לקוחות מתוסכלים”, “לקוחות שמאיימים בתביעה משפטית”, “לקוחות שיקנו מוצר חדש” על פי מילים או משפטים שמופיעים בשיחה״. נכון לעכשיו המוצר תומך רק בתקשורת באנגלית.

הילה חיימוביץ׳

גיקית, Deal With It

הגב

הגב ראשון!

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* שימו לב: תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, לרבות דברי הסתה, הוצאת דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב ו/או בניגוד לדין ימחקו. Geektime מחויבת לחופש הביטוי, אך לא פחות מכך לכללי דיון הולם, אתיקה, כבוד האדם והדין הישראלי.

wpDiscuz

תגיות לכתבה: