יוצאי Gett מגייסים מיליון דולר לסטארטאפ Bliss

הפלטפורמה שפיתחה Bliss מחברת בין מותגים ויצרנים לכל מי שרוצה לייצר לעצמו הכנסה נוספת – מבלי שיתעסק בלוגיסטיקות מורכבות. אורי מגן, אחד המייסדים: ”המשקיעים שלנו מאמינים שהמשבר רק יגביר את העניין בחברה שלנו”

כל אחד יכול להיות איש מכירות. מקור: Pixabay

בניגוד לאווירה ולתפיסה, חברות סטארטאפ ישראליות ממשיכות לעבוד ולגייס כספים גם בתקופה לא רגועה זו. היום (ה’) מודיעה חברת Bliss, פלטפורמה המספקת כלי מכירה ושיווק דיגיטליים עבור עסקים זעירים ויחידים, כי השלימה גיוס של מיליון דולר כחלק מסיבוב קדם-סיד של 1.5 מיליון דולר, שיושלם בשבועות הקרובים. את ההשקעה הובילה קרן ההשקעות האירופית Global Founders Capital, שהוקמה על ידי  מייסדי חברת האינטרנט הגרמנית Rocket Internet, שהשקיעה גם ב-Facebook, LinkedIn, Canva ועוד.

שיווק באפליקציות הצ’אט

Bliss (בליס) רוכבת על גל ה-Social eCommerce – המסחר החברתי – שמאפשר לכל אחד לייצר הכנסה נוספת מכל מקום בעולם על ידי מכירה ושיווק של מוצרים כמפיץ משנה (reseller), אך מבלי להתעסק בייצור בשילוח או במלאי. הפלטפורמה מחברת למעשה בין משתמשים שמחפשים הכנסה נוספת לבין יצרנים ומותגים, ומסייעת להם למכור כמפיצים באמצעות אפליקציות צ’אט ומדיה חברתית.

“באמצעות Bliss, מדריך יוגה למשל יוכל בקלות להציע לתלמידיו מוצרים משלימים כגון מזרן וביגוד יוגה”, מספר בשיחה עם גיקטיים, אורי מגן, שותף-מייסד וסמנכ”ל השיווק של החברה. מגן, שכיהן עד לאחרונה כסמנכ״ל השיווק הגלובאלי של Gett, מספר כי Bliss תדאג לכל מה שהמשתמש צריך: “מהחיבור ליצרני המוצרים, דרך התכנים השיווקיים ועד הכלים להפיץ אותם בלחיצת כפתור בוואטסאפ או בכל ערוץ אחר, ולהשלים את תהליך המכירה מהטלפון הנייד שלו”.

מגן מספר כי לאחר שהחברה יצאה לאחרונה מ-Stealth Mode, היא החלה ביצירת קשרים עסקיים עם חברות ומותגים גלובליים שלדבריו, מביעים עניין ועתידים להופיע במרקטפלייס. המודל העסקי של Bliss משלב דמי מנוי במודל תוכנה-כשירות, בעבור השימוש בכלים, וגביית עמלה בגין העסקאות שהמשתמשים סוגרים באמצעות המערכת.

מעכשיו גיקטיים גם בטלגרם מעכשיו גיקטיים גם בטלגרם להצטרפות לערוץ הטלגרם שלנו לחץ כאן

נתקלתם בבעיות לסגור השקעה בימים אלה של משבר? 

“הקורונה נפלה עלינו, כמו על כל העולם, כרעם ביום בהיר. בשבועות האחרונים כבר הספקנו לראות ולשמוע לא מעט סיפורים על משקיעים שחזרו בהם מעסקאות שכבר הוסכמו בהן כל התנאים. לשמחתנו, למשקיעים שלנו יש גב כלכלי חזק מאוד והם מאמינים בנו ובחזון שלנו, ועל אף המשבר הנוכחי נותנים לנו גיבוי מלא, מתוך הערכה שהמשבר, שמשפיע על הכלכלה והמסחר בעולם כולו, רק יגביר את הטרנד ואמונה ש-Bliss מגיעה בזמן הנכון לשוק צומח במהירות הצמא לחדשנות”.

Bliss נוסדה בינואר 2020, על ידי טל אדלר, שותף-מייסד ומנכ”ל החברה, שהיה מנהל מוצרים ב-Gett ו-IncrediMail; ואורי מגן, שותף-מייסד וסמנכ”ל השיווק של החברה, שכיהן עד לאחרונה כסמנכ”ל השיווק הגלובלי של Gett, ולפני זה כיהן כדירקטור צמיחה גלובלי ב-WordPress העולמית, וראש מחלקת שיווק ב-Moovit. החברה מעסיקה כיום 4 עובדים ופועלת במודל עבודה מרחוק, שייתכן שיימשך גם אחרי משבר הקורונה.

 

 

 

Avatar

רונה חזקיה

עורכת וכותבת על כל תחום חוץ מכדורגל. מנהלת מערכת יחסים אובססיבית עם השפה העברית ובטוחה שדווקא הכי מצחיק זה להגיד בטטה. כתבת מגזין ומנהלת התוכן המסחרי של גיקטיים

הגב

4 תגובות על "יוצאי Gett מגייסים מיליון דולר לסטארטאפ Bliss"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
ערן
Guest

לקחו את הlink share של אמזון שכל יוטיובר ממוצע עושה , והפכו את זה לפלטפורמה.
https://affiliate-program.amazon.com/

יואל
Guest

מכיר את שני היזמים – תותחי על גם ברמה האישית וגם ברמה המקצועית. בהצלחה אלופים!

אלי
Guest

לא נשמע כמו סטארטאפ מטורף, שיהיה להם בהצלחה.

היפו
Guest

לא ברור מה הערך ללקוח כאן – מי יטפל בלקוח אם לא קיבל את הסחורה? האם הריסלר יתנער מזה ?
לא בטוח שזה יעבוד לאורך זמן אם שרשרת האספקה מחולקת להרבה גורמים

wpDiscuz

תגיות לכתבה: