סיילספורס רוכשת את Bonobo הישראלית

הסטארטאפ הישראלי מסייע לחברות להכיר טוב יותר את הלקוחות שלהן באמצעות ניתוח כל האינטראקציות המתבצעות מולם – כשמטרת העל היא לעזור להם לסגור כמה שיותר עסקאות ולשפר את חווית הלקוח

צילום: שלמה מזרחי

ענקית הענן Salesforce הודיעה היום (ב׳) על רכישת הסטארטאפ הישראלי Bonobo AI. החברה הנרכשת פיתחה פלטפורמת AI שמנתחת את כל התקשורת המדוברת והכתובה בין נציגי שירות ללקוחות, על מנת להפיק מאלו תובנות רלוונטיות. פרטי העסקה וסכום הרכישה לא פורסמו, אך מאז הקמתה גייסה החברה הישראלית כ-4.5 מיליון דולר מהקרנות G20, Capri Ventures וממשקיעים פרטיים בהם אריה מרגי, ממייסדי XtremIO.

כל הצוות הישראלי ממשיך הלאה

Bonobo AI (בונובו) רוצה לסייע לחברות וארגונים לסגור כמה שיותר עסקאות, להקטין אחוזי נטישה ולספק ללקוחות חווית משתמש משופרת ומותאמת אישית. הטכנולוגיה שפיתחה מנתחת את כל האינטראקציות המתנהלות בין עסקים ללקוחותיהם – בין אם דרך הטלפון, התכתבויות במייל, וידאו או צ׳אטים, אותם היא מנתחת ויוצרת מהן תובנות רלוונטיות. בעזרתן, צוותי החברה יכולים לזהות הזדמנויות להגדלת המכירות או לחילופין צווארי בקבוק והליכים שעובדים פחות טוב בתהליכי המכירה ומתן השירות. כמו כן, המערכת יודעת לזהות בזמן אמת שיחות העלולות לסכן משפטית את החברה או להתגלגל ל״שיימינג״ המותג ברשתות החברתיות.

נשאלת השאלה מדוע סיילספורס החליטה לרכוש דווקא את Bonobo, כשפועלות בתחום עוד לא מעט חברות עם מוצרים דומים, בהן Gong.io ו-Chorus.ai הישראליות. כל החברות בתחום עושות שימוש בטכנולוגית AI כדי להקליט, לתמלל ולנתח את השיחות המתנהלות בין הלקוחות לנציגי השירות. בשיחה עם גיקטיים, אמרה אפרת רפופורט, מייסדת שותפה של Bonobo, בעוד שפתרונות אחרים בשוק מתמקדים בעיקר בהקלטה של שיחות והצגה של מידע בסיסי כמו חלוקת הדיבור בשיחה בין הנציג ללקוח, הטכנולוגיה שלהם מציעה מעבר; כך למשל, המערכת יודעת לבנות קבוצות לקוחות כמו ״לקוחות מתוסכלים״, ״לקוחות שמאיימים בתביעה משפטים״, ״לקוחות שיקנו מוצר חדש״, על פי מילים או משפטים שמופיעים בשיחה.

Bonobo AI הוקמה על ידי אפרת רפופורט, ברק גולדשטיין, עידן ציטיאט ואוהד חן ב-2017, ומועסקים בה כיום כ-20 עובדים. כל עובדי החברה המועסקים בתל אביב (חלקם העיקרי של העובדים) יעברו לענקית הענן, ויצטרפו לזרוע הפיתוח של מערכת איינשטיין, פלטפורמת הבינה המלאכותית של סיילספורס.

מדובר ברכישה השנייה של Salesforce בישראל בשנה האחרונה, אחרי שביולי אשתקד היא רכשה את Datorama תמורת לא פחות מ-850 מיליון דולר.

הילה חיימוביץ׳

גיקית, Deal With It

הגב

4 תגובות על "סיילספורס רוכשת את Bonobo הישראלית"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
0x41414141
Guest

אלופים! כל הכבוד :)

יוסי
Guest

בין הצוותים הטובים בארץ.

תומר
Guest

ברכות !!
לא ממש ברור מה הם עושים שונה משאר החברות ?
בשביל לנתח שיחה צריך לתמלל אותה… וגם רצוי לחלק לדוברים… ומשם הדרך לדעת מה קרה בשיחה ולחלק לקבוצות קל וקצר..

עמוס פיאט
Guest

יצחק המלך

wpDiscuz

תגיות לכתבה: